بازديد از مكان‌هاي ديدني بروكسل در تور اروپا - بخش دوم

مجري تور هاي گوانجو چين، تور كيش، تور مشهد، تور آنتاليا، تور گرجستان، تور تايلند و تور مالزي در بهترين هتل هاي جهان

بازديد از مكان‌هاي ديدني بروكسل در تور اروپا - بخش دوم

۱۵ بازديد

تور اروپا

اگر با تور اروپا از شهرهاي زيباي اين قاره ديدن مي‌كنيد بازديد از جاذبه هاي گردشگري بروكسل پايتخت بلژيك خالي از لطف نيست. در ادامه مطلب قبل در اينجا مكان هاي ديدني ديگر بروكسل را به شما معرفي مي كنيم.

بازديد از جاذبه هاي توريستي بروكسل در بلژيك

PALAIS ROYAL

تور اروپا

Palais Royal بزرگترين جاذبه توريستي بروكسل براي گردشگران تور اروپا مي‌باشد كه محل اقامت رسمي خانواده سلطنتي بوده است. آنها هم اكنون در لائكن اقامت دارند. بنابراين، اين كاخ در ماه هاي تابستان به روي گردشگران باز مي شود و باعث گسترش قابل توجه كارهايي كه مي توانيد در بروكسل انجام دهيد مي شود. موزاييك عجيب و غريب اما باور نكردني در سقف يكي از اتاق هاي اين كاخ با بال هاي سوسك پوشيده شده است. سفر شما به بروكسل بدون ديدن دكوراسيون داخلي و قطعات هنري اين محل تكميل نمي شود.

منكين پيز MANNEKEN PIS))

تور اروپا

منكين پيز سوالات شما را درباره كارهايي كه در بروكسل بايد انجام دهيد را پاسخ مي دهد و قطعا شما را به خنده وا مي دارد. اين مجسمه عجيب و غريب در سالهاي اخير محبوبيت زيادي به دست آورده است و يك موفقيت در زمينه گردشگري بروكسل به حساب مي آيد و به يكي از جاذبه هاي بروكسل تبديل شده است. شما مي توانيد خط مستقيمي را از سالن شهرداري با كمك راهنماي شهرستان بروكسل طي كنيد تا به اين مكان توريستي مورد علاقه گردشگران تور اروپا برسيد. گفته مي شود كه اين مجسمه توسط جروم دوكوزوني طراحي شده و از قرن 17 ميلادي به جا مانده است.

موزه MUSEE ROYAUX DES BEAUX ARTS

تور اروپا

هنوز هم نمي دانيد چه كارهايي در بروكسل انجام دهيد؟ زيادي فكر نكنيد زيرا Musee Royaux Des Beaux Arts براي شما يك گزينه مناسب است. اين مكان بيشتر از يك بهشت براي دوستداران هنر است و شما ممكن است با مشاهده آثار هنري با شكوه در اينجا خيره بمانيد. اين موزه داراي مجموعه اي از عتيقه و مجموعه هاي هنر مدرن است كه انواع مختلفي را براي سبك هاي هنري منحصر به فرد توصيف مي كند. معروف ترين نقاشي در اينجا سقوط ايكاروس است. آثار هنري از پيتر روبنس، هانس مملينگ و آنتوني وان ديك آن را به يك جاذبه برتر گردشگري در بروكسل تبديل كرده است.

PARC DU CINQUANTENAIRE

تو اروپا

Parc Du Cinquantenaire يكي از بهترين مقصدها در بروكسل است كه در زمان لئوپولد II ساخته شده است. دلايل متعددي براي بازديد از اين مكان فوق العاده وجود دارد. اين كه آيا شما به دنبال يك مكان براي برگزاري پيك نيك آرام با خانواده خود هستيد يا مي خواهيد به كشف موزه ها بپردازيد. اين مكان جذابيت فوق العاده اي براي شما مسافران تور اروپا دارد. يك باغ وحش در باغ هاي اينجا در حالي كه از كارهاي معماري خيره كننده اي لذت مي بريد، يك فعاليت ارزشمند در بروكسل به حساب مي آيد. اين يك نقطه قابل توجه در شهر زيباي بروكسل است.

BROODHUIS

تور اروپا

اين ساختمان كه به «خانه نان» ترجمه شده است، در يك ميدان كه بازار نان براي قرن ها در آن واقع شده بود، قرار دارد. اين جاذبه توريستي بروكسل در حال حاضر براي بسياري از گردشگران تور اروپا كه علاقه مند به آثار باستاني و مجموعه هاي هنري متمركز بر تاريخ يك گزينه ايده آل است. اين نمايشگاه ها در طبقات مختلف قرار دارد و آثار هنري از قرون وسطي تا كنون در آن قرار داده شده است. يك فعاليت جالب در بروكسل را مي توانيد در لباس هاي Manneken Pis در اينجا بيابيد.

ATOMIUM

تور اروپا

مدل خيره كننده اي از اتم ها كه در ارتفاع 100 متري كج مي شوند - Atomium شاهكار گردشگري در بروكسل است. اين مدل با شكوه در سال 1958 به عنوان پيشگام دوران اتمي در بلژيك ساخته شد.

سايت باستان شناسي كودنبرگ

تور اروپا

يكي از ظريف ترين كارهايي كه در بروكسل مي توانيد انجام دهيد اين است كه از اين سايت باستان شناسي ديدن كنيد. اين كاخ در دهه 80 كشف و سپس حفاري شد تا تونل ها و زيرزمين هاي آن آشكار شود. خيابان هاي باستاني كه در زير بزرگراه هاي جديد شهر دفن شده اند نيز مجدد طراحي شدند. يك تور صوتي مي تواند بازديد كنندگان را براي كشف اين جاذبه گردشگري برتر بروكسل راهنمايي كند. مانند بسياري ديگر از شهرهاي بلژيك، بروكسل ممكن است جاذبه هاي گردشگري زيادي نداشته باشد، اما مي تواند با موزه ها و گالري هاي هنري معدود اما جذاب خود كه شهرت زيادي دارند، گردشگران زيادي را به خود جذب كند. مناظر باور نكردني اتوميم و كشف خرابه ها در محله هاي قديمي شهر، بازديدكنندگان تور اروپا را به مدت چند هفته مسحور نگه مي دارد. هنگامي كه از جاذبه هاي بروكسل ديدن كرديد، شكلات هاي عجيب و غريب و معروف دنيا را نيز در اينجا امتحان كنيد.

آژانس گردشگري زيما سفر پارس ارائه كننده تورهاي مسافرتي و تور اروپا با امكانات و خدمات بالا مي‌باشد. تور اروپا ارزان قيمت و تور اروپا لحظه آخري فرصتي مناسب براي بازديد ازشهرهاي زيباي اروپا است.

براي خواندن بخش اول اين مقاله روي لينك زير كليك كنيد.

بازديد از مكان‌هاي ديدني بروكسل در تور اروپا - بخش اول

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.