جزاير شگفت انگيز در پوكت

مجري تور هاي گوانجو چين، تور كيش، تور مشهد، تور آنتاليا، تور گرجستان، تور تايلند و تور مالزي در بهترين هتل هاي جهان

جزاير شگفت انگيز در پوكت

۱۷ بازديد

تور پوكت

پوكت داراي سواحل و تفريحگاه هاي فوق العاده اي مي باشد، اما براي خاطره انگيز كردن تعطيلات خود درتور پوكت ، يك يا دو روز را صرف گشت و گذار در مناظر و سواحل دور و بر آن كنيد. اگر از طبيعت بكر، جزاير زيبا و تفريحات آبي لذت مي‌بريد پوكت با جزاير زيبا و جذاب آن مي‌تواند مقصد خوبي براي شما باشد.

جزايري كه در پوكت مي‌توانند شما را شگفت‌زده كنند

 

خليج پانگ نگا و قايق سواري

 

تور پوكت

غارهاي آهكي اطراف پانگ نگا را به همراه راهنماهاي باتجربه بگرديد و نكات زيادي را در مورد اكتشاف آنها توسط جان گري در سال 1989 ياد بگيريد. با استفاده از قايق‌هاي بادي مخصوص، ساحل را جستجو كرده و دنياي عجيبي را در اين كنجكاوي شگفت انگيز تجربه كنيد. از هتل خود در پوكت يك تاكسي كرايه كنيد و مستقيما به سراغ بندرگاه برويد، جايي كه مي‌توانيد به بوفه برويد و از غذاهاي مخصوص تايلندي لذت ببريد. در حال غذا خوردن به گردش بپردازيد و به سمت بندر برويد تا سوار يك كشتي مدرن شويد. زماني كه وارد اولين مكان ديدني در تور پوكت مي‌شويد، سوار قايق بادي شده و در عين لذت بردن از مناظر خارق العاده اطراف به راهنما اجازه دهيد قايق را براند. به روند تراشيده شدن اين پاره سنگ‌هاي آهكي توسط گذر زمان دقت كنيد و سپس وارد غارهاي پوشيده شويد كه با نام هونگ شناخته مي‌شوند. همچنين مواظب ميمون‌ها و مرغ‌هاي ماهي خوار آبي باشيد كه در اين مكان سكونت دارند. بر روي قايق، از غذاي دريايي خوشمزه لذت برده و غروب آفتاب را قبل از سر زدن به آخرين غار در نور گرگ و ميش تماشا كنيد. عوض شدن حالت اين عجايب جغرافيايي دورافتاده را در نور كم ببينيد و سپس به قايق برگرديد تا بتوانيد به سمت بندر و پس از آن هتل خود حركت كنيد.

 جزاير مرجاني راكا

 

تور پوكت

جزاير شگفت انگيز راكا و صخره‌هاي مرجاني را در اين سفر يك روزه از پوكت تجربه كنيد. از دستگاه‌هاي هواكش استفاده كنيد تا زندگي آبي خارق العاده اين منطقه را ببينيد يا بر روي سواحل سفيد آن در زير نور آفتاب دراز بكشيد. بعد از اين كه با تاكسي به اسكله چالونگ رفتيد كه حدود 30 دقيقه از مركز شهر پوكت فاصله دارد، سوار يك قايق مدرن شويد تا سفري آرام و خاطره انگيز را به جزيره راكا داشته باشيد. به محض رسيدن، ماسك هواكش خود را بپوشيد و آماده ديدن زندگي آبي و مرجان‌هاي زيبا و همچنين مناظري زيبا از ماهيان اين ناحيه شويد، كه در آب‌هاي نيلگون قرار دارند. عصر سوار قايق شويد و به سمت جزيره مرجاني حركت كنيد. سپس در رستوران Hey Island از غذاهاي تايلندي لذت برده و انرژي خود را تقويت كنيد تا بتوانيد اوقاتي شگفت انگيز را بر روي شنزار ساحلي دست نخورده آن داشته باشيد، يا اينكه ممكن است بخواهيد ورزش‌هاي آبي اين منطقه مانند غواصي، پاراسيلينگ و قايق سواري را امتحان كنيد. بعد از يك روز شگفت انگيز، به سمت اسكله و سپس هتل برگرديد. 

