21 دليل براي بازديد از تايلند

مجري تور هاي گوانجو چين، تور كيش، تور مشهد، تور آنتاليا، تور گرجستان، تور تايلند و تور مالزي در بهترين هتل هاي جهان

21 دليل براي بازديد از تايلند

۱۱ بازديد

 21 دليل براي بازديد از تايلند (تور تايلند)

با تور تايلند و اماكن آن بيشتر آشنا شويد

5 دسامبر روز پدر در تايلند است – اين روز پس از بمبيول آدولايد، حاكم قديمي تايلند به اين نام، نامگذاري شده است. پسر اول او در اول دسامبر، به عنوان پادشاه جديد اعلام شد.

زندگي در تايلند در طول سال با وجود برخي مراسم عزاداري همچنان بسيار طبيعي و عادي است، اما پس از چند ماه سخت، كشور نياز بيشتري به صنعت گردشگري پيدا مي كند. بنابراين در اينجا 21 دليل براي بازديد وجود دارد، دلايلي كه هرگز نبايد بهانه اي براي گذشتن از آنها داشته باشيد.

1 غذاي خياباني

بعضي از غذاهاي تند و لذيذ تايلندي از جمله سوپ هاي تام يام مي توانند در رستوران هاي كنار جاده اي ميل شوند. ظرف غذاهاي گرم و ترش در عرض چند ثانيه توسط فروشندگان خياباني با استفاده از برگ درخت ليموي تازه، برگ هاي كافير و گلابي پيچيده مي شوند. ساير غذاهاي خياباني كه توصيه مي شود حتما ميل كنيد عبارتند از برنج با گوشت خرچنگ تفت داده شده با فلفل زرد تازه.
بهترين (و بدترين) غذاهاي خياباني در جنوب شرقي آسيا

2 هتل هاي شگفت انگيز لوكس

جداي از اين كه آيا اين مكان داراي جزيره هاي پرطرفدار (مانند Six Senses در Koh Yao Noi)، يا تپه هاي خيره كننده از دهه 70 (مانند ساحل  Inialaدر پوكت) و يا درختان الهام بخش در Keemala، همچنين در پوكت، عامل محرك شما براي بازديد از اين كشور مي باشد، وجود طيف وسيعي از گزينه هاي انتخابي در تايلند نيز بسيار حائز اهميت است.

3 زيباترين درياچه هاي صورتي

گلهاي نيلوفر صورتي در كنار آب چشم اندازي بي نظير در درياچه هاي سراسر كشور است. در اودون تاني، نيلوفرهاي كنار درياچه قرمز لوتوس در ماه نوامبر و فوريه به يك تجمع از شكوفه هاي قرمز بدل مي شود. درياچه وسيع –با 15 كيلومتر طول كه در بين اكثر مردم تايلندي شناخته شده است ، يك چشم انداز زيبا است. رهبران تورهاي مسافرتي قطعا به يك تور كوچك با قايق در اطراف آن دعوت خواهند كرد.

4 ميمون هاي دراز دست (گيبون) در پارك ملي Khao Sok

مجموعه اي از گونه هاي عجيب و غريب، از جمله گيبون، در پارك هاي ملي تايلند سكونت دارند. با صدايي كه مي تواند تا دو مايل را پوشش دهد، گيبون ها بيش از آنكه ديده شوند، شنيده مي شوند. اما دنبال كردن ردپاي آنها در تقريبا 460 مايل مربع از جنگل هاي هميشه سبز استوايي بي نظير، راهي عالي براي كشف آنها است، همچنين شايد پلنگ، ببر، سگ تيرير، سگ وحشي آسيايي، ميمون ها و گوزن ها نيز در طول مسير به چشم بخورند.

5 فوتبال ساحلي

اگر توانايي انجام آن را داشته باشيد، راهي بهتر از بازي هاي ساحلي به هنگام غروب آفتاب براي يافتن دوستان جديد در تايلند وجود ندارد. مردم بيشتر شب ها به اين كار مشغول مي شوند. به سرعت خود را به ساحل برسانيد و در يكي از مسابقات شگفت انگيز زندگي خود شركت كنيد.

6 تعداد زيادي مجسمه بوداها

در حالت نشسته، ايستاده، دراز كشيده - تايلند پر از مجسمه هاي بزرگ و كوچك بودا است. از معابد براي مشاهده آنها ديدن كنيد و اگر هنوز از ديدن آنها سير نشديد، از مجموعه اي از آثار بودا ديدن كنيد كه توسط دولت در مكاني جمع آوري شده اند.

سفرهاي ريلي ارزان

در تايلند با قيمتي ارزان سوار قطار شويد و از مناظر فوق العاده اي كه در مسيرتان است، لذت ببريد. هر چند صرف غذا در قطار ممكن است كمي هزينه بر باشد، مسير بانكوك به باترورث به طور ويژه اي توصيه مي شود، اين مسير از "زمين هاي مردابي در كنار نخل هاي خم شده"  عبور مي كند.

شما مي توانيد بليط بين المللي اكسپرس، از بانكوك تا باترورث، در ايستگاه Hua Lamphong بانكوك خريداري كنيد. يك قطار درجه دوم مجهز به كولر در حدود 25 پوند هزينه دارد.

8 . و اما موارد ترسناك ......

"ريل مرگ " خط آهني است كه توسط ارتش امپراتوري ژاپن در اوج جنگ جهاني دوم براي انتقال نيروهاي نظامي و منابع از بانكوك به برمه ساخته شد. همانطور كه در فيلم كلاسيك دهه پنجاه "پل رودخانه كووي" مستند است، آنها در فوريه 1942 هنگاميكه سنگاپور سقوط كرد، تعداد زيادي سرباز دستگير شده در زندان هاي بريتانيا كشف كردند.

خط تنها در يك سال تكميل شد، اما در حدود 13000 زنداني و 100 هزار كارگر بومي در آن مشغول بودند.به عبارت ديگر، به ازاي هر آهن در زير ريل يك نفر جان خود را از دست داد.

اگر امروز از آنجا عبور كنيد واگن شما از طرفين با صخره هاي عجيب و غريب سنگي محاصره خواهد شد و از تعدادي از پل هاي چوبي عبور خواهيد كرد.

همراه ما باشيد تا در قسمت بعد بيشتر تايلند را بررسي نماييم

از تور تايلند  زيما سفر پارس ديدن نماييد

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.