10 دليل براي تور مالزي

مجري تور هاي گوانجو چين، تور كيش، تور مشهد، تور آنتاليا، تور گرجستان، تور تايلند و تور مالزي در بهترين هتل هاي جهان

10 دليل براي تور مالزي

۱۲ بازديد

10 دليل براي تور مالزي

10 دليل براي اينكه شما بايد از تور مالزي استفاده كنيد

كشور مالزي، واقع در جنوب شرقي آسيا، يك مخلوط باور نكردني از فرهنگ هاي مختلف است. با دارا بودن مرز مشترك با تايلند و درياي جنوبي چين تا برونئي و اندونزي، مالزي داراي يك موقعيت بسيار جذاب است كه به هنگام  تور مالزي  از جنوب شرقي آسيا نبايد آن را ازدست بدهيد. چيزي كه مالزي را شگفت انگيز كرده است، تنوع بالاي آن است. در اين كشور، شما مي توانيد شهرهاي پر رونق و مدرن را كشف كنيد، معماري استعماري را ديده و در يكي از زيباترين سواحل جهان استراحت كنيد و در جنگل هاي سرسبز پياده روي كنيد. در اينجا تنها چند مورد از دلايل اصلي براي بازديد از  تور مالزي  در سفر بعدي شما آورده شده است.

معماري مدرن مالزي

شهر كوالالامپور محل فوق العاده اي براي تحسين زيباترين آسمان خراش ها در مالزي است كه برخي از آنها نيز از جمله نمادهاي منحصربفرد آسيا به شمار مي روند. در صورت امكان، زماني را براي بازديد از برج هاي دوقلو پتروناس در منطقه اي به عنوان مثل مثلث طلايي شناخته مي شود در نظر بگيريد. اين برج ا زماني بلندترين ساختمان جهان بوده و توسط يك پل در هوا به يكديگر متصل مي شوند، اين برج تنها چند متر با برج KL و عرشه آن فاصله دارد.

تور مالزي

روستاهاي چيني

مالزي تحت تأثير و استعمار كشورهاي مختلفي در جهان قرار گرفته است. نزديكي به چين بدين معني است كه مالزي يك ميراث  عالي از فرهنگ چين را دارا مي باشد. شما تنها با مشاهده يكي از روستاهاي چيني در مالزي، بزرگترين آن جورج تاون نام دارد، اين تاثيرات را مشاهده كنيد. در اين شهر چيني مي توانيد معبد قديمي كوان يين تنگ 200 ساله را بيابيد و از غذاهاي خيابان هاي محلي لذت ببريد. غذا خوردن در رستوران هاي محلي و يا وافل تخم مرغ گرم را از دست ندهيد.

مزارع چاي در تور مالزي

صنعت چاي در منطقه مرتفع كامرون همواره بخشي از توسعه و تجارت بوده است. در نزديكي بالاترين نقطه كشور، دما به اندازه پايين مي باشد كه بتوانيد به كشت چاي بپردازيد. در كوهستان كامرون، شما مي توانيد از يك تور ليدر  تور مالزي  براي بازديد از بزرگترين شركت چاي كشور استفاده كنيد، در اين كشتزارها پياده روي كرده و به نوشيدن چاي محلي در برخي از مزارع كوچك در مجاورت آنها بپردازيد.

پياده روي

پياده روي ممكن است اولين چيزي نباشد كه هنگام فكر كردن در مورد مالزي به ذهن شما مي آيد، اما اين كشور داراي مسيرهاي پياده روي فوق العاده اي مي باشد. اما هيچ يك از آنها قابل مقايسه با كوه Kinabalu نيست. در ايالت صباح، مسير پياده روي كوه Kinabalu داراي يك مسير پياده روي به طول چندين مايل است كه از شش منطقه با پوشش گياهي در ارتفاعات مختلف عبور مي كند. براي صعود به قله، بايد دو روز كامل پياده روي كرده و بين آنها در يك كمپ شب خود را بگذرانيد.

بازديد از معماري استعماري در تور مالزي

با تاريخچه استعماري طولاني مالزي، اين كشور از آرايه اي از معماري هاي استعماري برخوردار است. اگر شما علاقه مند به بررسي گذشته اين كشور هستيد، مكاني بهتر از ملاكا نخواهيد يافت. اين شهر توسط بريتانيايي ها، هلندي ها و پرتغالي ها حكمراني شده است و معماري آن اين را نشان مي دهد. خرابه هاي قلعه پرتغالي ها از قرن شانزدهم، قديمي ترين كليساي پروتستان در مالزي و تالار شهرداري Stadthuys را خواهيد يافت كه هنوز هم به عنوان بزرگترين ساختمان استعماري هلند در منطقه شناخته مي شود.

