مكانهاي برتر گردشگري سوئيس در تور اروپا

مجري تور هاي گوانجو چين، تور كيش، تور مشهد، تور آنتاليا، تور گرجستان، تور تايلند و تور مالزي در بهترين هتل هاي جهان

مكانهاي برتر گردشگري سوئيس در تور اروپا

۱۸ بازديد

تور اروپا

سوئيس كشوري با كوه هاي زيبا و طبيعت شگفت انگيز، شكلات و پنير يكي از كشورهاي اروپايي است كه مورد علاقه بسياري از گردشگران و مسافران تور اروپا مي باشد. اگر در حال بازديد از سوئيس هستيد، يا قصد سفر به اين كشور را داريد، جاذبه‌هاي گردشگري بسيار زيادي در اين كشور وجود دارند. از اين مكان‌ها ديدن كنيد تا بهترين تجربه ممكن را از گردشگري در تور اروپا داشته باشيد. آنهايي كه مي‌خواهند اين جواهر اروپايي را تجربه كنند، مطمئنا هيچ كمبودي از لحاظ پيدا كردن مكان‌هاي عالي نخواهند داشت و در اين كشور كه نرخ جرم بسيار پاييني دارد احساس امنيت خواهند كرد، اگرچه هميشه مي‌توانيد به شماره‌هاي اضطراري اين كشور دسترسي داشته باشيد. در اينجا به معرفي تعدادي از مكان‌هاي برتر اين كشور مي‌پردازيم كه در سفر خودبه اين كشور بايد از آنها ديدن كنيد تا بهترين تجربه ممكن را از گردشگري در سوئيس داشته باشيد.

 

" آژانس گردشگري و مسافرتي زيما سفر پارس تور اروپا تركيبي را براي دوستداران سفر به اين قاره زيبا ارايه مي‌دهد "

 

مكان‌هاي برتر مسافرتي در سوئيس

 

درياچه ژنو و شهرهاي پيرامون آن

سوئيس در تور اروپا

شهر ژنو در غرب و لوزان در شرق اين درياچه قرار دارند، يك آبگير عظيم كه سلت‌ها به درستي به آن، نام “Lem an” يا "آب بزرگ" را دادند. هنوز هم سوئيسي‌هاي فرانسوي زبان اين درياچه را با اسم درياچه آب بزرگ مي‌شناسند. اين درياچه 582 كيلومتر مربعي داراي قلعه‌هاي شگفت انگيزي در كناره‌هاي خود است و تاكستان‌هايي كشيده در كنار آن جريان دارند كه نمايي جالب را از سوئيس فراهم مي‌آورند. قايق‌هاي پارويي و موتوري بسياري هر روزه از آب‌هاي آن عبور مي‌كنند. اين درياچه نقطه‌اي عالي براي كاوش كوه‌هاي جورا، كوه‌هاي آلپي واد يا درياچه لوزان مي‌باشد. آنهايي كه به دنبال فضايي بين المللي‌تر هستند مي‌توانند سريعا به شهر ژنو بروند، مركز حداقل 200 سازمان بين المللي و همچنين مقر سازمان ملل متحد. به عنوان سومين شهر بزرگ سوئيس، ژ‌نو داراي جمعيتي پيچيده با فضاهاي سبز فراوان، موزه‌هاي سحرانگيز و رستوران‌هاي عالي است، با اين حال هنوز هم فضاي هنري خود را حفظ كرده است. يكي از بزرگترين فواره‌هاي دنيا يعني جت آدو بر روي تصاوير كارت پستال ژنو قرار دارد. 

برن

سوئيس در تور اروپا

بسياري از مردم نمي‌دانند كه شهر قرون وسطايي برن پايتخت سوئيس است. اما به محض اينكه پا در خيابان‌هاي سنگفرشي باريك آن مي‌گذاريد، همه شك‌هاي شما ناپديد خواهند شد. در هر گوشه از اين شهر تاريخ مشغول آواز خواندن است، مخصوصا در "شهر قديمي" آن كه به عنوان يك ميراث جهاني يونسكو شناخته مي‌شود. برج‌هاي تاريخي بر روي نماهاي ماسه سنگي، فواره‌هاي بسيار و جوي‌هاي برن سايه افكنده‌اند، در حالي كه دالان‌هاي آن مملو از بوتيك، كافه و رستوران است و در برخي مواقع در زيرزمين‌ها پنهان مي‌شوند. به عنوان مقر كنوني پارلمان سوئيس، برن يكي از مراكز تاريخي اين كشور بوده كه به خوبي حفظ شده است. اين شهر داراي يك باغ گياه شناسي فوق العاده، بازار هفتگي بسيار زيبا و دسترسي به درياچه آر و پارك خرس‌ها بوده، كه در آن خانواده‌اي از خرس‌ها، نماد اين شهر، سكونت دارند.

