به تور جزيره كيش خوش آمديد

مجري تور هاي گوانجو چين، تور كيش، تور مشهد، تور آنتاليا، تور گرجستان، تور تايلند و تور مالزي در بهترين هتل هاي جهان

به تور جزيره كيش خوش آمديد

۱۱ بازديد

به جزيره كيش خوش آمديد

به تور جزيره كيش خوش آمديد

درخدمت شما عزيزان هستيم با مطلبي تازه از جزيره كيش كه مي تواند شما را با نگين خليج فارس بيشتر آشنا كند.

زيما سفر پارس، اجرا كننده  تور كيش ، تقديم مي كند:

درباره كيش:

به سواحل آفتابي ايران خوش آمديد، جزيره‌اي جذاب كه از دهه ۵۰ تبديل به يكي از سواحل پر رفت‌ و آمد ايران شده و هرساله پذيراي بازديدكنندگاني است كه براي شنا، خريد و گذراندن تعطيلات خود به اين جزيره مي‌روند. شايد به جرئت بتوان گفت كه كيش پرشورترين شهر ايران است. هتل‌ها، بلوك‌هاي مسكوني و مجتمع‌هاي خريد (از منطقه يك منطقه آزاد تجاري است) در چشم‌انداز بياباني كه زماني بسيار كم جمعيت بود خودنمايي مي‌كنند و تعداد توريست‌هاي داخلي، به ويژه در زمستان كه بقيه شهرهاي ايران سردتر مي‌شوند، در حال افزايش است. با اين حال، گردشگران خارجي عمدتا كيش را ناديده مي‌گيرند. ديدار از كيش، يك راه عالي براي تجربه‌ي بودن ايران از ديدگاهي كاملا متفاوت است. ديگر شهرهاي ديدني ايران را فراموش كنيد و خودتان را براي لذت بردن از دريا، شن و خورشيد در فضايي آرام آماده كنيد.

كيش جزيره‌اي در قسمت جنوبي خليج فارس است. اين جزيره منطقه آزاد تجاري است و براي ورود نياز به گرفتن ويزا نيست. كيش يكي از كوچكترين جزاير خليج فارس است. «نيويورك تايمز» كيش را يكي از 10 جزيره زيبا در جهان معرفي كرده است.

يكي از بزرگترين سواحل جهان، در جزيره كيش واقع است. فاصله اين جزيره تا جنوبي‌ترين بخش ايران 19 كيلومتر، و تا تهران 1052 كيلومتر است. بهترين زمان براي بازديد از جزيره بين ماه‌هاي مهر تا فروردين است.

آب‌هاي اين جزيره بسيار زلال و آرام است. ساحل‌هاي شني اين جزيره طولاني و خلوت و مانند سواحل دبي شلوغ نيست. مكاني ايده آل براي خانواده‌ها و زوج‌‌ها؛ اما زنان بايد روسري و لباس‌هاي مخصوص شنا بپوشند.

در جنوب غربي كيش، مي‌توانيد كشتي يوناني به گل‌نشسته را ببينيد.

مركز غواصي كيش نيز در ساحل هتل بين المللي شايان قرار دارد و هزينه يك ساعت غواصي با تجهيزات چيزي حدود ۳۵۰۰۰ تومان يا 10 دلار است.

هتل‌هاي 5 ستاره زيادي در جزيره وجود دارند، مانند هتل بزرگ داريوش؛ اما گردشگران مي‌تواند متناسب با بودجه خود هتل‌هاي زياد ديگر هم پيدا كنند.

ساكنان جزيره كيش، از قرن‌ها پيش اين جزيره را براي زندگي انتخاب كرده بوده اند و شواهدي نيز وجود دارد كه اين ادعا را ثابت مي‌كند، مثل شهر زيرزميني كاريز كه 2500 سال پيش در دوران هخامنشي ساخته شده است.

جزيره كيش يكي از جذاب‌ترين جزاير جهان است و براي ورود نيازي به ويزا ندارد. هر توريستي مي‌تواند متناسب با بودجه و اولويت‌هاي خود هتل مورد نظر خود را پيدا كند. جزيره كيش كاملا مناسب مسلمانان و زوج‌هايي است كه نمي‌خواهد در سواحل شلوغ وقت بگذارنند.

از تور هاي كيش  ما ديدن فرماييد.

چه زماني براي رفتن به جزيره كيش مناسب است؟

اطلاعات زير براي تصميم‌گيري به شما كمك مي‌كند:

  • بهترين ماه‌ها براي آب‌ و هواي خوب در جزيره كيش دي، بهمن، اسفند، فروردين و اردبهشت است
  • به طور متوسط، گرم‌ترين ماه‌ها خرداد، تير، مرداد، شهريور و مهر است
  • جزيره كيش در ماه‌هاي خرداد، تير، مرداد، شهريور و مهر خشك است
  • بهترين ماه‌ها براي شنا، ماه‌هاي خرداد، تير، مرداد، شهريور، مهر و آبان است

آب‌وهواي منطقه كيش

  • آب و هوا در دي‌ماه بسيار مطلوب است. دماي ثبت‌شده در اين ماه 27 درجه سانتيگراد است و در هر ماه حدود 21 ميلي متر باران مي‌آيد.
  • از بهمن تا فروردين آب‌وهوا عالي است. دماي ثبت شده در اين ماه 36 درجه سانتيگراد است و در فروردين حدود 5 درصد بارندگي دارد.
  • در ماه ارديبهشت آب و هوا خيلي مطلوب نيست. دما 36 درجه سانتيگراد مي‌رسد.
  • بين ماه‌هاي خرداد تا شهرويور هوا بسيار گرم مي‌شود. حداكثر دما به 38 درجه سانتيگراد مي‌رسد و در شهريور حدود 1 ميليمتر باران مي‌آيد.
  • در مهر هم خيلي آب و هوا مطلوب نيست. در طي روز دما به طور متوسط 32 درجه سانتيگراد است و حدودا 1 ميليمتر باران مي‌آيد.
  • از ماه آبان تا آذر، آب و هوا بسيار خوب است. در ماه آذر دماي آب 26 درجه سانتيگراد است.

زيما سفر پارس، مجري تور كيش با كيفيت فوق العاده همراه شماست. از صفحه تور كيش  ما ديدن كنيد.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.