بازديد از آتن با تور اروپايي – بخش اول

مجري تور هاي گوانجو چين، تور كيش، تور مشهد، تور آنتاليا، تور گرجستان، تور تايلند و تور مالزي در بهترين هتل هاي جهان

بازديد از آتن با تور اروپايي – بخش اول

۱۲ بازديد

تور اروپا

قصد سفر به آتن در يونان را داريد

پايتخت يونان شبيه هيچ جاي ديگري بر روي زمين نيست. اين شهر باستاني نقاط تاريخي و مدرن را با هم تركيب مي كند و چشم اندازها و مكان هاي مشهور تاريخي را با رستوران هاي پرنشاط و فرهنگ پر جنب و جوش خود تركيب مي كند. اين شهر براي توريست ها و مسافران  تور اروپا جاذبه هاي گردشگري زيادي دارد. در واقع، آتن واقعا يك شهر جذاب است. بله، اين شهر سهم عادلانه اي از مشكلات اقتصادي و سياسي را دارد ; ما آن را انكار نمي كنيم اما فرهنگ اين منطقه، حداقل ارزش يك بازديد را دارد. اين شهر بي وقفه سرگرم كننده است. علاوه بر تعداد زيادي از جاذبه هاي تاريخي (اكثرا در قلب يونان باستان است)، نشاط و شادابي جواني، ذهن شب زنده داري هاي ديوانه وار و غذاهاي خوشمزه به اين معني است كه جاذبه هاي زيادي براي علايق مختلف وجود دارد.

بنابراين، قبل از صرف يك روز كامل در اينجا قبل از اينكه به جزاير پر زرق و برق يوناني برويد، زماني را صرف بررسي اين موضوع كنيد كه آيا شما واقعا مي توانيد از تمام اين نقاط در زمان كوتاهي بازديد كنيد؟ (پاسخ درست اين است كه قطعا خير، نمي شود ). . شما مي توانيد براي بازديد از آتن و يونان با  تور اروپا زيما سفر تجربه اي خاطره انگيز داشته باشيد.

جاذبه هاي اصلي در آتن

آتن داراي جاذبه هاي تاريخي شگفت انگيز زيادي است. مكان هايي كه همه براي ديدن و عكس گرفتن با آنها به اينجا سفر مي كنند . پارتنون يك معبد است كه در بالاي تپه آكروپوليس به صورت باشكوهي قرار دارد. با الهام گرفتن از الهه آتن، شما واقعا بايد يكبار از اين منطقه ديدن كنيد تا متوجه شويد كه چرا يكي از بزرگترين آثار فرهنگي جهان است. شما مي توانيد ساعت ها در اين منطقه قدم بزنيد و غرق در تاريخ شويد. چندين بناي تاريخي ديگر وجود دارد كه بايد حتما در اين شهر از آنها ديدن كنيد. تئاتر ديونيزوس دقيقا در كنار پارتنون واقع شده و واقعا ديدني است. اين اولين تئاتر سنگي است كه تا به حال ساخته شده است و (ظاهرا) اولين جايي كه اولين تراژدي يوناني در آن ساخته شده است.

تور اروپا

ويرانه ديگري كه بسيار چشمگير و تاثيرگذار است، استاديوم پاناتنائيك واقع در منطقه Pangrati مي باشد. اين استاديوم تنها نمونه در جهان است كه از سنگ مرمر ساخته شده است كه مطمئنا عامل منحصر به فردي براي آن مي باشد، كه براي گردشگران  تور اروپا بسيار جذاب و ديدني است. اگر چه اين يك بناي تاريخي است، اين واقعيت كه اولين بازي هاي المپيك در دوران مدرن را ميزباني كرده است مي تواند براي بسياري از مسافران  تور اروپا  جاذبه داشته باشد.

براي بازديد از تمام مناطق تاريخي آنن بايد بيش از يك روز را در آن سپري كنيد. اگر فرصت كوتاهي براي ماندن در آتن را داريد، بهتر است از وبسايت هاي Urban Adventure’s براي اقامت كوتاه در شهر آتن ديدن كنيد.

جاذبه هاي ديگر در آتن

هيچ ترديدي وجود ندارد كه حتي علاقه مندان به تاريخ نيز ممكن است گاهي از بازديد از مناطق تاريخي خسته شوند. نگران نباشيد، جاذبه هاي ديگري نيز براي گردشگران تور اروپا و مسافران يونان در آتن وجود دارد كه شما را خوشحال مي كند. با يك مركز خريد شروع كنيد; كه تقريبا مي توانيد هر چيزي را در آن خريداري كنيد. بازار Flea در ميدان موناستيراكي. من مي توانم با اطمينان بگويم كه هر چيزي كه شما نياز داريد از ابزار سازگار با محيط زيست تا كيف هاي چرم و انواع عجيبي از جواهرات را مي توانيد در اين بازار بيابيد. اين بازار قطعا ارزش چند ساعت راه رفتن را دارد. (نكته: اين همچنين بسيار نزديك به آكروپليس است، بنابراين شما مي توانيد آن را به برنامه روزانه خود اضافه كنيد.)

اكنون فرض كنيم كه شما خريدهاي خود را انجام داده ايد و به دنبال جايي براي غذا خوردن هستيد; مي توانيد به فلافل فروشي هاي نزديك ميدان اصلي برويد تا بهترين فلافل موجود بر روي اين سياره را امتحان كنيد و يك شب آرام را در آن سپري كنيد.

آيا تا به حال يك فيلم در يك سينما در فضاي باز تماشا كرده ايد، در حالي كه پارتنون در پس زمينه آن نورپردازي شده است؟ فكر نمي كنم چنين تجربه اي داشته باشيد. Cine Thission در منطقه Thiso واقع شده و در فاصله 15 دقيقه از ميدان موناستيراكي قرار دارد. بنابراين، پاپ كورن خود را برداريد و به تماشاي جديدترين فيلم ها بپردازيد فيلم ها به زبان انگليسي پخش مي شوند.يك خانه تئاتر ديگر Cine Paris نيز در Plaka وجود دارد، در فاصله 15 دقيقه از ميدان كه كمي كلاسيك تر است است.

با تور اروپا آژانس گردشگري زيما سفر پارس از اين شهر تاريخي در آتن بازديد كنيد.  تور اروپا ارزان و تور اروپا لحظه آخري براي سفر به يونان و ديدن از جاذبه هاي گردشگري آتن يك فرصت بسيار عالي مي باشد.

در مقاله بعدي با ما همراه باشيد.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.