تفريحاتي كه در جزاير في في بايد تجربه كنيد

مجري تور هاي گوانجو چين، تور كيش، تور مشهد، تور آنتاليا، تور گرجستان، تور تايلند و تور مالزي در بهترين هتل هاي جهان

تفريحاتي كه در جزاير في في بايد تجربه كنيد

۲۲ بازديد

 

جزاير في في را مي‌توان متحول‌كننده صنعت گردشگري در كشور تايلند دانست. جزايري با طبيعت خيره‌كننده، آفتاب درخشان و ساحلي بي‌نهايت زيبا، كه لقب بهشت روي زمين براي آن بسيار برازنده است. اگرچه تايلند داراي جاذبه‌هاي فراواني است؛ اما اگر براي اولين‌بار قصد سفر به اين كشور را داريد؛ بهتر است سفر به جزاير في في را در اولويت اصلي خود قرار دهيد. همچنين براي داشتن سفري خاطره‌انگيز و دلچسب، توصيه مي‌كنيم كه پيشنهادات ما را براي انجام تفريحات مختلف در جزاير في في فراموش نكنيد. در اين مقاله وب‌سايتزيما سفر پارسمي‌خواهيم جذاب‌ترين فعاليت‌هاي ممكن در جزاير في في را به شما معرفي كنيم.

 

قايق سواري با قايق‌هاي كشيده

تفريحات آبي جزئي جدانشدني از جزاير في في است؛ و يكي از بهترين تفريحات جزاير في في نيز قايق سواري با قايق‌هاي خاص اين نقطه است. قايق‌هايي كه بيش از حالت معمول كشيده هستند.

به طور معمول روال قايق‌سواري با اين قايق‌ها استفاده از تورهاي چندين ساعته است. تورهايي كه به مدت چند ساعت شما را با اين قايق‌ها به جزاير مختلفي مي‌برد. توقف در اين جزيره‌ها امكان بازديد از آنها را به شما مي‌دهد. شنا در سواحل زيباي جزاير مختلف، خريد و ساير تفريحات ممكن... از بخش‌هاي جذاب اين تور چند ساعته است. فقط دقت داشته باشيد كه هر قايق 4 نفر ظرفيت دارد. در نهايت پايان اين سفر چند ساعته با تماشاي غروب آفتاب در دريا خواهد بود كه خاطره اين سفر را براي هميشه در ذهن شما نگه خواهد داشت. سواري با اين قايق‌ها مي‌تواند دست‌كم براي يك نيم روز بازديد از بهترين جزيره‌هاي مجموعه جزاير في في را براي شما ممكن كند.

 

سفر به غارهاي وايكينگ

يكي ديگر از جاذبه‌هاي طبيعي جزاير في في غارهاي وايكينگ است. غارهايي در جنوب شرقي جزيره كه زيبايي‌هاي بي‌نظيري را پيش روي شما قرار مي‌دهند. براي رسيدن به اين غارها نيز بايد سوار قايق شويد. در واقع جذابيت اين غارها قابليت ورود قايق به آنهاست؛ كه لحظاتي هيجان‌انگيز را براي شما به ارمغان مي‌آورند.

 

 

پارك ملي في في له

طبيعت بكر و جذاب جزاير في في را مي‌توانيد در اين پارك به طور كامل احساس كنيد. اگرچه تمام بخش‌هاي جزاير في في داراي طبيعت جذابي است؛ اما پارك ملي في في له، تنها مكاني است كه كاملا بكر و دست نخورده باقي مانده و از آن محافظت مي‌شود. در اين منطقه خبري از هيچ‌گونه ساختمان و سازه دست بشر نيست. اگر علاقمند به قدم زدن در يك طبيعت بكر و دست نخورده هستيد؛ بازديد از پارك ملي في في له را فراموش نكنيد.

 

 

 سفر به تپه‌هاي آئو لو دالام

جزاير في في تنها براي لذت بردن از تفريحات آبي نيست؛ و جاذبه‌هاي بيشتري براي گردشگران  تور تايلند  در چنته دارد. يكي از اين جاذبه‌هاي طبيعي تپه‌هاي آئو لو دالام است. سرزميني سرسبز و پر از درختان انبوه، كه فضايي مناسب و لذت‌بخش را براي يك پياده‌روي و طبيعت‌گردي نيم ساعته فراهم مي‌كند. نكته جالب اين مسير، مقصدي است كه در انتهاي آن انتظار شما را مي‌كشد. خليجي زيبا و آرام كه فضايي لذت‌بخش براي استراحت و آماده شدن براي بازگشت از مسير آمده را فراهم مي‌كند.

بجز موارد گفته شده، استفاده از انواع ورزش‌ها و تفريحات آبي از جمله غواصي، جت اسكي، انواع قايق‌ها و تماشاي دنياي زير آب و همچنين ساير تفريحات مثل كلاس‌هاي آموزش آشپزي تايلندي، از ديگر كارهايي است كه در سفر به جزاير في في انتظار شما را مي‌كشد.

از آفرهاي  تورگرجستان و  تور كيش  ما ديدن كنيد.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.