8 دليل براي بازديد از آنتاليا

مجري تور هاي گوانجو چين، تور كيش، تور مشهد، تور آنتاليا، تور گرجستان، تور تايلند و تور مالزي در بهترين هتل هاي جهان

8 دليل براي بازديد از آنتاليا

۱۲ بازديد

8 دليل براي بازديد از آنتاليا

آنتاليا شهريست زيبا در كشور تركيه. اين شهر داراي جاذبه هاي بسياريست كه ممكن است تا حالا با آن ها آشنا نشده باشيد. حتي اگر در تور آنتاليا  شركت كرده باشيد.

در اين مقاله شما را با چندي از اين جاذبه ها آشنا مي كنيم و اميدواريم مطالب زيما سفر پارس براي شما مناسب بوده باشد.

8 دليل براي بازديد از آنتاليا و شركت در تور آنتاليا

آنتاليا در سواحل درياي مديترانه تركيه، سومين مقصد توريستي محبوب كشور و يك پناهگاه براي مهاجران است. به دليل سفر گردشگران از مليت هاي مختلف، اين شهر شهرت جهاني خود را به عنوان يك جاذبه گردشگري ايده آل براي زندگي به عنوان يك پناهگاه مناسب كسب كرده است. با جمعيتي در حدود 1 ميليون نفر، بديهي است كه چيزهاي زيادي در اين شهر وجود دارد. بياييد نگاهي به دلايل سفر به آنتاليا داشته باشيم كه نشان مي دهد كه چرا بسياري از مردم به طور مكرر از آن ديدن مي كنند.

چشم انداز آن زيبا و جذاب است

آنتاليا، توسط رشته كوه سلطنتي تاروس و آب هاي آبي و آرام درياي مديترانه احاطه شده است، كه باعث مي شود چشم انداز آنتاليا واقعا يك صحنه مناسب براي استفاده به عنوان كارت پستال باشد. اين شهر متشكل از مركز شهر اصلي و تفريحگاه هاي ساحلي كوچك مي باشد. تلاش در سراسر منطقه براي حفظ فضاهاي سبز و مكان هاي زيبايي طبيعي، يك موفقيت حيرت آور بوده است.
اماكني مانند آبشارهاي منوگات و دودن، مقصدهاي محبوبي براي خانواده ها براي گذراندن تعطيلات هستند، در حالي كه حتي در مركز شهر، پارك Karaalioglu با انواع مختلف درختان عجيب و غريب داراي منظره ساحلي شگفت انگيزي است. با اين حال يكي از جذابترين جاذبه هاي طبيعي كوه تاهتالي است. مسافران مي توانند با استفاده از تله كابين به قله كوه صعود كنند تا بتوانند يك منظره فوق العاده 360 درجه اي از خط ساحلي و كوه ها را ببينند.

آب و هواي ايده آل

تركيبي از مناظر فوق العاده زيبا با حدود 300 روز آفتابي در سال، زمستانهاي خنك و تابستانهاي بي نظير در اين شهر، تجربه يك زندگي كامل مديترانه اي را براي شما رقم خواهد زد. آب و هواي آنتاليا در تمام طول سال به غير از فصول باراني كه عمدتا در ماه فوريه رخ مي دهد، يكي از بهترين ها در جهان براي گذراندن اوقات فراغت در فضاي باز است.

شيوه زندگي سالم

فضاي انبوه سبز و آب و هواي ايده آل، آنتاليا را در توليد مواد غذايي كم و بيش خودكفا مي كنند. كشاورزان محلي، ميوه و سبزي هاي ارگانيك فراوان را كشت مي كنند و در بازار هفتگي به فروش مي رسانند. تركيه، آنتاليا را به عنوان يك مركز حياتي براي توليد مركبات شناخته است كه محبوب ترين ميوه صادر شده از اين منطقه پرتقال مي باشد. در كنار اين موضوع، در دسترس بودن ماهي و غذاهاي دريايي در تمام طول سال تمام مواد لازم براي يك زندگي سالم را براي شما فراهم مي كند و براي يك رژيم غذايي سالم شامل محصولات تازه و مفيد آماده خواهيد بود.

