10 دليل براي تور آنتاليا

مجري تور هاي گوانجو چين، تور كيش، تور مشهد، تور آنتاليا، تور گرجستان، تور تايلند و تور مالزي در بهترين هتل هاي جهان

10 دليل براي تور آنتاليا

۱۴ بازديد

10 دليل براي تور آنتاليا

10 دليل براي تور آنتاليا و گردشگري در آنتاليا

آنتاليا يكي از منحصر به فرد ترين مناطق تابستاني در جهان است. از عظمت بلندي كوه هاي تاروس تا سواحل مستقل كه تا مناطق باستان امپراتوري سابق گسترش مي يابند بعلاوه جاذبه هاي گردشگري فراوان ديگري كه موجب مي شوند گردشگران با  تور آنتاليا  و يا به صورت شخصي پاي دراين شهر بگذارند، در اينجا 10 دليل براي بازديد از آنتاليا آورده شده است كه شما را با اين شهر زيباي تركيه بيشتر آشنا كند. پس همراه زيما سفر پارس به  تور آنتاليا مي رويم تا بيشتر با اين شهر زيبا و تفريحي آشنا شويم.

پياده روي بزرگ تور آنتاليا

اين مسير پياده روي مشخص شده 540 كيلومتر (335.5 مايل) از Fethiye تا آنتاليا است و حدود 29 روز پياده روي در آن طول مي كشد. افراد پياده نه تنها مي توانند از مناظر ديدني در كنار ساحل لذت ببردند، بلكه همچنين از 25 مكان تاريخي كه متعلق به امپراتوري Lycian است عبور مي كنند. اين مسير يك راه قديمي بوده كه بيشتر آن مسير ساحلي و جنگلي است كه از حاشيه كوهستان عبور مي كند. در فصل هاي خوش آب و هوا توريست هاي ورزشكار بسياري از اين مسير عبور مي كنند. اماكن تاريخي محصور كننده اي از امپراطوري هاي باستان در اين مسير به چشم مي خورد كه تاريخ را براي شما روشن مي كند.

خرابه هاي باستاني در كنار ساحل

Çıralı، يكي از زيباترين و توريستي ترين سواحل  تور آنتاليا  ، توسط كوه هاي سبز محصور شده است و يك چشم انداز وسيع از آب هاي نيلگون را ارائه مي دهد. اين دقيقا همان جايي است كه شهر باستاني Lycian با نام Olympos واقع شده است؛ پس از يك روز استراحت در كنار ساحل، كمي درون اين خرابه ها قدم بزنيد.

هتل هاي شگفت انگيز آنتاليا

جداي از استراحتگاه هاي عالي كه بهترين چشم اندازها از سواحل آنتاليا را ارائه مي دهند، اقامتگاه هاي كوچكتر به شكل بوتيك نيز وجود دارند كه قيمت هاي بسيار پاييني را ارائه مي دهند كه به طور كامل در طبيعت، از خانه هاي سنگي در كوه گرفته تا هتل هاي كنار ساحل، واقع شده اند و به معناي واقعي كلمه گزينه هاي اقامتي هيچ كسي را در آنتاليا نااميد نمي كند.

اين اقامت گاه ها داراي امنيت مناسب است و آرامش قابل توجهي در ساحل، كوهستان و در شهر تقديم شما مي كند و  تور آنتاليا ي خاطره انگيزي براي شما رقم مي زند.

مصنوعات تاريخي و موزه آنتاليا

موزه آنتاليا، يكي از بزرگترين موزه هاي تركيه، داراي يك مجموعه قابل توجه از 13 سالن نمايشگاهي و يك گالري در فضاي باز را دارا مي باشد. در اين مجموعه مي توانيد انواع مختلف از يافته هاي باستاني از دوران پالئوليتيك و مجسمه هايي از دوران رومي پيدا كنيد. توريست هاي بسياري كه علاقه به تاريخ دارند، براي اين موزه از  تور آنتاليا  استفاده مي كنند.

سواحل زيبا و پلاژ هاي تور آنتاليا

از آبهاي فيروزه اي پاتارا تا ماسه هاي سفيد كنيالتي، سواحل آنتاليا بسته به ترجيحات شما، مي توانند از يك مكان شلوغ تا مناطق منزوي و جدا افتاده گسترده شوند. با توجه به تمايلات خود مي توانيد در يكي از هتل هاي لوكس آنتاليا يا در يك هتل بوتيك كوچك با يك ساحل كوچك اختصاصي اقامت كنيد و هر وقت خواستيد به ساحل برويد.

شگفتي هاي طبيعي و طبيعت خيره كننده آنتاليا

اين گروه از آبشارها به درستي يك مكان مناسب براي بازديد كنندگان مي باشد. آبشار بالايي در يك پارك در شمال شرق آنتاليا قرار دارد و توسط گياهان و جانوران زيبا احاطه شده است، در حالي كه بخش پاييني مستقيما به درياي مديترانه متصل مي شود و مكان مناسبي براي تجربه يك  تور آنتاليا  تفريحي با قايق است.

هنگامي كه به چشم اندازهاي آنتاليا نگاه مي كنيد، كوه هاي تاروس هميشه يك منظره عجيب و غريب مي سازند. كوه در امتداد مديترانه و آناتولي مركزي بخش ها مختلف منطقه را از يكديگر جدا كرده و پيرامون شهر را احاطه مي كند.

غذاي شگفت انگيز

آنتاليا نيز مانند ساير بخش هاي تركيه غذاهاي سنتي خاص خود را دارد و موادغذايي خام تازه زيادي را در بازار مي توانيد بيابيد. حتما يك صبحانه كامل پخته شده با ماهي كبابي و مزه (ترجيحا با چشم انداز دريا) را امتحان كنيد.

اين غذا ها بسيار شبيه غذاهاي ايراني است و قطعا توجه شما را به خود جلب مي نمايد.

خرابه هاي باستاني

آنتاليا داراي سايت هاي تاريخي زيادي مي باشد كه از دروازه هادريان در مركز شهر تا ويرانه هاي امپراتوري Lycian در سراسر استان را شامل مي شود. از مقبره هاي سنگي Lycian در Myra، ويرانه هاي باستاني در Arykanda و پايتخت سابق امپراطوري Lycian  در Xanthos ديدن كنيد و از  تور آنتاليا  خود لذت ببريد.

همجواري آنتاليا ي قديم و آنتاليا ي جديد

شهر قديمي آنتاليا يك تركيب زيبا از سازه هاي باستاني و خانه هاي بازسازي شده عثماني است كه يك منظره عالي از مسير پياده روي را از بالاي يك ارتفاع ارائه مي دهد. از دروازه هادريان وارد شويد، در خيابان هاي باريك پرسه بزنيد و عكسبرداري كنيد و در نهايت در زير يكي از سايه بان هاي كافه هاي موجود در منطقه استراحت كرده و از قهوه خود لذت ببريد.

ممنون از همراهي هميشگي شما 

همراه ما  تور آنتاليا را تجربه كنيد و از زيبايي هاي ان لذت ببريد و خاطره اي خوش براي خود و خانواده خود بجا بگذاريد.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.