20 جاذبه گردشگري در تور گوانجو

مجري تور هاي گوانجو چين، تور كيش، تور مشهد، تور آنتاليا، تور گرجستان، تور تايلند و تور مالزي در بهترين هتل هاي جهان

20 جاذبه گردشگري در تور گوانجو

۱۳ بازديد

20 جاذبه گردشگري در تور گوانجو

با 20 جاذبه گردشگري در تور گوانجو آشنا شويد

گوانجو در جنوب چين، يك كلان شهر بزرگ است كه تركيبي از بافت سنتي و مدرن است و مناظر و جاذبه هاي متنوعي را براي همه فراهم مي كند، بدون توجه به اينكه آيا شما به دنبال يك محل تعطيلات خانوادگي يا تاريخي و يا  تور گوانجو هستيد. در اينجا جاذبه هاي مورد علاقه در شهر پنج رام آورده شده است.

تفريحگاه گردشگري Chimelong  تور گوانجو 

براي گذراندن يك روز كامل و يا حتي يك هفته سرگرم كننده در  تور گوانجو ، تفريحگاه گردشگري Chimelong همه موارد زير را دارد: پارك تفريحي، سيرك بين المللي، پارك آبي، پارك سافاري و پارك پرندگان. اگر اين موارد كافي نيست، شهر همسايه ژوهاي داراي يك آكواريوم اقيانوسي بزرگ است. در طول تعطيلات آخر هفته و تعطيلات رسمي، اين مكان بسيار شلوغ خواهد بود پس بهتر است در طول روزهاي هفته از آن ديدن كنيد.

بازديد  تور گوانجو از اين بخش بسيار است و طي مقاله اي به بررسي آن مي پردازيم

تور گوانجو

كليساي قلب مقدس

عمليات ساخت كليساي قلب مقدس در سال 1888 پس از 25 سال ساخت و ساز به اتمام رسيد. اين يكي از چند كليساي معدود در جهان است كه كاملا با سنگ گرانيت ساخته شده است. تجمع توده ها در صبح و در آخر هفته ها توسط مردم ماندارين، كانتوني، كره اي و انگليسي برگزار مي شود. در مواقع ديگر، اين يك مقصد محبوب براي افرادي است كه به معماري زيبا علاقه دارند.

باز ديد ازميدان Huacheng در  تور گوانجو 

براي مشاهده يك منظره مدرن در تور گوانجو، يك نقطه قابل مشاهده در شهر، ميدان Huacheng است. چندين جاذبه مهم در پيرامون اين ميدان واقع شده اند، موزه گوانگدونگ، كتابخانه جديد، مركز مالي بين المللي و برج كانتون در طرف ديگر قرار گرفته اند. براي يك مشاهده يك منظره فوق العاده شبانه، بهتر است پس از غروب آفتاب به مشاهده مناظر آن بپردازيد تا نورهاي رنگارنگ را تحسين كنيد.

برج كانتون

نقطه برجسته در تور گوانجو، برج كانتون به ارتفاع 600 متر مي باشد و يك منظره رنگارنگ در بعد از ظهرها ارائه مي دهد. به طور خلاصه اين برج بلندترين بنا در جهان بود كه داراي قهوه خانه ها، رستوران ها بود.

Redtory

Redtory در گذشته يك كارخانه صنعتي بود و در حال حاضر به عنوان منطقه اي از گالري هاي هنري، استوديوهاي هنري، فضاهاي هنري، سازمان ها، دفاتر اداري شلوغ، فروشگاه هاي مد و كافي شاپ ها شناخته مي شود. بازديدكنندگان  تور گوانجو   در اينجا از نمايشگاه هاي هنري ديدن مي كنند، اما همچنين يك محيط خلاق و الهام بخش براي عكسبرداري نيز مي باشد.

باغ Baomo در گوانجو

باغ Baomo واقع در Panyu در فاصله يك ساعتي از مركز شهر گوانجو، نمونه خوبي از معماري چيني جنوبي و هنر باغباني است. باغ Baomo در ابتدا در پايان سلسله چينگ ساخته شد، اما متاسفانه در دهه 1950 نابود شد. چند سال بعد، بازسازي آن آغاز شد و باغ اكنون به شكوه سابقش بازگشته است و موجب جذب توريستا هاي بسياري شده است.

جزيره شاميان

جزيره شامان از سرزمين اصلي توسط يك كانال كوچك جدا شده است، جزيره شاميان يك بندر مهم براي تجارت خارجي از سلسله سونگ تا جينگ بود. به خاطر تاريخچه خود، اين جزيره به شكل يك شهر كوچك اروپايي در وسط چين است كه مكاني مناسب براي يك پياده روي به مدت يك يا دو ساعت مي باشد كه يكي از جاذبه هاي  تور گوانجو  است.

موزه گوانگدونگ درتور گوانجو

براي كسب اطلاعات بيشتر در مورد تاريخ و فرهنگ گوانجو، گردشگران  تور گوانجو  مي توانند از موزه جديد گوانگدونگ را كه در كنار ميدان Huacheng ساخته شده است، ديدن كنند. نمايشگاه هاي اصلي در مورد تاريخ و فرهنگ گوانگدونگ و منابع طبيعي گوانگدونگ مي باشند. علاوه بر اينها، اين موزه ميزبان انواع نمايشگاه هاي موقت است.

باغ يويين

باغ يويين در گذشته يك باغ خصوصي تحقيقاتي بود كه در سال 1864 ساخته شده بود. بعدها به دليل چشم انداز زيباي آن، به يك جاذبه توريستي محبوب تبديل شد. سالنه ا، پل ها، استخرها، تپه هاي سنگي و گلهايي كه در مناظر رويايي ايجاد شده اند، آن را به مكاني مناسب براي يك قدم زدن در اوقات فراغت تبديل مي كنند.

به صفحه تور گوانجو بياييد و از تور گوانجو آژانس مسافرتي و گردشگري زيما سفر پارس ديدن فرماييد.

آفر ها و تخفيف ها را از كارشناسان مجرب ما با تماس با 02174634 جويا شويد.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.