همه چيز درباره اجاره خودرو در كيش

مجري تور هاي گوانجو چين، تور كيش، تور مشهد، تور آنتاليا، تور گرجستان، تور تايلند و تور مالزي در بهترين هتل هاي جهان

همه چيز درباره اجاره خودرو در كيش

۲۰ بازديد

همه چيز درباره اجاره خودرو در كيش

يكي از علايق متداول مسافران  تور كيش  اجاره خودرو در اين جزيره است. علت اين امر نيز وجود خودروهاي لوكس، مدل بالا و روز دنيا در جزيره كيش است. حتما مي‌دانيد كه جزيره كيش منطقه آزاد تجاري محسوب مي‌شود. به همين دليل هم واردات خودرو (و البته هر محصولي) به اين جزيره شامل تعرفه گمركي نمي‌شود. در نتيجه قيمت خودروهاي خارجي در جزيره كيش برعكس ساير نقاط كشور پايين بوده؛ و تبديل به يكي از جاذبه‌هاي گردشگري كيش براي گردشگران داخلي شده است.

در واقع براي افرادي كه در شهر خودشان به اين خودروهاي لوكس دسترسي ندارند؛ استفاده از اين امكان مي‌تواند بسيار هيجان‌انگيز و جالب باشد. از سويي براي خانواده‌ها و با توجه به تعداد اعضاي خانواده، اجاره خودرو براي رفت و آمد در جزيره ايده خوب و به صرفه‌اي است.

اما اگر قصد داريد در سفر به جزيره كيش و براي رفت و آمد در جزيره، خودرويي را اجاره كنيد؛ پيشنهاد مي‌كنم با ادامه اين مقاله وب‌سايتآژانس مسافرتي و گردشگري زيما سفر پارس، همراه ما باشيد. در اين مقاله موارد مهمي را در زمينه اجاره خودرو در كيش مطرح مي‌كنيم كه بهتر از قبل از سفر به جزيره در نظر داشته باشيد.

هزينه‌هاي اجاره خودرو در كيش

به دليل تنوع بالاي خودروها در جزيره كيش، هزينه اجاره خودرو نيز داراي بازه بسيار وسيعي است. به عنوان مثال اجاره يك خودرو در حد و حدود رنو داتسر با پرداخت مبلغي حدود 150 هزار تومان ممكن مي‌شود؛ در حالي كه اجاره يك خودروي مازراتي دست كم نياز به 2 و نيم ميليون تومان هزينه دارد. دقت كنيد كه هزينه‌هاي گفته شده براي 24 ساعت در نظر گرفته شده است.

اما اين عدد تنها هزينه اجاره خودرو در كيش نيست. بجز اين مبلغ، شما بايد مبلغي را به عنوان تضمين عدم وارد آوردن خسارت به خودرو (البته همه خودروها بيمه هستند و از اين بابت تقريبا نگراني زيادي وجود ندارد.) و جريمه رانندگي، در رهن اجاره دهنده به امانت بگذاريد. توجه كنيد كه اين مبلغ معمولا چند روز پس از تحويل خودرو و گرفتن استعلام از راهنمايي و رانندگي كيش، به شما برگردانده مي‌شود. پس اين هزينه را نيز در نظر داشته باشيد. البته اين مبلغ را مي‌توانيد به صورت چك نيز در اختيار اجاره دهنده خودرو بگذاريد.

همچنين فراموش نكنيد كه هزينه اجاره خودرو در كيش بر اساس افزايش تعداد روزهاي اجاره كاهش مي‌يابد.

تجربه رانندگي در جزيره كيش

حداكثر سرعت مجاز در معابر جزيره كيش، 80 كيلومتر بر ساعت است. پس اگر تصور مي‌كنيد با خودروي اجاره‌اي مي‌توانيد تجربه سرعت‌هاي بسيار بالا را داشته باشيد و اگر هدف شما از اجاره خودرو چنين كاري است؛ بهتر است همين حالا فكر اين موضوع را از ذهن خود خارج كنيد.

كيش شهري خلوت، آرام و بي سر و صداست. رانندگي در كيش نيز به همين منوال است و رعايت قوانين راهنمايي و رانندگي به نسبت ساير شهرهاي ايران با شدت بيشتري از سوي پليس راهنمايي و رانندگي كنترل مي‌شود. در نتيجه مي‌توانيد اطمينان داشته باشيد كه با انجام اين كار قطعا جريمه خواهيد شد.

همچنين انجام اين كار در جاده‌هاي خلوت‌تر و ساحلي نيز به دلايل مختلف به صلاح نيست. مهم‌ترين دليل اين موضوع هم كيفيت آسفالت جاده‌ها در جزيره كيش است. در واقع به دليل طولاني بودن و شدت تابش مستقيم نور خورشيد، آسفالت جاده‌هاي كيش خيلي زود دچار فرسايش مي‌شوند. در نتيجه جاده‌هاي كيش نيز كم و بيش داراي چاله‌ها و خرابي‌هاي زيادي است. موارد متعددي گزارش موجود است؛ كه اين چاله‌ها و ناآشنايي مسافران با معابر كيش، در صورت همراه شدن با چاشني سرعت زياد، منجر به اتفاقات ناگواري شده است. پس بهتر است با رعايت نكات ايمني سفري خوب را براي خود بسازيد.

در نهايت اميدواريم در صورت اجاره خودرو در كيش از رانندگي در اين جزيره لذت ببريد.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.