بهترين هتل هاي تور كيش - قسمت سوم

مجري تور هاي گوانجو چين، تور كيش، تور مشهد، تور آنتاليا، تور گرجستان، تور تايلند و تور مالزي در بهترين هتل هاي جهان

بهترين هتل هاي تور كيش - قسمت سوم

۱۱ بازديد

بهترين هتل هاي تور كيش - قسمت سوم

سراغ سومين مقاله تور كيش و جاذبه هاي گردشگري كيش مي رويم.

در اين مقاله ها درباره هتل هاي كيش اطلاعاتي به دست آورديم و در اين مقاله نيز اطلاعات كامل تري به دست مي آوريم.

بهترين هتل ها براي اقامت و تور كيش - قسمت سوم

هتل ارم از دوردست

در خصوص ساير خدمات ارائه شده توسط اين هتل، هتل داراي يك رستوران مجلل چرخان در طبقه آخر است، اين تنها مكان در كيش است كه يك ديد كامل از كل جزيره را ارائه مي دهد، هر 55 دقيقه طبقه آخريك دور كامل مي زند بنابراين شما بدون اينكه حتي متوجه شويد چشم انداز متفاوتي را خواهيد ديد. من واقعا اين مكان را دوست داشتم من در واقع مي توانم يك قطعه از آن را در نوشته هاي بعدي خود اضافه كنم. يكي ديگر از رستوران هاي واقع در اين هتل رستوران "رويال" است كه تمام غذاهاي ايراني و غربي و همچنين غذاهاي دريايي را ارائه مي دهد، من شخصا غذاهاي اين رستوران را امتحان نكرده ام اما چشم انداز اقيانوس فوق العاده شگفت انگيز است. من واقعا دوستش داشتم.

طراحي داخلي رستوران رويال

چند وقت اخير يكي از دوستانم در اين هتل اقامت داشت و من براي ديدار با او به آنجا رفتم و متوجه شدم فضاي داخلي آن بسيار متفاوت از آن چيزي شده است كه من قبلا ديده بودم و بازسازي هاي زيادي بر روي آن انجام شده است. هتل ارم نيز در نزديكي مركز شهر قرار دارد و شما مي توانيد پياده به تمام مراكز خريد برويد. قيمت ها نزديك به 100 يورو در هر شب براي يك اتاق براي دو نفر با چشم انداز اقيانوس است.
(يكي از اتاق ها در هتل ارم)

انتخاب اين موارد در  تور كيش  مي تواند بسيار مهم باشد.

هتل پارميس

تعداد ستاره ها: 5 ستاره
قبل از شروع به من اجازه دهيد يك چيز در مورد اين هتل بگويم، موقعيت مكاني عالي، به معناي واقعي كلمه 2 دقيقه از مركز شهر فاصله دارد، 2 دقيقه پياده روي، شما هرگز در اينجا خسته نخواهيد شد و يا وقت خود را هرگز در تاكسي و انتظار براي آمدن ميني بوس هدر نخواهيد داد. هتل پارميس داراي انواع مختلفي از اتاق است؛ اتاق هاي زوجين كه مخصوص زوجين در ماه عسل آنها تعبيه شده است، سوئيت هاي خانوادگي، پنت هاوس و اتاق هاي معمولي. همچنين يك خانه اسپاگتي، دو رستوران سنتي ايراني، يك كافي شاپ و رستوران در هتل وجود دارد. خانه اسپاگتي بسيار خوب است و قيمت آنها بسيار مناسب است. من قهوه خانه و رستوران هاي سنتي را امتحان نكرده ام، بنابراين چيزي در مورد آنها نمي دانم. امكانات تفريحي شامل سونا، استخر شنا، بيليارد و پينگ پنگ است.

استخر شنا در هتل پارميس

خوب است بدانيد كه اگر اگر از وبسايت خود هتل براي رزرو اتاق استفاده كنيد كه www.parmishotel.ir است، مي توانيد گزينه هاي اضافي شامل يك سلف سرويس صبحانه و يك سلف سرويس ناهار به طور رايگان دريافت كنيد. به طور كلي سلف سرويس صبحانه يك گزينه كاملا استاندارد است اما داشتن يك سلف سرويس ناهار به عنوان بخشي از اتاق يك اتفاق عالي است. آنها همچنين انتقال به فرودگاه را براي شما فراهم مي كنند كهاين نيز يك گزينه عالي محسوب مي شود

در نهايت بحث در خصوص قيمت ها؛ قيمت ها از 580,000 تومان براي دو نفر، براي يك اتاق با منظره دريا شروع مي شود كه چيزي معادل 150 يورو در هر شب است. قيمت ها براي يك اتاق با منظره ي خياباني كمي متفاوت است، در حدود 140 يورو براي هر شب براي دو نفر. مي توانم بگويم پارميس يك هتل بسيار گران قيمت است و با توجه به اينكه من هر دو را تجربه كردم، بين هتل هاي پارميس و داريوش، اگر مي خواهي اين ميزان هزينه را بپردازيد، بهتر است كه هتل داريوش را انتخاب كنيد. داريوش يك هتل منحصر به فرد است.
اميدوارم اين مطلب براي شما مناسب و به اندازه كافي روشن باشد. من فقط سعي كردم تجربه هاي خود در همه اين هتل هاي مختلف را با شما به اشتراك بگذارم. اميدوارم از آن لذت ببريد و از همه مهمتر از آن استفاده كنيد.

زيما سفر پارس  ارائه كننده تور نوروزي كيش ، تور كيش  ، تور لحظه آخري كيش

به صفحه  تور كيش  ما بياييد و از قيمت ها ، تخفيف ها و تنوع تور هاي ما ديدن فرماييد.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.