پيشنهادات تفريحي براي سفر ماه عسل در آنتاليا

مجري تور هاي گوانجو چين، تور كيش، تور مشهد، تور آنتاليا، تور گرجستان، تور تايلند و تور مالزي در بهترين هتل هاي جهان

پيشنهادات تفريحي براي سفر ماه عسل در آنتاليا

۱۴ بازديد

پيشنهادات تفريحي براي سفر ماه عسل در آنتاليا

آنتاليا يكي از بزرگ‌ترين شهرهاي ساحلي تركيه در كنار درياي مديترانه است. اين شهر پر مسافر، يكي از زيباترين شهرها براي سفر ماه عسل محسوب مي‌شود. تلفيقي از امكانات تفريحي متنوع و هتل‌ها و سواحل زيبا، آن چيزي است كه مي‌تواند اولين سفر هر زوج جواني را خاطره‌انگيز و به ياد ماندني كند. پس اگر قصد انتخابتور تركيهبراي ماه عسل خود را داريد؛ پيشنهاد ما رفتن به  تور آنتاليا  و بازديد از اين بندر تاريخي و سواحل خيره‌كننده آن است.

آب و هوا در آنتاليا عمدتا در تمام طول سال آفتابي است؛ اما بهترين ماه براي بازديد در حدود ماه آوريل و زماني است كه هوا خيلي گرم نيست و خورشيد قابل تحمل است.

تفريحاتي كه در آنتاليا مي‌توان انجام داد بي‌پايان است. بازديد از سايت‌هاي تاريخي و گردشگري، سواحل نفس‌گير، رستوران‌هاي عالي و هتل‌ها و استراحتگاه‌هاي شگفت‌انگيز، آماده است كه سفري رويايي را براي شما رغم بزند.

 سفر ماه عسل در آنتاليا

اما اگر به دنبال بهترين و محبوب‌ترين كارهايي هستيد كه درتور تركيهو ماه عسل در آنتاليا مي‌توانيد انجام بدهيد؛ با ادامه اين مطلب وب‌سايتآژانس مسافرتي و گردشگري زيما سفر پارسهمراه ما باشيد.

معبد آپولو

معبد آپولو بخشي از يك شهر باستاني است؛ كه در قرن هفتم پيش از ميلاد توسط يونانيان ساخته شده است. اين شهر در كنار دريا و محل رفت و آمد بسياري بوده است. معبد آپولو در يك سايت باستاني كه آثار بسيار ديگري نيز در آن قرار دارد، جاي گرفته است؛ و بازديد و كشف معماري و طراحي زيباي اين بناهاي يوناني و رومي را براي داشتن ساعاتي آرامش‌بخش به شما پيشنهاد مي‌كنيم. براي بازديد از معبد آپولو بايد به منطقه سيده آنتاليا برويد.

دروازه هادريان

دروازه هادريان را مي‌توان زيباترين و مشهورترين بناي تاريخي آنتاليا دانست. براي ديدن اين بنا بايد به منطقه كاليچي در آنتاليا برويد. تاريخچه اين دروازه نيز به قرن دوم ميلادي و زمان امپراتوري روم باستان باز مي‌گردد. فراموش نكنيد براي بازديد از اين دروازه تاريخي بهترين راه استفاده از تراموا و توقف در ايستگاه فيتينگلي است.

مناره ييولي

بازديد از مناره‌هاي مسجد ييولي حسي آرامش‌بخش را براي شما به ارمغان مي‌آورد. جالب است بدانيد اين مسجد و مناره در قرن چهاردهم ميلادي و توسط سلطان سلسله سلجوقيان بنا شده است؛ و امروزه به دليل ارتفاعش به عنوان يكي از نمادهاي تاريخي شهر آنتاليا شناخته مي‌شود.

ساحل لارا در آنتاليا

ساحل لارا در منطقه‌اي تفريحي به همين نام و در فاصله 6 كيلومتري شهر آنتاليا واقع شده است. اگر مي‌خواهيد مجموعه‌اي كامل از تفريحات ساحلي و آبي را تجربه كنيد؛ سواحل لارا را فراموش نكنيد. تعداد زيادي رستوران، كافه، باشگاه‌هاي ورزشي و تفريحي، پارك و... امكاناتي است كه مي‌تواند دست كم چند روز شما را خوشحال و سرگرم كند.

منطقه قديمي شهر آنتاليا

اين منطقه قديمي كه به نام كاليچي شناخته مي‌شود؛ محيطي آرام، دلنشين و پر از كافه‌ها و رستوران‌هاي كوچك و بزرگ است. قدم زدن در كوچه و پس‌كوچه‌هاي اين منطقه زيبا مي‌تواند ساعاتي دلنشين و عاشقانه براي شما و همسرتان فراهم كند.

آكواريوم آنتاليا

آكواريوم آنتاليا در نزديكي ساحل كنيالتي در آنتاليا واقع شده است. اين آكواريوم يكي از بزرگ‌ترين مجتمع‌هاي آكواريوم در جهان است.

آسپندوس

اين سايت باستان شناسي در واقع يك خانه تئاتر رومي است؛ كه معمولا به عنوان بهترين نمونه آن در جهان و يكي از جاذبه‌هاي توريستي برتر تركيه شناخته مي‌شود.

ساحل كاپوتاس

ساحل كاپوتاس يك ساحل كوچك بين كاس و كالكان در جنوب غربي تركيه است. اين ساحل نزد مسافران  تور آنتاليا  به دليل زيبايي طبيعت دست نخورده و بكر آن بسيار محبوب است.

ساحل مرمرلي

مرملي يكي از مهم‌ترين سواحل باستاني آنتاليا است. قطعا ديدن شكوه آثار و بناهاي باستاني در مجاورت سواحل سخره‌اي اين منطقه مي‌تواند بسيار جذاب باشد.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.