بازديد از 10 مكان برتر در تور بالي - قسمت اول

مجري تور هاي گوانجو چين، تور كيش، تور مشهد، تور آنتاليا، تور گرجستان، تور تايلند و تور مالزي در بهترين هتل هاي جهان

بازديد از 10 مكان برتر در تور بالي - قسمت اول

۱۲ بازديد

تور بالي

جزيره بالي مطمئنا محبوب‌ترين مكان در بين 17000 جزيره كشور اندونزي بوده و نمونه كامل يك بهشت استوايي است. اگر چه بعضي از مناطق بالي در سال‌هاي گذشته قرباني تجاري شدن گشته‌اند، هنوز هم مكان‌هاي زيادي در آن وجود دارند كه چندان تحت تاثير گذر زمان نبوده‌اند. بالي به عنوان جزيره خدايان شناخته مي‌شود و فرهنگ آن توسط شكل خاصي از مذهب هندو در بر گرفته شده است و مي‌توان آثار آن را در تمامي جنبه‌هاي زندگي مردم اين جزيره پيدا كرد، از معابدي كه در تمامي گوشه و كنارهاي جزيره وجود دارند تا صدقات روزانه كه در هر خانه‌اي پيدا مي‌شوند.
به دنبال آشنا شدن با فرهنگ بي نظير مردم بالي باشيد، در كنار صخره‌هاي آن غواصي كنيد، از كوه‌هاي آتشفشاني بالا برويد يا در ساحل دراز بكشيد و حمام آفتاب بگيريد، تور بالي  مي‌تواند از هر لحاظ پيشنهادي وسوسه كننده براي گردشگران باشد.

10. ساحل سونار

 

تور

اين ساحل در دهكده دنپاسار در جنوب شرقي بالي قرار گرفته است و به علت آرام بودن، مكاني عالي براي گردشگران ميانسال است و از همين حيث به "ساحل خر و پف" معروف است. با اين حال، اين اسم كمي بي مسما است، چرا كه اين ساحل جاهاي ديدني و فعاليت‌هاي هيجان انگيز زيادي را در خود جاي داده است. به علاوه ساحل زيباي آن، سونار داراي چندين مكان تاريخي جذاب است كه از جمله آنها مي‌توان به معبد بالنجونگ اشاره كرد، جايي كه چندين ستون داراي دست نوشته‌هاي مربوط به قرن نهم ميلادي است. موزه لو مايور زماني خانه نقاش برداشت گراي بلژيكي يعني آدريان ژان لو مايور بود و اكنون اثرهاي وي را در خود جاي داده است.

9. جزيره نوسا لمبوگنان

 

بازديد از 10 مكان برتر در تور بالي

اين جزيره بخشي از قلمرو بالي است و در قسمت جنوب شرقي ساحل آن قرار گرفته است. نوسا لمبوگنان آنقدر كوچك است كه مي‌توانيد همه آن را در سه يا چهار ساعت به صورت پياده قدم بزنيد و يك مقصد روزانه بسيار معروف به شمار مي‌رود. سواحل اين جزيره بيشترين تعداد بازديد كننده تور بالي را به سمت خود مي‌كشانند. ساحل قارچي كه اسم آن به دليل شباهت به ساحل مرجاني قارچي شكل بر روي آن گذاشته شده است در كنار دهكده جونگوتبابو قرار دارد و داراي آب‌هاي كاملا سفيد يا فيروزه‌اي است. همچنين بسياري از نواحي اطراف نوسا لمبوگنان براي رانندگي يا غواصي با دستگاه هواكش مناسب هستند، كه زندگي دريايي غني و مرجان‌هاي سالمي در خود دارد.

8. لووينا

  تور بالي

لووينا بزرگترين منطقه استراحتگاهي در ساحل شمالي بالي است و بيش از هر چيز به دليل شن زارهاي سياه آتشفشاني آن معروف است كه در يك ساحل 5 مايلي قرار دارد. اين منطقه داراي چندين دهكده كوچك است و يكي از مكان‌هاي محبوب براي عاشقان غواصي است، چرا كه آب‌هاي شمالي نسبت به آب‌هاي جنوبي جزيره آرام تر هستند. ناخدايان محلي آماده هستند تا بازديدكنندگان را به بهترين جاهاي غواصي ببرند. درياي ساكن جايي ايده‌آل براي شنا كردن و تماشاي دلفين‌ها است و به همين دليل لووينا يكي از بهترين مقاصد ممكن براي خانواده‌ها است.

7. معبد اولوواتو

 

 تور بالي

شبه جزيره بوكيت در جنوبي‌ترين نقطه بالي قرار دارد و معبد اولوواتو در آن قرار گرفته است كه يكي از نه معبد عمده در جزيره است. اولوواتو در قرن يازدهم و بر روي لبه يك صخره آهكي مشرف به دريا ساخته شد. اگرچه تنها راهبان هندو مي‌توانند وارد پرستشگاه آن شوند، بازديدكنندگان مي‌توانند از اراضي و نماهاي آن به همراه يا بدون راهنما ديدن كنند. مجسمه‌هايي از گانشا (يكي از خدايان هندو) در اطراف ورودي قرار دارند و تعداد زيادي ميمون منتظر دريافت خوراكي از طرف بازديد كنندگان هستند. هر شب مراسم‌هاي رقص براي سرگرمي گردشگران تور بالي برگزار مي‌شوند.

6. كوه باتور

 

 تور بالي

اگرچه باتور بلندترين نقطه بالي نيست، اما بر فراز يكي از ديدني‌ترين مناظر جزيره قرار گرفته است. اين كوه 1717 متري بخش شمال شرقي بالي را دربر گرفته است، كه گاهي اوقات آتشفشان آن فعال مي‌شود و چهار دهانه آتشفشان، يك درياچه و چندين روستا را در خود جاي داده است. بالا رفتن از كوه باتو براي ديدن غروب آفتاب يك فعاليت محبوب به شمار مي‌رود. بالا رفتن از آن بسيار ساده است و همه افراد داراي وزن طبيعي مي‌توانند در عرض دو ساعت به بالاي آن برسند. بازديد كنندگان همچنين از پورا اولون دانو ديدن مي‌كنند، كه يكي از نه معبد عمده در بالي است.

" آژانس گردشگري زيما سفر پارس ارائه كننده تور بالي ارزان و تور بالي لحظه آخري مي باشد. براي دريافت اطلاعات بيشتر با شماره 02174634 تماس بگيريد "

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.