غواصي در تور مالزي

يكي از محبوب ترين دلايل سفر و  تور مالزي  فرصتي است كه براي غواصي خواهيد داشت. دقيقا در ورودي بورنئو مالزي، منطقه Sipidan قرار دارد كه به عنوان يكي از بهترين سايت هاي شيرجه و غواصي جهان شناخته مي شود. غواصي در آب هاي محافظت شده Sipidan تنها محدود به چند نفر در روز است و به شما ديدن لاك پشت ها، باراكوداها، نهنگ ها و طوطي ماهي را مي دهد. اگر نمي توانيد به Sipidan برويد، جزايري مانند ردانگ، تيومان نيز فوق العاده هستند، هر چند كه فصل شيرجه و غواصي در آنها محدود است.

فرهنگ هاي مختلف

شايد شگفت انگيزترين جنبه مالزي فرهنگ هاي مختلف آن باشد. علاوه بر تأثيرات استعماري، تركيبي از فرهنگ هاي آسيايي در اين كشور وجود دارد. مالايي ها حدود نيمي از جمعيت را تشكيل مي دهند، چيني تقريبا يك چهارم و يك جامعه قوي هندي نيز در اين كشور وجود دارد. علاوه بر اين مردم اورنگ اصلي، گروهي از نخبگان بومي مالزي، هنوز 12 درصد از جمعيت را تشكيل مي دهند. اين گروه ها در مالزي به طور هماهنگ زندگي مي كنند و به كشور فرهنگ و ميراث پر جنب و جوش خود را انتقال مي دهند.

حيات وحش متنوع تور مالزي

بخش عمده اي از مالزي توسعه نيافته است، كه به حيات وحش اجازه مي دهد آزادانه در آن زندگي كنند. پارك ملي تامان نگارا يكي از نقاط فوق العاده براي تحسين حيات وحش در زيستگاه طبيعي است كه مسافران  تور مالزي  را جذب مي كند. در ميان آبشارها و پياده روها، مي توانيد گراز وحشي، گوزن، ميمون و پرندگان بي شمار و حشرات را مشاهده كنيد. در Borneo، شما مي توانيد حيوانات بزرگتري را مشاهده كنيد و با استفاده از تورهاي راهنما به حيواناتي از قبيل فيل، ببر، رينو و اورانگوتان نزديك شويد.

سواحل و جزاير تور مالزي

مالزي يك كشور گرمسيري با آب و هواي گرم و چندين مايل خط ساحلي است، بنابراين از ديدن تعداد بيشماري از سواحل شگفت زده نخواهيد شد. در حالي كه سواحلي عالي در سرزمين اصلي وجود دارند، جزاير مالزي محبوب ترين گزينه براي دوستداران سواحل و مسافران  تور مالزي است. Langkawi منطقه مناسبي براي استراحت در ساحل، خريد و ناهار خوري هستند. اگر به دنبال يك نقطه منزوي و آرام با تعداد توريست محدود در  تور مالزي  هستيد،  Redang يك جزيره مستقل و بكر است كه گردشگران كمتري از آن ديدن مي كنند و همچنين به عنوان پناهگاه لاك پشت شناخته مي شوند.

غارها در مالزي

در Sarawak، در جزيره Borneo، پارك ملي Gunung Mulu واقع شده است. اين پارك داراي قدمتي بيش از 3000 سال مي باشد و بيشتر به خاطر غارهاي باور نكردني خود شناخته مي شود. با كمك راهنماي تور مالزي  ،شما مي توانيد از غار لاك پشت، به اصطلاح Garden of Eden يا غارهاي بادي، كه همه آنها در پارك هستند، ديدن كنيد. برخي از غارها نياز به يك چراغ قوه و رپل دارند، اما برخي ديگر داراي مسير پياده روي ساده در محيط هاي باور نكردني هستند. اگر شما در نزديكي كوالالامپور اقامت داريد، مي توانيد طي يك سفر يك روزه از غارهاي باتو، كه از سنگ آهك ساخته شده اند و برخي از چالش برانگيز ترين مسيرها و منظره هاي فوق العاده را دارا مي باشند، ديدن كنيد.

همراه ما باشيد در  تور مالزي با كارشناسان مجرب زيما سفر پارس.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.