بازديد از مكان‌هاي ديدني بروكسل در تور اروپا - بخش اول

مجري تور هاي گوانجو چين، تور كيش، تور مشهد، تور آنتاليا، تور گرجستان، تور تايلند و تور مالزي در بهترين هتل هاي جهان

بازديد از مكان‌هاي ديدني بروكسل در تور اروپا - بخش اول

۱۰ بازديد

تور اروپا

پايتخت بلژيك بروكسل يكي از محبوب ترين مكان هاي توريستي اروپا است كه داراي معماري خيره كننده در هر كوچه و خيابان خود مي باشد. اين شهر به خصوص به خاطر آب و هواي چندگانه خود شناخته مي شود، جاذبه هاي بروكسل داراي زيبايي هاي هيجان انگيز و خيره كننده مي باشد كه بسياري از گردشگران و مسافران تور اروپا به خود جذب كرده است. مركز سرمايه گذاري و اقتصادي اتحاديه اروپا آن را يك محل كسب و كار و متمركز بر بوروكراسي شهري اعلام كرده است.

گردشگري بروكسل نه تنها محدود به جاذبه هاي معمولي مي باشد، بلكه داراي بسياري از كليساهاي جالب اروپايي با معماري و آثار هنري برجسته مي باشد. اگر شما در رژيم غذايي هستيد، سعي كنيد در مقصد انتخابي خود را تجديد نظر كنيد، زيرا ادويه جات ترشي جات، گوشت خوك، سيب زميني سرخ كرده و نوشيدني به اندازه كافي شما را وسوسه خواهد كرد. جاذبه هاي توريستي محبوب در بروكسل را مي توانيد در عرض دو هفته بازديد كنيد. كافه ها و فرهنگ هاي فانتزي باعث جذابيت بيشتر اين شهر براي گردشگران تور اروپا مي‌باشد.

جاذبه ها و كارهايي كه بايد در بروكسل، بلژيك انجام دهيد

محل بزرگ

تور اروپا

Grand Place در قلب شهر قديمي بروكسل واقع شده است و به افكار شما در مورد آنچه در بروكسل بايد انجام دهيد، پاسخگو بوده و الهام بخش شما خواهد بود. اين يكي از جاذبه هاي توريستي اصلي در بروكسل است. تالار شهر به جا مانده از قرن 15 دقيقا در مركز محل بزرگ واقع شده است. سالن هاي شش گاه، محل بزرگ را احاطه كرده اند، اين ديد از بالا به بروكسل يك چشم انداز عالي و الهام بخش به بازديد كنندگان تور اروپا ارائه مي دهد. بهترين زمان براي بازديد از جاذبه هاي بروكسل در شب است، زيرا ساختارهاي معماري با نورهاي مسحوركننده تركيب مي شوند و به جذابيت آنها مي افزايد. يك بازار گل نيز در روزهاي خاصي برقرار مي شود، به طوري كه شما حتي مي توانيد شانس بازديد از گل هاي زيباي حومه شهر را داشته باشيد.

ساختمان قديمي انگلستان

تور اروپا

ساختمان قديمي انگلستان در اصل يك فروشگاه بوده است كه در سال هاي آخر قرن نوزدهم ساخته شده است. اين ساختمان يكي از معروف ترين جاذبه هاي توريستي در بروكسل است كه نه تنها به دليل نماي قابل توجه خود، بلكه موزه منحصر به فرد درون آن شناخته مي شود. بيش از 2000 آلت موسيقي در اين ساختمان تاريخي وجود دارد و آن را در ميان گزينه هاي موردعلاقه دوستداران موسيقي قرار داده است. كافه موجود در پشت بام آن يك مكان عالي براي استراحت با چشم انداز فوق العاده اي از شهر مي باشد.

كليساي نوتردام (NOTRE DAME DU SABLON)

تور اروپا

سعي كنيد از Notre Dame du Sablon ديدن كنيد تا چشم انداز خيره كننده اي از يك ساختمان معروف دنيا را تجربه كنيد. اين كليساي جامع گوتيك از ابتداي قرن 14 ميلادي زماني كه انجمن صنفي آرچر آن را به عنوان يك كليسا استفاده كرد به جاي مانده است. از نظر گردشگران تور اروپا به عنوان يكي از بهترين جاذبه هاي بروكسل شناخته شده است. اين ساختمان در قرن بعدي به دليل محبوبيت روزافزون خود به دليل حضور مجسمه شفابخش مدونا در داخل خود، گسترش يافت. يك زن و شوهر بعدها اين مجسمه را به سرقت بردند، و مكان آن تا به امروز نامشخص است.

موزه مد و توري

تور اروپا

اگر از خودتان مي پرسيد كه چه كارهايي را بايد در بروكسل انجام دهيد، از جاذبه برتر بروكسل موزه مد و توري ديدن كنيد. اين موزه سبك سنتي مد روز بلژيك با برخي از نمايشگاه هاي قابل توجه را براي مسافران نمايش مي دهد. نمايشگاه هاي موضوعي سالانه در بروكسل براي بازديد هموطنان محلي و گردشگران تور اروپا برگزار مي شود. كارگاه هاي مختلف و تورهاي هدايت شده براي كودكان در گروه هاي سني مختلف ارائه مي شود. فضاي اختصاص داده شده به مصنوعات توري برجسته، تاريخچه لباس توري را نشان مي دهد و قطعات توري معروف جهان را به نمايش مي گذارد. جعبه نساجي در موزه مد و توري، اين مكان را به يك جاذبه مهم در بروكسل تبديل مي كند.

باغ بوتانيك (LE BOTANIQUE)

تور اروپا 

كارهايي كه بايد در بروكسل انجام دهيد به نظر بي پايان مي آيد و وجود باغ بوتانيك به عنوان يكي از جاذبه هاي توريستي پيشرو در بروكسل، شما حتي بيشتر اين شهر را تحسين خواهيد كرد. باغ هاي تاريخي بوتانيك اين شهر هر ساله تعداد زيادي گردشگر را جذب مي كند. گلخانه ها كه به قرن 19 بر مي گردند، نقش مهمي را در كنترل آب و هوا بازي مي كردند اما در حال حاضر حس فرهنگي اين شهر را با ميزباني از طيف وسيعي از هنرهاي نمايشي و كنسرت برجسته مي كنند. باغ هاي موجود در اطراف هنوز هم بكر باقي مانده اند و تغييرات جزئي انجام شده در بندر يك تغيير صلح آميز براي گردشگران تور اروپا است كه Le Botanique را به يك جاذبه توريستي جذاب در بروكسل تبديل كرده است.

براي دريافت اطلاعات درباره تور اروپا با شماره 02174634 با مشاوران ما در آژانس گردشگري زيما سفر پارس تماش بگيريد. با تور اروپا ارزان و تور اروپا لحظه آخري مي‌توانيد از كشورهاي زيباي اروپا ديدن كنيد.

در مقاله بعدي همراه ما باشيد. 

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.