جزاير سيميلان

 

تور پوكت

در جزاير سيميلان از مناظر نفس‌گير و زندگي آبي متنوع لذت ببريد. يك روز را در يكي از بهترين اماكن غواصي دنيا تجربه كنيد كه داراي آب‌هاي نيلگون، مرجان‌هاي غني، زندگي آبي رنگارنگ و سواحل شني مي‌باشد. از هتل خود سوار تاكسي شده و به سمت اسكله توپلامو در استان پانگ نگا حركت كنيد. وسايل غواصي خود را برداريد و به همراه راهنما سوار قايق تندرو شويد تا جزاير زيباي سيميلان را ببينيد. در راه رسيدن به مكان غواصي در كوه پايو از مناظر موجود لذت ببريد. كمي از وقت خود را در ساحل سپري كنيد و دنياي زير آب را بگرديد، قبل از اينكه به سمت خليج دست نخورده پرينسس حركت كنيد. در اين خليج مي‌توانيد غذاهاي تايلندي خوشمزه‌اي را امتحان كنيد. سفر روزانه خود را به سمت آب‌هاي آرام خليخ دونالد داك در كوه سيميلان ادامه دهيد، كه در آنجا مي‌توانيد در ساحل استراحت كرده يا اينكه به سمت بلندي‌هاي آن پياده روي كنيد. سپس قبل از برگشتن به هتل به كوه بانگو برويد تا براي آخرين بار در اين منطقه به غواصي بپردازيد.

 جزاير في في 

تور پوكت

از مناظر جزاير في في لذت ببريد، كه در جنوب تايلند قرار دارند و به دليل فيلم “The Beach” معروف شده‌اند. مناظر خارق العاده و آب‌هاي زلال خليج مايا را تحسين كنيد، از غذاهاي اين منطقه لذت ببريد، صخره‌هاي مرجاني را پيدا كنيد و به غواصي بپردازيد. بعد از ترك هتل در ساعت 7:30 تا 8 صبح، به سمت اسكله Sea Angel حركت كنيد تا سوار قايق تندرو شده و ماجراجويي خود را آغاز كنيد. از في في لي ديدن كنيد كه از جزيره ديگر اين مجموعه جزاير كوچكتر و در عين حال مشهورتر مي‌باشد. در خليج مايا، مي‌توانيد بر روي ساحل دراز بكشيد، شنا كنيد و مناظر زيباي تپه و كوه‌هاي اطراف را بگرديد. بعد از خليج مايا مي‌توانيد از خليجك پي له ديدن كنيد كه مانند يك درياچه مرجاني كوچك است، و همچنين مي‌توانيد خليج وايكينگ را بگرديد كه مكان پرندگان بادقپك بوده و نقاشي روي ديوارها شما را به ياد كشتي‌هاي وايكينگي خواهند انداخت. سپس، در حال گذر از ساحل ميمون‌ها، سعي كنيد ميمون‌هاي وحشي را از قايق تندرو خود تماشا كنيد. به محض رسيدن به في في دون، از غذاهاي بين المللي آن در بوفه لذت ببريد و در ساحل استراحت كنيد. عصر را در جزيره خاي ناي سپري كنيد، كه يكي از سه جزيره كوچك و بسيار زيبا مي‌باشد كه توسط آب‌هاي زمردين احاطه شده است و براي غواصي، شنا كردن يا دراز كشيدن بر روي ساحل سفيد آن بسيار عالي مي‌باشد. آخرين مرحله اين تور يك قايق سواري نيم ساعته به سمت پوكت خواهد بود و در حدود ساعت 4 بعد از ظهر به هتل خواهيد رسيد.  

" براي كسب اطلاعات بيشتر در مورد تور پوكت ارزان  و تور پوكت لحظه آخري  با شماره 02174634 تماس بگيريد "

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.