بهترين زمان براي بازديد از بالي (بخش اول)

مجري تور هاي گوانجو چين، تور كيش، تور مشهد، تور آنتاليا، تور گرجستان، تور تايلند و تور مالزي در بهترين هتل هاي جهان

بهترين زمان براي بازديد از بالي (بخش اول)

۱۲ بازديد

تور بالي

بهترين زمان براي بازديد از بالي به طور كلي در طول ماه هاي تابستان ماه ژوئن، جولاي و آگوست است، زماني كه آب و هوا خشك و روزها آفتابي است. در اين زمان بيشتراز هر زمان ديگر گردشگر  تور بالي  براي بازديد از اين جزيره سفر ميكنند و جزيره به شدت شلوغ مي شود و شما تنها فردي نخواهيد بود كه در جستجوي گشت و گذار در ماسه، موج سواري و خورشيد است!

 

پروازهاي كوتاه و ارزان از استراليا به بالي در ماه هاي زمستان، براي ده ها هزار استراليايي وسوسه انگيز است تا بتوانند از سرماي نيمكره جنوبي در اين فصل در امان بمانند.
در تمام ماه هاي سال، بالي يك مكان شلوغ است. اين جزيره فقط از حالت شلوغ به شلوغ تر تبديل مي شود. در واقع، اكثر افرادي كه به اندونزي، بزرگترين كشور جزيره اي جهان و چهارمين كشور پرجمعيت جهان، سفر مي كنند فقط از بالي ديدن مي كنند.

اين به دليل عدم وجود گزينه هاي انتخاب نيست، چرا كه بالي فقط يكي از بيش از 8،800 جزاير شناخته شده در اندونزي است! علاوه بر اين، جزاير ناشناخته بسياري در اين مجمع الجزاير وجود دارند. اگر بالي بيش از حد شلوغ باشد، مكان هاي شگفت انگيز زياد ديگري نيز براي بازديد در اندونزي وجود دارند.

بهترين زمان براي بازديد از بالي چه زماني است

اين بستگي به ميزان صبر و شكيبايي شما دارد. اگر ترافيك سنگين و سواحل شلوغ شما را اذيت نمي كند، وقتي كه آب و هوا در بهترين حالت است با يك   تور بالي  به اين جزيره سفر كنيد! جولاي و آگوست (تير تا شهريور) اغلب خشك ترين ماه ها با درجه حرارت مناسب هستند.

يك تصميم و يك  تور بالي  خوب مي توان اين باشد كه كمي از هواي باراني در ازاي آرامش بيشتر لذت ببريد. ماه هاي قبل و بعد از فصول پرتردد به ويژه آپريل، مي و سپتامبر ( ارديبهشت – خرداد – مهر) لذت بخش هستند و مي توانيد روزهاي آفتابي زيادي را تجربه كنيد.

مرطوب ترين ماه ها براي بازديد از بالي از نوامبر تا مارس (آذر تا فروردين) است. دسامبر، ژانويه و فوريه (دي و بهمن ) بيشتر باراني بوده و كمي گرمتر هستند. در طول اين ماه ها، مسافران و گردشگران  تور بالي  بيشترين تردد در تايلند و كشور هاي شمال اندونزي را دارند كه فصل هاي خشك خود را قبل از ورود گرماي واقعي جشن مي گيرند. بر خلاف بارش باران و درجه حرارت گرمتر در ماه دسامبر، بالي همچنان در طول كريسمس و تعطيلات سال نو، شلوغ مي شود.

آب و هوا در بالي

اگرچه بالي در طول سال گرم و راحت است، اين جزيره داراي دو فصل متمايز: مرطوب و خشك است. ناگفته نماند كه تعداد بازديدكنندگان و مسافران   تور بالي  در روزهاي آفتابي افزايش مي يابد. فعاليت هاي موردعلاقه افراد در جزيره شامل: آفتاب گرفتن، پياده روي و موتورسواري و لذت بردن از باران هاي فصلي مي باشد!

 

دما در بالي در طول ماه هاي جولاي و آگوست (تير تا شهريور)

  • در طول روز: پايين 80 درجه فارنهايت (28 C)
  • در طول شب: متوسط 70 درجه فارنهايت (24 C)

 

دما در بالي طي ماه هاي دسامبر و ژانويه

  • در طول روز: بالاي 80 درجه فارنهايت (31 C)
  • در طول شب: بالاي 70 درجه فارنهايت (26 C)

 

بالي تنها هشت درجه جغرافيايي با خط استوا فاصله دارد و از آب و هواي گرمسيري استوايي برخوردار است. به همين دليل هنگامي كه شما بيش از حد از ساحل دور شويد، به شدت عرق خواهيد ريخت.

رطوبت اغلب در حدود 85 درصد است. يك استثنا، منطقه سبز Kintamani در شمال Ubud است. كوه باتور نيز ارتفاع كافي را فراهم مي كند تا حتي در برخي از روزها مسافران تور بالي  به موتورسواري و خنك شدن بپردازند.

سفر در طول فصول خشك پرتردد، تضمين نمي كند كه تمام روزها آفتابي باشند. طبيعت مادر، جزيره بالي را در طول سال سبز نگه مي دارد. حتي در فصول خشك، شما بايد آماده طوفان هاي كوتاه باشيد.

با  تور بالي زيما سفر پارس سفر به اين جزيره زيبا را تجربه كنيد. تور بالي ارزان و تور بالي لحظه آخري  زيما سفر پارس را از دست ندهيد. 

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.