لوتسرن

سوئيس در تور اروپا

شهر درياچه‌اي لوتسرن در قلب سوئيس جاي گرفته است؛ يك شهر بسيار عالي ديگر براي كارت پستال كه در منظره‌اي كوهستاني قرار دارد. برج‌هاي غول پيكر، پل‌هاي چوبي و كليساهاي قديمي به همراه ديوارنگاري‌هاي تاريخي به اين شهر اجازه داده‌اند نماي قديمي خود را حفظ كند كه به زيبايي‌هاي اين مكان عالي گردشگري مي‌افزايند. از مناظر هيجان انگيز و درياچه لوتسرن در تور اروپا  لذت ببريد و به سمت قله‌هاي مجاور اين شهر يعني پيلاتوس، ريگي يا استانسرهورن پيش برويد.

آبشار راين

سوئيس در تور اروپا

آبشار راين، بزرگترين آبشار اروپا، يك شگفتي طبيعي سحرآميز در ميان مكان‌هاي گردشگري سوئيس است. اين آبشار در شمالي‌ترين بخش سوئيس و نزديك به شهر شافهاوسن قرار داشته و عرضي معادل 150 متر دارد. بازديد كنندگان مي‌توانند منظره آن را از چندين منظره تماشا كنند، در حالي كه افراد ماجراجو اين امكان را دارند كه خودشان يك قايق اجاره كنند و به قلعه‌هاي مجاور آن يعني شلوس لاوفن و شلوس وورث بروند. در روز ملي سوئيس، يعني 1 آگوست، آبشار راين با آتش بازي‌هاي شگفت انگيزي تزئين خواهد شد كه گردشگران زيادي را به سمت خود مي‌كشاند.

زوريخ

سوئيس در تور اروپا

به عنوان پايتخت فرهنگي سوئيس، زوريخ مطمئنا جايي نيست كه بتوانيد در هنگام بازديد از سوئيس از ليست خود خط بزنيد. اگرچه بسياري از مردم از آن مطلع نيستند، اما در پشت ظاهر تجاري زوريخ يك زندگي شبانه مداوم وجود دارد كه تا اندازه‌اي مدرن است. علاوه بر اين، زوريخ رژه خياباني (Street Parade) را ميزباني مي‌كند، كه يكي از بزرگترين پارتي‌هاي سالانه در جهان است. در حالي كه اين شهر بعضي از ريشه‌هاي تاريخي خود را حفظ كرده است كه در خانه‌هاي نمادين، كليساي گروسمانستر، موزه ملي سوئيس و ميدان ليندنهوف مشخص است، بازسازي نسل در زوريخ ثروتمند بسيار سريع است. مكان‌ها و كارخانه‌هاي تاريخي هدف خود را تغيير داده‌اند و اكنون به عنوان فضاهاي فرهنگي مورد استفاده قرار مي‌گيرند، كه در مجموع بيش از 50 موزه و 100 گالري هنري را در زوريخ گرد هم آورده‌اند. زوريخ به عنوان يكي از با رفاه‌ترين شهرهاي جهان شناخته مي‌شود و هر چيزي را كه از يك شهر بخواهيد مي‌توانيد در آن پيدا كنيد. با اين حال، شما هنوز هم فرصت دستيابي به شهرهاي روستايي و خوش منظر را در فاصله‌اي بسيار نزديك در اختيار داريد. در مورد زيباترين شهرهاي سوئيس در فاصله دو ساعتي زوريخ مطالعه كنيد و از آنجاها ديدن كنيد.

" با تور اروپا ارزان  و تور اروپا لحظه آخري  زيما سفر پارس مي توانيد از كشورهاي زيبا و مناظر طبيعي اين قاره ديدن كنيد "

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.