ماجراجويي ورزشي و بازي گلف در Mecca

در قرن حاضر، دولت تركيه آنتاليا را به عنوان مركزي داراي الزامات اوليه براي ورزش هاي ماجراجويانه معرفي كرد و تكنيك هاي ارتقاي اين ورزش ها در آنجا موفق آميز بوده است. دره كپورلو، براي قايقراني در آب هاي خروشان در فصل تابستان مقصدي مشهور است.
در حالي كه در حومه شبه جزيره آنتاليا، تفرجگاه ساحلي كاس در زمينه غواصي، قايقراني و پاراگلايدر تخصص دارد. در زمستان، آنتاليا شهرت خوبي را به عنوان مكاني دارد كه شما مي توانيد در صبح اسكي كرده و بعد از ظهر شنا كنيد، و تفرجگاه هاي اسكي ساكليكنت و داوروز خيلي سريع رزرو مي شوند. فراموش نكنيد كه Belek پايتخت گلف در تركيه است كه ميزبان مسابقات قهرماني بين المللي بزرگ و نام هاي معروفي مانند تيرر وودز بوده است.

اين شهر داراي برخي از بهترين هتل ها در جهان است

به طور طبيعي، با محبوبيت آن در گردشگري، آنتاليا پيشرو در صنعت توريسم و مهمان نوازي مي باشد. در سراسر شبه جزيره، مسافران مي توانند از بين طيف وسيعي از هتل ها از قبيل هتل هاي ارزان، لوكس، بوتيك، سلف سرويس كامل يا BB انتخاب كنند.
به طور خاص، منطقه ساحلي لارا، هتل هاي ممتاز و حرفه اي با سلف سرويس كامل مانند تايتانيك و رويال وينگز را ميزباني مي كند. كاخ Marden با اتاق هاي لوكس و قيمتي خود يكي از گران ترين ها در جهان است كه ميزبان افراد مشهوري مانند پاريس هيلتون بوده است و در فوريه 2016 روزنامه تلگراف UK نام هتل هاي Tuvana و Villa Perla در مركز شهر را به عنوان دو مورد از بهترين هتل هاي بوتيك در تركيه معرفي كرد.

مكان هاي تاريخي شگفت انگيز فراوان

در طول تاريخ، بسياري از تمدن ها و امپراطوري ها آنتاليا را به عنوان پايگاه خود انتخاب كرده اند و برخي از نشانه هاي حفاري در اين منطقه به خاطر اهميت تاريخي آنها، براي دوستداران تاريخ بسيار هيجان انگيز است. در مركز شهر، بخشي قديمي Kaleici به خيابان هاي مخروطي و معماري عثماني راه مي يابند در حالي كه در ادامه خط ساحلي، كليساي Apollo در جزيره اي محبوب واقع در نزديكي ويرانه هاي تئاتر باستاني در قلب شهر، قرار گرفته است.
قلعه Selçuk و ديگر بقاياي تاريخي در آلانيا در حال انتظار براي ورود به ليست سايت ميراث جهاني يونسكو هستند. تئاتر بزرگ Aspendos يكي از بهترين محافل در جهان است و ويرانه هاي Phaselis باستاني كه در ميان دو سواحل قرار دارد، به طور كامل به عنوان يك بندر تجاري دريايي شناخته مي شود.

اين مكان شروع راه Lycian است

در امتداد ساحل درياي مديترانه، يك مسير راهپيمايي رسمي به طول 516 كيلومتر وجود دارد كه راه Lycian ناميده مي شود، اين مسير شامل ويرانه هاي متعدد از تمدن هايي است كه از بين رفته اند. راه Lycian يكي از معروف ترين مسيرهاي پياده روي در جهان است و هر ساله، مردم كل اين مسير راهپيمايي و يا بخش هايي از آن را كامل مي كنند. با پايان يافتن در Fethiye، آنتاليا نقطه شروع مسير پياده روي است كه مسافرين را به شهرهاي باستاني مهم مانند Xanthos، Patara، Tlos و غيره متصل مي كند.

Riviera تركيه

از خط شمالي ساحل درياي اژه و حركت پيرامون آنتاليا، Riviera تركيه يك مكان جالب براي قايقراني در سواحل پر زرق و برق، تفريحات، اكتشاف، زندگي ساحلي و ناهارخوري تابستاني است. آنتاليا با جمعيت وسيعي از ملوانان و سازندگان قايق، مركز اصلي توليد اقلام دريانوردي است و در كنار خطوط ساحلي، به ويژه در مركز شهر، جنبه لوكسي از زندگي در قايق هاي گران قيمت و رستوران هاي برتر را خواهيد ديد.
شما همچنين ممكن است علاقه مند به خواندن باشيد ...
راهنمايي در مورد تاريخ، سواحل و چيزهايي كه بايد در آنتاليا انجام دهيد، با ادبياتي آسان و قابل درك به معرفي مناطق زيباي آنتاليا پرداخته است.

باتشكر از همراهي شما عزيزان در مطالعه اين مقاله.

اميدواريم از اين مقاله استفاده كرده باشيد و مناسب سليقه شما باشد.

از تور آنتاليا  زيما سفر پارس ديدن فرماييد.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.