آشنايي با بهترين سواحل آنتاليا براي تفريحات آبي

مجري تور هاي گوانجو چين، تور كيش، تور مشهد، تور آنتاليا، تور گرجستان، تور تايلند و تور مالزي در بهترين هتل هاي جهان

آشنايي با بهترين سواحل آنتاليا براي تفريحات آبي

۱۳ بازديد
 آشنايي با بهترين سواحل آنتاليا براي تفريحات آبي

يكي از مقصدهاي گردشگري در كشور تركيه شهر زيباي آنتاليا است. شهري كه براي استراحت و تفريح در سواحل درياي مديترانه و لذت بردن از انواع تفريحات ساحلي و ورزش‌هاي آبي، يكي از بهترين نقاط جهان است. در اين نوشته وب‌سايت آژانس مسافرتي و گردشگريزيما سفر پارسمي‌خواهيم شما را با بهترين سواحل آنتاليا آشنا كنيم. پس اگر قصد سفر با  تور آنتاليا  را داريد؛ بازديد از اين سواحل زيبا را فراموش نكنيد.

ساحل چيرالي Çıralı

چيرالي يكي از زيباترين سواحل آنتاليا است. ساحلي با ماسه‌هاي سفيد و درخشان و آبي زلال، كه نويد لذتي وصف نشدني را به علاقمندان ورزش‌هاي آبي مي‌دهد. اين ساحل محلي براي تلاقي توريست‌ها و مردم محلي نيز هست. به گونه‌اي كه در آن مي‌توانيد هر روزه افراد زيادي را مشغول تفريح و گردش ببينيد. همچنين امكانات مناسبي در ساحل براي بهره بردن و استراحت در كنار ساحل تدارك ديده شده است. در نهايت يكي از جذابيت‌هاي ساحل چيرالي تلاقي آن با بقاياي تاريخي شهر Lycian است؛ كه به آن جذابيتي تاريخي نيز داده است.

 

تور آنتاليا زيما سفر

 

ساحل كنيالتي Konyaaltı

ساحل كنيالتي دومين ساحل محبوب مردم آنتاليا و البته توريست‌ها است. اين ساحل در كنار مناطق كوهستاني واقع شده است. ساحلي پهناور كه در كنار آن مي‌توانيد كوهستاني سرسبز و مرتفع را به تماشا بنشينيد. اين ساحل بهترين منطقه براي پيدا كردن نقاط خلوت‌تر، تفريحات آبي و آفتاب گرفتن است. وجود انواع رستوران و كافه محلي در كنار اين ساحل نيز آنجا را مكاني محبوب براي گذران اوقات توريست‌ها كرده است. اگر به ساحل كنيالتي رفتيد؛ گرفتن عكس‌هاي يادگاري را فراموش نكنيد.

 

تور آنتاليا زيما سفر

 

ساحل فاسليس Phaselis

براي رفتن از آنتاليا به ساحل فاسليس از خودرو استفاده كنيد. اين ساحل داراي گستردگي زيادي است؛ و گشت و گذار در آن مي‌تواند به راحتي يك روز كامل شما را درتور آنتاليا پر كند. بسياري از توريست‌ها اين ساحل را بهترين مكان براي شنا مي‌دانند. علت اين امر نيز ظاهرا گستردگي ساحل و وجود امكانات خوب در اين زمينه است. همچنين ساحل فاسليس نيز در كنار خود داراي آثار تاريخي شهرهاي باستاني اين منطقه است؛ كه قطعا ارزش ديدن دارند.

 

تور آنتاليا زيما سفر

 

ساحل لارا Lara

اگر طرفدار شن و ماسه‌هاي زيبا و صرفا تفريحات آبي و ساحلي هستيد؛ ساحل لارا از بهترين سواحل آنتاليا و محلي مناسب براي گذراندن يك روز كامل در استراحت و تفريحات ساحلي است. اين ساحل با حدود 450 هكتار زمين، داراي سهم مناسبي از باشگاه‌هاي ساحلي، رستوران‌ها، كافه‌ها و... است. در عمل اين ساحل اختصاصا براي تفريحات و سرگرمي‌هاي لب آب ساخته شده است. در اين ساحل شما همچنين مي‌توانيد با فعاليت‌هايي مانند واليبال ساحلي و ورزش‌هاي آبي سرگرم شويد.

 

تور آنتاليا زيما سفر

 

ساحل پاتارا Patara

اگرچه ساحل پاتارا از شهر آنتاليا دور است؛ و بايد چند ساعتي را براي رسيدن به آن سفر كنيد. اما زيبايي و جذابيت اين ساحل ارزش آن را دارد. پاتارا ساحلي 18 كيلومتري با شن و ماسه‌هاي درخشان و آبي زلال است. در اين ساحل مي‌توانيد از طبيعت بكر ساحلي لذت ببريد؛ و به تماشاي لاكپشت‌هايي كه براي تخم‌گذاري آماده مي‌شوند مشغول شويد. اين ساحل بزرگ‌ترين ساحل كشور تركيه است. ساحل پاتارا در سال 2005 از سوي مجله تايم به عنوان يكي از زيباترين سواحل جهان معرفي شد.

 

تور آنتاليا زيما سفر

 

ساحل آدراسان Adrasan Beach

ساحل آدراسان ساحلي مملو از منظره‌هاي زيبا و چشم‌گير است. ساحلي كه به دليل وجود آثار تاريخي متعدد به گنج نهفته درياي مديترانه مشهور است. اين ساحلي فضاي مفرح و مناسبي براي انواع تفريحات ساحلي و خانوادگي است. وجود كلبه‌هاي تفريحي و امكانات اقامتي و سرگرمي مناسب، فضايي عالي را براي لذت بردن از يك روز ساحلي فراهم كرده است.

در نهايت موارد گفته شده تنها سواحل آنتاليا نيست. اين شهر داراي چندين ساحل جذاب ديگر نيز هست؛ كه از جمله آنها مي‌توان به ساحل المپيوس، ساحل آلانيا دوگو و... اشاره كرد.

زيما سفر پارس ارائه كننده تور آنتاليا لحظه آخري  در صفحه تور آنتاليا مي توانيد با انواع اين تور ها آشنا شويد و با مشاوره تلفني با زيما سفر پارس، تور مناسب خود را انتخاب نماييد

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.