30 جاذبه گردشگري برتر در چين - قسمت پنجم

مجري تور هاي گوانجو چين، تور كيش، تور مشهد، تور آنتاليا، تور گرجستان، تور تايلند و تور مالزي در بهترين هتل هاي جهان

30 جاذبه گردشگري برتر در چين - قسمت پنجم

۱۴ بازديد

30 جاذبه گردشگري برتر در چين - قسمت پنجم

معرفي 30 جاذبه گردشگري برتر در چين در قسمت پنجم

در آخرين سري از مقاله 30 جاذبه گردشگري برتر  تور چين به سراغ محل اقامت ارتش سرخ، اسكله ويكتوريا، شهر ممنوعه، كاخ پوتالا و ديوار بزرگ چين مي رويم. جاذبه هاي گردشگري فوق العاده اي كه هر ساله توريست ها را از سراسر جهان جذب مي كند.

ارتش سرخ (محل اقامت)

اين ارتش قدرتمند داراي جنگج  تور چين وياني سوار بر اسب هاي قرمز مايل به قهوه اي است، كه در سه محل يافت مي شود. اين يكي از مشهورترين يافته هاي باستان شناسي در جهان است. اين مكان محبوب ترين جاذبه توريستي در شهر شيان و يكي از پرطرفدارترين ها در  است. 8000 جنگجوي واقعي و 130 يا بيشتر ارابه بيش از دو هزاره در برابر امپراتوري جمهوري چين ساكت ايستاده اند. اگر چه سلاح هاي آنها به سرقت رفته و رنگ آنها تا حد زيادي از بين رفته است، اينكه هيچ دو سربازي چهره مشابه ندارند به وضوح بيانگر ميزان نيروي كار و مهارت هاي به كار رفته در ساخت آنها مي باشد.

اسكله ويكتوريا (محل اقامت)

اسكله ويكتوريا يكي از عميق ترين بنادر كانتينري در جهان است. اين بندر چشم انداز بي نظيري از آسمان خراش هاي هنگ كنگ را در يك طرف و خط ساحلي سيمشاتسوي را در سوي ديگر ارائه مي دهد. اين بندر همچنين يكي از پر جنب و جوش ترين بنادر با حدود صدها كشتي در حال تردد، قايق هاي تندرو در حال حركت به بالا و پايين ساحل است. هر شب، با آسمان خراش ها در هر دو طرف بندر ويكتوريا به شكلي برنامه ريزي شده نورپردازي و روشن مي شوند كه به عنوان يك فستيوال دائمي از نور و صدا در جهان در  تور چين  شناخته مي شود. يكي از بهترين راه ها براي بازديد از اين بندر، سفر با Star Ferry است.

شهر ممنوعه (محل اقامت)

ساخته شده در اوايل قرن 15، شهر ممنوعه به عنوان خانه امپراطوران در سلسله هاي مينگ و چينگ تا پويي، آخرين امپراتور چين كه در سال 1912 به كار خود پايان داد، استفاده شده است. يك مجتمع، احاطه شده توسط خندق، كه بزرگترين مقر امپراطوري در جهان است. افسانه ها بر اين باورند كه 980 ساختمان آن شامل 9،999 اتاق مي باشند، اگرچه تعداد واقعي آن حدودا هزار اتاق كمتر است. اين شهر بدون شك محبوب ترين جاذبه  تور چين  در پكن است و افرادي زيادي نيز اين حقيقت را تائيد مي كنند.

كاخ Potala (محل اقامت)

مشابه كاخ زمستاني دالايي لاما در قرن هفتم، كاخ Potala در لهاسا نماد بوداييسم در تبت و نقش مركزي آن در اداره سنتي شهر است. با بيش از 1000 اتاق، كاخ پوتالا داراي اقامتگاه هايي براي زندگي دالايي لاما در زمان حيات وي مي باشد و همچنين مقبره هاي طلايي عجيب و غريبي كه در زمان مرگ او بنا شده اند. اين مكان محل اقامت دالايي لاما تا قرن 14 بود كه به هند فرار كرد. اين اتفاق پس از حمله و تصرف چين در سال 1959 اتفاق افتاد. اين كاخ خانه همچنين مقدار زيادي از آثار فرهنگي كمياب از جمله متون مقدس طلا دست نوشته بودايي و هديه از امپراطوران چين را در خود جاي داده است. اين كاخ داراي 14 طبقه است و به هنگام بازديد بايد از تعداد زيادي از پله ها بالا و پايين برويد، بنابراين مطمئن شويد كه از قبل تمرين كافي براي انجام اين كار را داريد.

ديوار بزرگ چين

ديوار بزرگ چين يكي از بزرگترين شاهكارهاي مهندسي انسان و طولاني ترين موزه در فضاي باز است. اين ديوار از استان گانسو در غرب تا شانگهايگوان در درياي بوهاي در شرق امتداد مي يابد. اين بنا بين قرن 5 تا قرن 16 ساخته، بازسازي و نگهداري شده است كه به منظور حفاظت از مرزهاي شمالي امپراطوري چين از حملات قبايل كوچ نشين شمالي بوده است. اكثر مردم از بخش هايي از اين ديوار در پكن ديدن مي كنند كه به راحتي قابل دسترس بوده و بر فراز كوه ها مي باشد. اين ديوار، جاذبه توريستي شماره 1 در  تور چين  است.

آژانس مسافرتي و گردشگري زيما سفر پارس، ارائه كننده تور چين ، تور چين ارزان ، تور چين لحظه آخري

از صفحه تور چين  زيما سفر پارس ديدن كنيد و از مشاوره رايگان ما بهرمند شويد.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.