راهنماي سفر به مالزي - قسمت پنجم

مجري تور هاي گوانجو چين، تور كيش، تور مشهد، تور آنتاليا، تور گرجستان، تور تايلند و تور مالزي در بهترين هتل هاي جهان

راهنماي سفر به مالزي - قسمت پنجم

۱۱ بازديد

راهنماي سفر به مالزي - قسمت پنجم

راهنماي سفر به مالزي و شركت در تور مالزي - قسمت پنجم

گشت و گذار در لانگ كاوي تور مالزي

يك نقطه محبوب براي گردشگران تايلندي و يك مكان عالي براي استراحت چند روزه مي باشد. جزيره آرامش بخش Langkawi بر روي يك بستر آهكي واقع شده است و يكي از بزرگترين اجتماع هاي عقاب در جنوب آسيا را در اختيار دارد. اين يك مكان عالي براي ماجراجويي است و اگر شما از تفريح هاي ساحلي خسته شديد مي توانيد به پياده روي در مسيرهاي طولاني، غواصي و شيرجه بپردازيد. ساحل سنانگ جايي است كه اكثر رويداد ها رخ مي دهد- امكان سوار شدن به جت اسكي و ساير ورزش هاي آبي- اما خود ساحل معمولا بسيار شلوغ است. براي ديدن Langkawi يك موتورسيكلت اجاره كنيد و از كاوش در جاده هاي باز لذت ببريد .

هنگام اقامت در Langkawi، من يك بعد از ظهر را به ماجراجويي با Skytrex بر روي درختان پرداختم كه از يك طناب در ارتفاع تشكيل شده است (به پايين نگاه نكنيد!) . من چندين دوره چتربازي و بندبازي را در سرتاسر جهان گذرانده ام و اين يكي از چالش برانگيز ترين تجربه هاي من بود. قطعا اگر بخواهيد روزتان را با هيجان بالا شروع كنيد، ارزشش را دارد.

بسياري از گزينه هاي اقامتي در Langkawi وجود دارند - همه چيز از خوابگاه هاي كوهنوردي ساده و Airbnbs هاي آرام تا هتل هاي فوق العاده شيك- اگر شما تصميم داريد يك سفر مجلل و باشكوه داشته باشيد. اگر قصد اقامت در جايي را داريد كه واقعا مناسب بوده و همچنين مقرون به صرفه باشد، من هتل Yacht club را توصيه مي كنم- اين هتل داراي يك بار دنج است كه چشم اندازي از مناظر ديدني در كنار دريا را ارائه مي دهد كه در آن شما مي توانيد قايق ها را تماشا كنيد. اين هتل همچنين ارائه دهنده بهترين سرويس اينترنت در مالزي مي باشد، بنابراين اگر شما قصد داريد در حين اقامت خود كارهايتان را نيز پيش ببريد، اين محل يك گزينه خوب براي اقامت شما است.

گشت و گذار در پنانگ

اين منطقه، يكي از اولين مناطق اصلي مالزي كه توسط اروپايي ها اشغال شده و يك مركز بزرگ تجاري براي كشتي ها در سراسر جهان است، پنانگ بسياري از ميراث استعماري خود را حفظ كرده و مكان شگفت انگيزي براي استراحت چند روزه است. "پنانگ قديمي" يكي از بهترين مكان ها براي قدم زدن است و پر از مكانهاي تحت نظارت يونسكو مي باشد، اين مكان كمي شبيه به سفر به گذشته مي باشد. يك دوچرخه با قيمت پايين كرايه كنيد - فقط حدود 5 دلار براي روز - و به ماجراجويي در جورج تاون و هنر خياباني افسانه اي آن بپردازيد. در خيابان هاي به جا مانده از دوران استعمار قدم بزنيد و از "هند كوچك" ديدن كنيد و از هنرهاي خياباني در گوشه و كنار شهر لذت ببريد. در Penang كارهاي زيادي وجود دارد كه باد انجام بدهيد چرا كه اين يك شهر زيبا است!

شما نمي توانيد به پنانگ برويد و از معبد Kek Lok Si يا "معبد شادي نهايي" بازديد نكنيد. اين يك معبد بودايي رو به دريا است و چشم انداز زيبايي از پنانگ جديد و قديمي را ارائه مي دهد. شما مي توانيد يك راهنما در محل پارك خودروي خود با قيمت نسبتا ارزان استخدام كنيد كه من به اين كار را به شدت توصيه مي كنم. اين راهنما شما را در تاريخ فوق العاده زيبا و گاهي اوقات غم انگيز موجود در پس هر يك از 10،000 نماد حك شده در سطح شهر غرق مي كند. اگر اين شما را قانع نمي كند، اين معبد همچنين يكي از بزرگترين مجسمه هايي كه تا به حال ديده ايد – با ارتفاع 99 فوت (هفت طبقه) را در خود جاي داده است. Kuan Yin، الهه رحمت، كه يك مجسمه بسيار هيجان انگيز است.

نكته: از اين معبد در نزديكي سال نو چيني ديدن كنيد. چرا؟ براي اينكه اين معبد به مدت 30 روز با هزاران فانوس تزئين مي شود. كه يك منظره فوق العاده و ديدني را براي شما ايجاد مي كند.

ايا تا به حال فكر كرده ايد معبد Burmese شبيه چه چيزي است؟ معبد Dharmikarma به علت حس عجيب و غريبي كه در خود نهفته دارد، مورد علاقه من است! در باغ هاي پيرامون معبد گشت بزنيد كه خواهيد ديد با يك جهان غول پيكر روبرو خواهيد شد. گفته مي شود اگر شما بر روي دلهاي خود تمركز كنيد، چشمانتان را ببنديد و آرزو كنيد، به مسير درست در راستاي هدف خود هدايت مي شويد كه بايد در آن قدم بگذاريد - در حالي كه همچنين تصويري شاد از خودتان مي بينيد.

شما همچنين مي توانيد خوشبختي بدست بياوريد؟ يك سكه را پرتاب كنيد و آن را در يكي از فنجان هاي متحرك و حكاكي شده بياندازيد كه هر كدام يك ويژگي متفاوت از ديگري را دارا مي باشند - من Bon Voyage را دريافت كردم؛ كه فكر مي كنم خيلي دقيق بود.

با تشكر از شما براي همراهي زيما سفر پارس. اميدواريم مقاله اي مناسب همسفران  تور مالزي  تهيه كرده باشيم. 

منتظر قسمت ششم مقاله باشيد و از صفحه  تور مالزي  ديدن فرماييد.

زيما سفر پارس ارائه كننده انواع   تور مالزي ، تور ارزان مالزي ، تور لحظه آخري مالزي با تجربه اي بسيار و كادر مجرب.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.