بازديد از برج هاي دوقلوي پتروناس

مجري تور هاي گوانجو چين، تور كيش، تور مشهد، تور آنتاليا، تور گرجستان، تور تايلند و تور مالزي در بهترين هتل هاي جهان

بازديد از برج هاي دوقلوي پتروناس

۱۹ بازديد
بازديد از برج هاي دوقلوي پتروناس

بازديد از مالزي و گشت و گذار در پايتخت آن يعني شهر كوالالامپور، بدون سر زدن به برج هاي دوقلوي پتروناس قطعا كامل نخواهد شد. برج هاي دوقلوي پتروناس نمادي مدرن براي شهر كوالالامپور هستند. برج‌هايي كه با 452 متر ارتفاع، تا سال 2004 بلندترين سازه ساخته شده به دست بشر ناميده مي‌شدند؛ و هنوز هم بلندترين برج دوقلوي جهان هستند. جذابيت اين برج ها تنها به دليل ارتفاع آن نيست؛ و جاذبه‌هاي فراواني در برج هاي دوقلوي پتروناس در انتظار شما است. در اين نوشته وب‌سايت آژانس مسافرتي و گردشگري زيما سفر پارس مي‌خواهيم شما را با ويژگي‌هاي اين جاذبه شهري و مدرن مالزي آشنا كنيم؛ تا در صورت استفاده از  تور مالزي  بازديد از آن را فراموش نكنيد.

قدم زدن در مركز خريد برج هاي دوقلوي پتروناس

بازديد از يك مركز خريد مدرن و شيك، حتي اگر به خريد منجر نشود؛ قطعا تجربه جذابي خواهد بود. مركز خريد سويا در 5 طبقه، بخش عمومي برج هاي دوقلوي پتروناس را تشكيل مي‌دهد. اين مركز خريد را مي‌توان مانند خود برج‌هاي دوقلو، نماد توسعه يافتگي، مصرف‌گرايي و جهاني شدن كشور مالزي دانست. حضور متعدد انواع برندهاي خارجي در اين مركز خريد اين امكان را فراهم مي‌كند؛ تا دسترسي خوبي به آخرين محصولات برندهاي خاص داشته باشيد. توجه كنيد كه به طور غالب محصولات موجود در اين مركز خريد حول محور پوشاك، زيورآلات، لوازم آرايش، اكسسوري و به طور كلي محصولات مرتبط با مد و لباس است. مركز خريد سويا از ساعت ده صبح تا ده شب پذيراي مشتريان است؛ و پيشنهاد اكيد مي‌كنيم كه حتما از آن بازديد كنيد. همچنين فراموش نكنيد كه به طور معمول قيمت در اين مركز خريد بالاست؛ پس بهتر است اگر به دنبال اجناس ارزان‌قيمت‌تر هستيد؛ از خير خريد در آن بگذريد و با خيال راحت به تماشاي مركز خريد و ويترين‌گردي بپردازيد.

آكواريوم برج هاي دوقلوي پتروناس

در همان طبقات پايين برج يكي ديگر از جاذبه‌هاي برج هاي دوقلوي پتروناس جا خوش كرده است. آكواريومي بزرگ و بي‌نهايت زيبا، كه شما را با مناظري بديع و زيبا روبرو مي‌كند. اين آكواريوم داراي مجموعه‌اي بزرگ و متنوع از انواع موجودات دريايي است؛ و مي‌تواند براي ساعتي شما را سرگرم كند.

همچنين وجود سينما، موزه و رستوران‌هاي متنوع، از ديگر جاذبه‌هايي است كه دسترسي به آن نيازمند تهيه بليت نيست.

سفر به ارتفاع نيم كيلومتري برج هاي دوقلوي پتروناس

اما اگر مي‌خواهيد به بالاي برج هاي دوقلوي پتروناس برويد؛ بايد بليط آن را تهيه كنيد. قيمت اين بليت در حال حاضر براي بزرگسالان 80 رينگيت و براي كودكان 33 رينگيت است. اگر تصور مي‌كنيد اين قيمت براي بازديد از چنين برجي بالاست؛ توصيه مي‌كنيم اين ريسك را انجام داده و سپس درباره آن نظر دهيد. تماشاي شهر كوالالامپور از بالاي اين برج منظره‌اي بديع است كه هرگز فراموش نخواهيد كرد.

همچنين قدم زدن روي پل متصل‌كننده اين دو برج به يكديگر از هيجان‌انگيزترين بخش‌هاي  تور مالزي  براي شما خواهد بود. اين پل با نام پل آسمان شناخته مي‌شود و علاوه بر كاركردهاي خاص، يه تنهايي يكي از جاذبه‌هاي مطرح گردشگري كوالالامپور است. اين پل در ارتفاع 175 متري از سطح زمين قرار دارد و فاصله 56 متري دو برج را به يكديگر متصل مي‌كند. جالب است بدانيد كه اين پل دو طبقه و متحرك است؛ و در مواقع ضروري قابليت حركت و رفتن به داخل برج را دارد.

در نهايت توصيه مي‌كنيد هم در شب و هم در نور روز، زماني را به بازديد از برج هاي دوقلو اختصاص دهيد. چراكه جاذبه‌هاي بصري اين برج در هر دو حالت بالاست و تنوع تفريحي آن باعث مي‌شود با چند مرتبه جستجو در آن نيز، براي شما كسل كننده نشود.

آژانس مسافرتي و گردشگري زيما سفر پارس ، مجري  تور لحظه آخري مالزي و تور مالزي ارزان  با آفر ها و تخفيف هاي بسيار در خدمت شما عزيزان است.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.