سفر به بالي براي دوستداران طبيعت

مجري تور هاي گوانجو چين، تور كيش، تور مشهد، تور آنتاليا، تور گرجستان، تور تايلند و تور مالزي در بهترين هتل هاي جهان

سفر به بالي براي دوستداران طبيعت

۱۵ بازديد

سفر به بالي

جزيره بالي، جزيره خدايان، بسيار شگفت انگيز است، كه براي ديدن همه جاي آن به يك تعطيلات كامل نياز داريد كه متاسفانه اغلب بازديد كنندگان  تور بالي چنين زماني را در اختيار ندارند. اما با يك برنامه‌ريزي دقيق قبل از سفر، مي‌توانيد از بهترين مكان‌هاي طبيعي لذت ببريد.

بهترين مكان‌هاي طبيعي در سفر به بالي

هيجان پرواز با پاراگلايد را در بالي احساس كنيد!

بدون شك يكي از بهترين كارهايي كه در تور بالي مي‌توانيد انجام دهيد پرواز با پاراگلايد در ارتفاعات Timbis است كه در جنوب بالي واقع شده است و به شما اجازه مي‌دهد از مناظر فوق العاده اين منطقه از آسمان ديدن كنيد. هنگاميكه بر فراز آسمان هستيد از روي ساحل Pandawa نيز عبور خواهيد كرد كه باعث مي‌شود بالي را از ديد يك پرنده ديده و آن را تحسين كنيد. دوربين GoPro خود را به همراه داشته باشيد تا بتوانيد بهترين عكسهاي تعطيلات خود در طول عمرتان را شكار كنيد! اين منطقه قطعا بخشي از خاطرات به ياد ماندني شما را در سفر به بالي رقم خواهد زد. خورشيد در مقابل شما، دريا در زير پاي شما، خط ساحلي در كنار شما كه افراد زيادي در آن پراكنده شده‌اند و از چشم اندازهاي فوق العاده اين منطقه لذت مي‌برند.

سفر به بالي

در Lembongan & Ceningan حيات وحش بالي را كاوش كنيد

پس از طي كردن كمتر از يك ساعت مسير كشتي از سانور، منطقه بسيار زيباي Nusa Lembongan و خواهران آن Ceningan و Penida در انتظار شما هستند. اين 3 جزيره داراي طبيعت بي نظير و بكر، غواصي در سطح جهاني و شيرجه و يك پوشش گياهي غني مي‌باشند. Nusa Lembongan يك منطقه مناسب توريستي براي گردشگرانتور باليمي‌باشد، در حالي كه Nusa Penida هنوز بكر باقي مانده است و ارزش ديدن دارد!

عكاسي از غروب خورشيد در Tanah Lot

سفر به بالي

معبد Tanah Lot در ارتفاع 300 متري از ساحل و بر فراز سنگ‌هاي آتشفشاني عظيم قرار گرفته است. از منظره غروب خورشيد و بازتاب آن در آب دريا عكس‌هاي فوق العاده‌اي مي‌توانيد شكار كنيد. اين مكان بهشتي براي عكاسان است و به سرعت نيز شلوغ مي‌شود بنابراين اطمينان حاصل كنيد كه زودتر به اين منطقه برسيد و عكسهاي حرفه‌اي از يكي از بهترين چشم اندازهاي غروب خورشيد در بالي بگيريد. بعضي از عكاسان حرفه اي كه در بالي مستقر هستند، تورهاي عكاسي متعددي را براي كشف مكان‌هاي كمتر بازديد شده توسط توريست‌ها مانند كوه آگنگ، مراسم سنتي بالي و معابد باستاني و غيره پيشنهاد مي‌دهند.

يك بعد از ظهر را در Bukit سپري كنيد و از غروب آفتاب در Uluwatu لذت ببريد

پس از گذراندن يك بعد از ظهر ايده‌آل در باشگاه ساحلي Finns، يك نقطه پنهان در ساحل در نزديكي Uluwatu، تجربه‌اي منحصر به فرد از تماشاي ساحل بكر در نزديكي معبد Uluwatu را براي شما ارائه مي‌دهد. در اين مراسم سنتي قهرمانان محلي بالي مراسم سنتي آتش را با ريتم ترنس، بدون تجهيزات و با صداي مردانه انجام مي‌دهند. اين يكي از معروف‌ترين اجراها در بالي است و بايد در سفر به بالي حتما از آن ديدن كنيد!

در كف درياي سانور، با يك كلاه ايمني دريايي قدم بزنيد

در سفر به بالي بدون تجهيزات غواصي به درون دريا شيرجه بزنيد و فقط يك كلاه مخصوص همراه داشته باشيد كه امكان نفس كشيدن در زير آب را به شما مي‌دهد و مي‌توانيد از دنياي شگفت انگيز در زيرآب در بالي لذت ببريد. شما به هيچگونه گواهينامه غواصي نياز نداريد و نيازي نيست كه يك شناگر حرفه‌اي باشيد. اين تجربه براي همه بازديد كندگان و گردشگران  تور باليامكان پذير مي‌باشد و حتي موهاي شما نيز خيس نخواهد شد بنابراين مي‌توانيد اين كار را همراه با خانواده نيز انجام دهيد.

همراه با تمام اعضاي خانواده در Waterbom Park سرگرم شويد

سفر به بالي

جرات سوار شدن به بزرگترين سرسره آبي Waterbom - در آسيا را داريد؟ Waterbom بالي نمايش‌هاي عالي را در كنار جاذبه‌هاي مختلفي ارائه مي‌دهد. از يك روز آفتابي در زير نور خورشيد يا استراحت كردن در سايه لذت ببريد. اين يكي از مواردي است كه بايد به همراه خانواده در سفر به بالي انجام دهيد.

نمايش Devdan

نمايش Devdan يكي از معروف‌ترين نمايش‌ها در بالي است كه شما مي‌توانيد با فرهنگ متنوع و رنگارنگ مناطق مختلف اندونزي از پاپوآ تا جاوا كه سوماترا و بالي عبور مي‌كنند آشنا شويد. يك نمايش 90 دقيقه‌اي همراه با ريتم آكروباتيك تجربه‌اي سرگرم كننده براي همه مسافران به بالي را ارائه مي‌دهد.

تمرين يوگا در فضاي معنوي بالي

يوگا بخشي از فرهنگ هندوي بالي است و جايگاه برخي از عجايب يوگا براي چندين دهه بوده است. Ubud قطعا يك مركز يوگا در بالي است، اما امروزه مراكز يوگا به بسياري از مناطق ديگر بالي نيز گسترش يافته‌اند. شما بايد از Radiantly Alive، يا Yoga Barns در Ubud، Yoga Desa Seni در Canggu و Prana Spa در سمينياك بازديد كنيد. شركت در يك كلاس يوگا در بالي بايد در ليست كارهاي شما قرار گيرد چرا كه فرهنگ پر جنب و جوش يوگا در بالي به شما يك تجربه كاملا جديد از آنچه كه قبلا انجام داده‌ايد ارائه مي‌دهد. اگر يك كلاس خصوصي يوگا را ترجيح مي‌دهيد، مربي همچنين مي‌تواند به ويلاي شما بيايد.

" با آژانس گردشگري و مسافرتي زيما سفر پارس،  مجري مستقيم تور بالي ، از اين بهشت زيبا ديدن كنيد "

" براي سفر به بالي مي‌توانيد با  تور بالي ارزان و  تور بالي لحظه آخري زيما سفر پارس يك سفررويايي و خاطره انگيز را تجربه كنيد " 

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.