فرصت هاي گردشگري آنتاليا - قسمت دوم

مجري تور هاي گوانجو چين، تور كيش، تور مشهد، تور آنتاليا، تور گرجستان، تور تايلند و تور مالزي در بهترين هتل هاي جهان

فرصت هاي گردشگري آنتاليا - قسمت دوم

۱۱ بازديد

فرصت هاي گردشگري آنتاليا - قسمت دوم

در آنتاليا چه تفريح يا فرصت هاي گردشگري داريم؟

با قسمت دوم مقاله در خدمت شما هستيم و به به سراغ آن ها مي رويم و با تعدادي از اين فرصت هاي گردشگري جديد تر در  تور آنتاليا  تركيه آشنا مي شويم.

همراه آژانس مسافرتي زيما سفر پارس باشيد و طي دو مقاله كاربردي،  تور آنتاليا   را بهتر بشناسيد.

آكواريوم آنتاليا

آكواريوم آنتاليا به عنوان يكي از بزرگترين مجتمع هاي آكواريوم جهان، الهام بخش بوده و سرگرمي و آموزش را در يك زمان ارائه مي دهد. پس از تور 40 آكواريوم، با بزرگترين تونل آكواريوم جهان با طول 131 متر و عرض 3 متر روبه رو ميشويد.

بازار آنتاليا

اين بازار تاريخي به خاطر مغازه هاي متعددش، مخصوصا آنهايي كه جواهرات ميفروشند، شناخته شده است.

پارك Karaalioglu

اين پارك شهري شامل گل هاي رنگارنگ و عجيب و غريب بسياري است و يك مكان مورد علاقه براي قدم زدن در اوقات فراغت است.

ساحل لارا

تقريبا در فاصله 10 مايلي شرق شهر، شما دومين ساحل از بين دو تا از نزديكترين و محبوب ترين سواحل آنتاليا را پيدا خواهيد كرد. ساحل لارا يك ساحل پرچم آبي است كه در رده بندي اروپايي در بين سواحل فوق العاده تميز با آب پاك است.

آنتاليا سات كولسي

كنار ديوارهاي شهر باستاني واقع شده است. اين برج قابل توجه قرن نوزدهم، مربع مانند است و از سنگ هاي سترگ و آهني ساخته شده است.

 سند لند (سرزمين ماسه اي)

اين يك دنياي شگفت انگيز و خارق العاده كه نام ديگر آن موزه مجسمه سازي شن و ماسه آنتاليا است، يكي از بزرگترين فستيوال شن و ماسه در جهان محسوب مي شود كه اندازه آن 7000 متر مربع است. Sandland نمايشگاه مجسمه سازي شن و ماسه بي نظيري است كه ممكن است تمام سال از آن بازديد شود. هر ساله حدود 150،000 نفر از سراسر جهان از Sandland بازديد مي كنند. بيش از 25 استاد مجسمه سازي ماسه از سراسر جهان با استفاده از 10،000 تن ماسه بيش از 100 عدد مجسمه هاي شن و ماسه بزرگ را ايجاد مي كنند. هر سال انجمن توليدكنندگان اين نمايشگاه تغيير مي كند.

مسجد Yivli Minaret

اين مسجد در قرن 13 توسط سلطان سلجوقي Alaeddin Keykubat ساخته شده است. مناره ظريف و روغني به نماد آنتاليا تبديل شده است. رودخانه قايقراني و تيوب سواري

بلوار آتاتورك

بلوار آتاتورك يكي از خيابان هاي اصلي آنتاليا است. با درختان نخل و نيمكت هاي بسياري خط كشي شده، بلوار محلي براي مغازه هاي مد و صنايع دستي بسياري است. اگر بودجه شما به شما قدرت خريد نميدهد ، ممكن است بخواهيد به فروشگاه ها يه سري بزنيد يا براي خريد كيفهاي بسيار ارزان هزينه كنيد. بلوار با بسياري از مجسمه هاي برنز هنر مدرن تزئين شده است و نمايشهاي خياباني اغلب در آنجا سرگرم كننده هستند.

تور سافاري Mevlana Jeep

آنچه كه آنتاليا و مناطق اطراف آن را جذاب مي كند وضوح چشمگير بين سواحل و كوه هاي Taurus بلند در پس زمينه است. براي يك تجربه بي نظير، يك سافاري جيپ را در نظر بگيريد. وسايل نقليه چهار تا ده نفر را از كوه هاي توروس به سمت رودخانه گيبيز حمل مي كنند. تفريحات اين منطقه شامل شنا كردن، ناهار در يك رستوران كوهستاني و پياده روي نيم ساعتي در طبيعت مي باشد.

غار كارين

اين بزرگترين غار است كه در تركيه واقع شده است. برخي از يافته ها در موزه كوچك كارين و بقيه در بخش پيش از تاريخ موزه آنتاليا به معرض نمايش درآمده اند.

پارك آبي Troy و خانه دلفين

شايد براي اولين بار در اينجا احساسات زيادي را تجربه كنيد .. شما در كنار دلفين ها، وال هاي سفيد و فوك آبي كه زيبا تر از بقيه هستند، لذت خواهيد برد .. شما نمي خواهيد اين نمايش هرگز پايان يابد .. و علاوه بر اين ؛ شما مي توانيد با اين دلفين ها شنا كنيد كه شگفتي هاي طبيعت هستند ... دو دلفين، دو وال سفيدي و دو فوك آبي - همه منتظر ملاقات شما در خانه دلفين Troy هستند.

همراه ما باشيد در تور آنتاليا  تا با خدمات، تخفيف ها، تور نوروزي و تور لحظه آخري زيما سفر پارس بيشتر آشنا شويد.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.