لگولند در تور مالزي

مجري تور هاي گوانجو چين، تور كيش، تور مشهد، تور آنتاليا، تور گرجستان، تور تايلند و تور مالزي در بهترين هتل هاي جهان

لگولند در تور مالزي

۱۵ بازديد

لگولند در تور مالزي

تور مالزي خود را با شهربازي لگولند خاطره انگيز كنيد

تور مالزي از جمله تورهاي جذاب و با قيمت و شرايط مناسب براي ايرانيان است. اما معمولا خانواده‌ها، بخصوص زوج‌هاي جوان سفر با كودكان را بسيار سخت و خسته‌كننده تصور مي‌كنند. اينجاست كه لگواند مالزي به كمك شما مي‌آيد. تور مالزي و سفر به لگولند اين كشور، همه آن چيزي است كه سفري لذت بخش و به ياد ماندني را براي شما و فرزندان‌تان محيا مي‌كند.

لگولند مالزي كجاست؟

براي مسافران"  تور مالزي "، حتما مهم است كه بدانند لگولند كجاست و چه ويژگي‌هايي دارد. لگولند يك پارك تفريحي يا به عبارتي يك شهربازي بين‌المللي است؛ كه در نقاط مختلف دنيا شعبه دارد. لگولند مالزي جايي است كه آمال آرزوهاي كودكان و نوجوانان است؛ و البته براي بزرگسالان نيز جاذبه هاي فراواني دارد. پس اگر قصد سفر خانوادگي به مالزي را داريد؛ كودكان خود را براي چند روز هيجان‌انگيز در لگولند تور مالزي آماده كنيد.

تاريخچه لگولند

حتما شما هم با آسباب‌بازي‌هاي كوچك و محبوب لگو آشنا هستيد. قطعات پلاستيكي كوچكي كه با وجود سادگي مي‌توان با آنها سازه‌هاي جالبي ساخت. لگوهاي اسباب‌بازي بيش از 120 سال است كه كودكان دنيا را سرگرم و مسحور خود كرده اند.

ايده اوليه لگولند، همين اسباب‌بازي‌هاي كوچك و محبوب لگو بود؛ كه در ابعاد بزرگ، سازنده يك شهربازي فانتزي و عجيب و قريب مي‌شد. اولين لگولند جهان در سال 1968 ميلادي در دانمارك تاسيس شد. در لگولند همه چيز به شكل قطعات لگو ساخته شده است؛ و شما مي‌توانيد در خانه‌هاي لگويي به انواع تفريحات بپردازيد.

لگولندهاي بعدي با فاصله زماني بسيار زياد و در سال‌هاي 1996 و 1999 ميلادي در شهرهاي ويندزور انگلستان و كاليفورنياي امريكا، تاسيس شد؛ و پس از آن ساير لگولندها در شهرهاي بزرگ جهان متولد شدند. اولين لگولند آسيايي نيز لگولند مالزي بود؛ كه در سال 2012 تاسيس شد.

با لگولند مالزي آشنا شويد

لگولند مالزي پس از تاسيس هر ساله دچار تغيرات زيادي شده است. به طوري كه امروزه اين مركز تفريحي علاوه بر لگولند داراي يك پارك آبي مجهز و يك هتل زيبا است. اين ويژگي‌ها باعث شده  تا مجموعه اي كامل براي تفريح، سرگرمي و استراحت افراد خانواده با هر سن و سالي، در اين مركز فراهم باشد.

حتما در"  تور مالزي " آژانس مسافرتي و گردشگري زيما سفر پارس، طوري برنامه‌ريزي نماييد تا اماكن استفاده و بازديد از همه بخش‌هاي لگولند ممكن باشد.

شهربازي لگولند به طور كلي و بر مبناي گروه‌هاي سني مختلف داراي هفت بخش اصلي و حدود هفتاد بازي و سرگرمي است؛ كه هركدام مي‌تواند براي شما جذابيت زيادي داشته باشد.

اولين چيزي كه هنگام ورود به لگولند مالزي توجه شما را جلب مي كند؛ فروشگاه بزرگي از محصولات لگو و ساير اسباب‌بازي‌ها و محصولات مرتبط براي سوغاتي و يادگاري است.

سپس بخشي به نام Imagination را خواهيد ديد. در اين بخش بچه‌ها با كمك قطعات لگو مي‌توانند انواع مختلف سازه‌ها از جمله خانه، ماشين و... را ساخته و با آنها بازي كنند. يكي از جذابيت‌هاي اين بخش فضايي به نام Lego Technic است؛ كه در آن بچه‌ها با كمك لگو مي‌توانند ربات‌هاي متحرك ساخته و براي آنها عملكردهاي ساده‌اي را برنامه‌ريزي كنند.

