بازديد از كوير و آثار تاريخي دبي

مجري تور هاي گوانجو چين، تور كيش، تور مشهد، تور آنتاليا، تور گرجستان، تور تايلند و تور مالزي در بهترين هتل هاي جهان

بازديد از كوير و آثار تاريخي دبي

۱۹ بازديد

تور دبي

دبي شهري است كه توانسته مدرنيتگي و سنت را در كنار هم حفظ كند. دبي داراي آسمانخراش‌هايي سر به آسمان كشيده و جاذبه هاي تاريخي است كه توجه هر بيننده‌اي را به خود جلب مي‌كند. اگر قصد سفر به دبي را داريد مي‌توانيد از آثار تاريخي در كنار مراكز تفريحي، بيابان‌هاي زيبا و سازه‌هاي مدرن در تور دبي  بازديد كنيد.

" آژانس گردشگري و مسافرتي زيما سفر پارس مجري مستقيم تور دبي  برنامه هاي ويژه‌ براي بازديد از جاذبه هاي گردشگري و آثار تاريخي دبي براي گردشگران ارائه مي‌دهد "

دبي تركيبي از سازه‌هاي مدرن و آثار تاريخي

سافاري در كوير دبي

تور دبي

هيچ سفري به دبي بدون سافاري در كوير تكميل نمي‌شود. آدرنالين در جيپ‌هاي 4 × 4 سافاري، دوچرخه سواري در كوهستان و شتر سواري در بيابان‌ها تجربه‌اي با شكوه است كه براي مدتي طولاني در ذهن شما باقي خواهد ماند. اگر شما در طول سياحت سافاري در كوير، زماني اضافي داشتيد، شما مي‌توانيد به اسكي روي ماسه كوير بپردازيد، تاتوي حنا انجام داده و از يك شام كبابي فوق العاده در اردوگاه صحرايي لذت ببريد. تقريبا تمام اپراتورهاي تور مشهور، امكانات مختلف براي سافاري بياباني را ارائه مي‌دهند كه مي‌توانيد كرايه كرده و در پايان سفر تحويل دهيد.

تور تاريخي قلعه الفهيدي

تور دبي

قلعه الفهيدي قديمي‌ترين آثار تاريخي دبي است و در 1800 ميلادي ساخته شده است. اين مكان در حال حاضر بهترين مكان براي فهميدن تاريخ شهر است كه داراي موزه مشهور دبي نيز مي‌باشد. تا سال 1896 كه اين قلعه با استفاده از سه برج تقويت شد، اقامتگاه حاكمان محلي بود.

در اينجا گردشگران متوجه مي‌شوند چگونه دبي از يك مركز كوچك ماهيگيري و صيد مرواريد به يكي از مراكز اصلي تجارت جهاني، دنياي مد و گردشگري تبديل شد. در اينجا نمايش‌هاي ويدئويي وجود دارد كه رويدادهاي مهم بين دوره 1930 و 2000 ميلادي را نشان مي‌دهد. اين نمايش‌ها شامل مصنوعاتي است كه در حين حفاري يافت شده‌اند. اين موزه همچنين شيوه زندگي بدوي (بيابانگردها) در بيابان را نشان مي‌دهد. يكي از اتاق‌هاي موزه چگونگي تغيير كل منطقه بعد از اينكه نفت كشف شد را به نمايش مي‌گذارد. اين قلعه در سال 1971 به عنوان يك موزه معرفي شد.

تاريخ دبي قديمي در منطقه بستكيه

تور دبي

براي ديدن احساس و جلوه قديمي دبي به منطقه بستكيه مراجعه كنيد. شما متوجه خواهيد شد اين مكان كاملا متفاوت از بقيه بخش‌هاي شهر است. به عنوان يك مكان محافظت شده، وسايل نقليه از ورود به بخش بستكيه منع شده‌اند.

شما مي‌توانيد در تورهاي پياده روي كه هر روز صبح در اين مكان جذاب برگزار مي‌شود، شركت كنيد و از تجربه قدم زدن در بخش‌ها و معابر قديمي شهر لذت ببريد. اگر شما مايل به ديدن شهر قبل از رونق نفت و رشد بدون توقف آن به عنوان يك شهر فوق العاده مدرن هستيد بايد 7 تا 8 ساعت از وقت خود را در اينجا صرف كنيد. كافي شاپ هنري Basta و بسياري از گالري‌هاي ديگر واقع در اين مكان، ارزش ديدن دارند.

از تور اتوبوس بزرگ لذت ببريد

تور دبي

تور اتوبوس بزرگ شما را به مهمترين نقاط مي‌برد و اطلاعات شما در مورد تاريخ جذاب و حقايق در پس جاذبه‌هاي اين شهر را به روز رساني مي‌كند. شما مي‌توانيد از بين تور شبانه يا روزانه يكي را انتخاب كنيد. گردشگران نيز مي‌توانند تور اتوبوس بزرگ 24 ساعته يا 48 ساعته را انتخاب كنند. از سرويس‌هاي رايگان همراه با اين تورها لذت ببريد از جمله: تور رايگان موزه دبي و سفر كروز با دبي كريك. گردشگران تور دبي مي‌توانند در ايستگاه‌هاي اتوبوس سوار اين اتوبوس‌ها شده و يا پياده شوند. در طول تورهاي شبانه، يك جاذبه اضافي چشم انداز آسمان خراشها است.

رصدخانه برج الخليفه

تور دبي

يكي از فوق العاده ترين جاذبه‌هاي و آثار تاريخي دبي، رصدخانه برج الخليفه است. اين رصدخانه در طبقه 125 برج الخليفه، بلندترين ساختمان در جهان قرار دارد. ورود به رصدخانه برج الخليفه از طريق مركز خريد دبي مال است و گردشگران توسط يكي از سريع‌ترين آسانسورهاي جهان به اين مكان منتقل مي‌شوند. شما مي‌توانيد يك ساعت در اينجا لذت ببريد و تصويري زيبا از جهان زير پاي خود را تماشا كنيد.

سوار شدن به بالون هواي گرم

تور دبي

يك بالون سواري را رزرو كنيد تا تصويري پانوراما از چشم اندازهاي بيابان‌ها را ببينيد. بر فراز سرزمين بياباني پرواز كنيد تا منظره‌اي زيبا از آن و شترهاي حاضر در اين مكان را تماشا كنيد. بالون سواري در دبي يكي از محبوب ترين فعاليت‌هاي در فضاي باز است به خصوص براي افرادي كه هميشه به دنبال چيزي متفاوت هستند. يكي از عاشقانه‌ترين كارهايي است كه مي‌توانيد انجام دهيد، اين است كه همراه با عشق خود در حوالي طلوع خورشيد به بالون سواري برويد و از بيرون آمدن خورشيد از پس كوه‌هاي حجاز لذت ببريد. هزينه تقريبي 850 درهم امارات براي كودكان و 995 درهم امارات براي بزرگسالان است.

" براي كسب اطلاعات درباره تور دبي ارزان  و تور دبي لحظه آخري با شماره 02174634 با مشاوران ما در زيما سفر پارس تماس بگيريد "

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.