سيستم حمل و نقل براي گردشگران تور هند

مجري تور هاي گوانجو چين، تور كيش، تور مشهد، تور آنتاليا، تور گرجستان، تور تايلند و تور مالزي در بهترين هتل هاي جهان

سيستم حمل و نقل براي گردشگران تور هند

۱۵ بازديد

تور هند

هند، به عنوان دومين كشور بزرگ آسيا، بايد فكري به حال بازديدكنندگاني كه با تور هند قصد سفر به آن را دارند، كند تا بتوانند به راحتي به نقاط مختلف كشور سفر كنند. خوشبختانه تعدادي از گزينه هاي حمل و نقل هوايي، راه آهن و جاده اي در اين كشور وجود دارد. اين مرور كلي از سيستم حمل و نقل در هند به شما كمك خواهد كرد كه با بهترين راه ها براي سفر به نقاط مختلف هند آشنا شويد.

گزينه هاي سفر با استفاده از سيستم حمل و نقل در هند

مسافرت هوايي در هند

تور هند

دولت هند اجازه داده است تا خطوط هوايي خصوصي از سال 1994 در بازار اين كشور فعاليت كنند. اما، از سال 2005 تا كنون، تعداد هواپيماهاي خصوصي در مسيرهاي داخلي و بين المللي افزايش يافته است. بسياري از آنها شركت هاي كم هزينه هستند كه قيمت هاي كمتري را با كاهش خدمات مسافرتي، مانند غذاهاي رايگان در حين پرواز، ارائه مي دهند. مسافرت هوايي در هند پرطرفدار است كه توسط اقتصاد پر رونق اين كشور پرورش يافته است. فرودگاه هاي هند با ترافيك هوايي شديدي دست و پنجه نرم مي كنند. مشكلات اصلي شامل امكانات منسوخ شده و نبود باند كافي است كه منجر به تراكم و تاخير بيش از حد پروازها شده است. با وجود اين، پرواز سريع ترين و آسان ترين راه براي سفر در هند است. شركت هاي هواپيمايي داخلي هند حدود 80 شهر را به يكديگر متصل مي كنند و رقابت موجود در بين خطوط هواپيمايي ارزان قيمت، هزينه هاي سفر را بسيار ارزان تر كرده است.

مسافرت هاي ريلي در هند

نقاط مختلف هند به خوبي با يك شبكه راه آهن گسترده به هم متصل شده است كه مجموعا 60،000 كيلومتر در سراسر كشور گسترش يافته است. اين امكان وجود دارد كه از يك طرف هند به سوي ديگر آن تنها در دو شب يا سه روز سفر كنيد. سفر با قطار يك جايگزين مناسب براي سفر هوايي در هند است، اگر چه مي تواند كمي خسته كننده باشد. طيف وسيعي از اقامتگاه هاي مختلف در مسيرهاي طولاني قطار وجود دارد و فرآيند رزرو اغلب براي مسافراني كه براي اولين بار با تور هند به اين كشور سفر مي كنند، گيج كننده است. با اين حال، راه بهتري براي آشنايي با فرهنگ هندي و سبك زندگي آنها وجود مي‌باشد و شما در طول سفر مي توانيد از چشم اندازهاي زيباي هند در مسير لذت ببريد.

تور هند

خبر خوب براي گردشگراني كه مايل به سفر به هند با قطار هستند، اما نمي خواهند آسايش و زندگي لوكس را فدا كنند، اين است كه از تعدادي از قطارهاي توريستي لوكس و خاص استفاده كنندكه مانند كاخ بر روي چرخ نقاط مختلف كشور را به هم وصل مي كند. اين قطارها راهي جالب و منحصر به فرد براي بازديد از بهترين مقاصد گردشگري در تور هند مي باشند. علاوه بر سيستم راه آهن ملي، شبكه قطار حومه نيز در برخي از شهرهاي بزرگتر هند مانند دهلي، بمبئي، كلكته (كلكته)، چناي، حيدرآباد، و پونه مورد استفاده قرار مي گيرد. دهلي داراي يك شبكه قطار زيرزميني تحت عنوان Metro است كه به تازگي راه اندازي شده است. كلكته نيز داراي يك شبكه ريلي زيرزميني تحت عنوان مترو است كه براي اولين بار در هند در اين شهر راه اندازي شد. اين يك روش كارآمد براي سفر از شمال به جنوب، از يك طرف شهر به سوي ديگر آن است. در بمبئي، قطارها قديمي، گرم و شلوغ هستند، و تنها وسيله خنك كننده، پنكه مي باشد. بهتر است به هنگام صبح و عصر كه ساعت هاي اوج ترافيك هستند از سوار شدن به آنها اجتناب كنيد.

سفر جاده اي در هند

تور هند

براي كساني كه ترجيح مي دهند با توجه به جدول زماني خود با ماشين سفر كنند، اجاره يك ماشين و راننده مي تواند يك راه حل عالي باشد. كرايه ماشين بدون راننده در هند توصيه نمي شود زيرا رانندگي در هند به شدت نياز به آرامش و كنترل اعصاب دارد. مدت زمان زيادي طول مي كشد تا يك شخص با تجربه قادر به رويارويي با ترافيك بي نظم اين كشور باشد، كه هيچ يك از قوانين جاده اي را رعايت نمي كنند و به طور مداوم بوق مي زنند. بيشتر مسافران ماجراجو تور هند ممكن است يك موتور سيكلت كرايه كنند تا از مناظر متفاوت و زيباي اين كشور بازديد كنند. كرايه موتور سيكلت و اسكوتر يك راه محبوب براي سفر به نقاط مختلف هند است. در اطراف گوا، جايي كه سواحل زيادي در امتداد خط ساحلي گسترش يافته اند. همچنين برخي از شركت ها براي تورهاي مسافرتي موتور سيكلت عالي ارائه مي دهند كه با استفاده از آنها مي توانيد بدون هيچ زحمتي سفر كنيد.

تور هند

هند داراي يك شبكه بزرگ از اتوبوس است، كه تردد در جاده ها و در شهرهاي مختلف را تسهيل مي كند. آنها توسط شركت هاي دولتي مختلف حمل و نقل دولتي و همچنين شركت هاي خصوصي اداره مي شوند. سفر با اتوبوس براي مسافت هاي كوتاه مي تواند يك روش جذاب باشد، چرا كه جدول زماني آنها پرتكرارتر از قطار است و بسيار آسان تر از قطار مي توانيد آن را رزرو كنيد. بهترين راه براي سفر در داخل شهر توسط سه چرخه هاي اتوماتيك تحت عنوان ريكشاو يا تاكسي است. هر دوي آنها اغلب در خيابان ها به آساني قابل دسترسي هستند كه مجهز به كيلومترشمار بوده و كرايه را بر اساس مسافت پيموده شده محاسبه مي كنند. بدون شك، هنگام رفتن به هتل خود از فرودگاه، راحت ترين گزينه گرفتن يك تاكسي از غرفه اي در خارج فرودگاه است. گزينه ديگر براي گردشگران تور هند ، اتوبوس هاي ويژه فرودگاهي كه در فرودگاه هاي بزرگ در دسترس هستند، مي باشد.

زيما سفر پرس ارائه دهنده تورهاي مسافرتي و گردشگري و همچنين تور هند ميباشد.براي دريافت تور هند ارزان قيمت و تور هند لحظه آخري با شماره 02174634 با ما تماس بگيريد.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.