بخش سوم لگولند مالزي لگولند كينگ‌دامز نام دارد. لگولند كينگ‌دامز مالزي شما را به ماجراجويي در سرزمين افسانه‌ها دعوت مي كند. ورود و تماشاي قلعه‌هاي افسانه‌اي، دايناسورها و اژدهاها، گياهان آدم‌خوار و چندين و چند بازي جذاب از جمله چرخ و فلك و ترن‌هوايي، آن چيزي است كه در اين بخش انتظار شما را مي‌كشد.

چهارمين بخش از شهربازي لگولند مالزي Lego City يا شهر لگو نام دارد. اين بخش كه براي خردسالان در نظر گرفته شده است، با امكاناتي نظير ماشين‌هاي كوچك پدالي، قايق و قطار سواري و ساير تفريحات مختص اين سن، آماده پذيرايي از كودكان خردسال شماست.

اما شايد بتواند چهارمين بخش از لگولند مالزي را مهمترين و جالب‌ترين بخش تور مالزي نيز ناميد. Mini land يا سرزمين كوچك، نام اين بخش است. در اين بخش مي‌توانيد به تماشاي ماكت لگويي مشهورترين بناهاي تاريخي مالزي، سنگاپور و آسيا بپردازيد. البته به تازگي مدل‌ها و كاراكترهاي سري فيلم‌هاي جنگ ستارگان نيز به تفصيل و با جزئيات بالا به اين بخش اضافه شده است. اين بناها در مقياس يك بيستم و با استفاده از ميليون‌ها قطعه لگو طراحي شده است. فراموش نكنيد كه ميني‌لند در مركز لگولند مالزي قرار دارد.

پارك آبي تور

ساير بخش‌هاي تفريحي لگولند مالزي شامل پارك آبي، مجموعه‌هاي نمايشي، مراكز خريد، مراكز خدماتي و هتل لگولند است. وجود اين مجموعه كامل باعث مي‌شود شما و كودكان‌تان بتوانيد اقامت و تفريح كاملي را در اين مجموعه داشته باشيد.

رستوران لگولند مالزي داراي مجموعه اي از غذاهاي سنتي مالزي و غذاهاي بين‌المللي است؛ كه خوشبختانه همگي با مهر تاييد حلال بودن غذا، ارائه مي شود.

پارك آبي لگولند مالزي بعد از پارك‌هاي آبي فلوريدا و كاليفورنياي امريكا، از نظر وسعت و امكانات سومين پارك آبي موضوعي جهان است.

و در نهايت هتل لگولند مالزي، مجموعه اي مجهز و شيك است؛ كه با الهام از شكل و ساختار لگوها طراحي شده است.

چند نكته مهم درباره رفتن به لگولند مالزي

در ادامه چند نكته مهم درباره رفتن به لگولند را در اختيار شما مي گذاريم؛ كه بهتر است قبل از رفتن به مالزي آنها را در نظر داشته باشيد.

  • مجموعه شهربازي لگولند از ساعت 10 صبح تا 6 بعد از ظهر فعال و آماده ارائه خدمت است. البته ساير بخش‌ها مثل هتل، رستوران و مراكز خريد ساعاتي بيشتري به فعاليت خود ادامه مي دهند.
  • در هنگام ورود به لگولند بهترين كار دريافت پروشور راهنماي بخش‌هاي مختلف است.
  • لگولند مالزي در شهرستان جوهور و در فاصله 330 كيلومتري كوالالامپور قرار دارد؛ و با كشور سنگاپور فقط چند كيلومتر فاصله دارد. در نتيجه بهترين پيشنهاد براي كساني است كه بعد از مالزي، قصد رفتن به سنگاپور را دارند.
  • با مراجعه به وبسايت لگولند مالزي مي‌توانيد درباره اين مجموعه جذاب و تماشايي اطلاعات بيشتري كسب كنيد.
  • همچنين در صورت داشتن كارت‌هاي اعتباري بين‌المللي، مي‌توانيد از طريق وبسايت اين مجموعه اقدام به خريد بليط و رزرو هتل نماييد.

آژانس مسافرتي و گردشگري زيما سفر پارس مجري "  تور مالزي " ، تور لحظه آحري مالزي و تور ارزان مالزي كه با كيفيت بسيار آماده ارائه خدمات تور با مشاوره رايگان حتي در روز هاي تعطيل مي باشد

از صفحه "  تور مالزي  " ديدن فرماييد و تور مالزي مناسب خود را انتخاب نماييد و از آن لذت ببريد.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.