راهنماي سفر و تور اروپا (بخش اول)

مجري تور هاي گوانجو چين، تور كيش، تور مشهد، تور آنتاليا، تور گرجستان، تور تايلند و تور مالزي در بهترين هتل هاي جهان

راهنماي سفر و تور اروپا (بخش اول)

۱۴ بازديد

تور اروپا

 چند وقتي است كه سفر به اروپا طرفداران زيادي، به خصوص در ميان گردشگران پيدا كرده است. از پاريس زيبا و كافي‌شاپ‌هاي آمستردام گرفته تا اُكتُبر فِست مونيخ و سواحل يونان، درتور اروپا  آنقدر جا براي ديدن هست كه حتي نمي‌توان همه آنها را نام برد.

اين قاره سواحل شگفت‌انگيز، معماري تاريخي، خوردني‌هاي خوشمزه و مردم فوق‌العاده‌اي دارد. هر كشور به طرز شگفت‌انگيزي با كشور ديگر متفاوت است. هر بار در سفر به اروپا چيزي جديد پيدا مي‌كنيد. در اين راهنماي سفر، تمام راهنمايي‌ها و توصيه‌هاي لازم را براي كمك به شما براي سفر به اروپا با بودجه كم آورده‌ايم.

5 كاري كه در سفر به اروپا بايد انجام دهيد

1. جزاير يونان

يكي از كشوره ايي كه در  تور اروپا  بايد از ديدن كنيد، يونان است. جزاير زيباي يونان، مكاني براي سرگرمي‌هاي ساحلي در تابستان هستند. در جزيره ايوس هميشه مهماني برقرار است، جزاير كوس و كرت ميعادگاه بريتانيايي‌ها هستند، سانتوريني مالامال از تاريخ است، ميكونوس تمثالي از تجملات است، و در جزيره پاروس نيز آرامش پيدا مي‌كنيد. با وجود صدها جزيره، هميشه مي‌توانيد آنچه به دنبالش هستيد را پيدا كنيد.

2. قطار سواري

اروپا به داشتن سيستم راه آهن بين‌المللي مشهور است. سفر با قطار راهي آسان و مقرون به صرفه براي سفر از يك كشور به كشور ديگر در اروپا است.

در قطارهاي اروپايي، مسافران كوله به دوش زيادي را خواهيد ديد كه از پنجره‌هاي قطار به چشم‌انداز زيبا و متنوع كشورهاي اروپايي مي‌نگرند. قطارسواري يكي از بهترين راهها نه تنها براي سفر بين كشورهاي اروپايي، بلكه براي ديدن كله قاره است!

3. در پاريس غرق شويد

شهر چراغ‌ها دقيقا همان شهري است كه همه مردم از آن تعريف مي‌كنند. به محض اينكه وارد پاريس شويد، با تمام وجود عاشق اين شهر مي‌شويد؛ غذا، نوشيدني، جو، تاريخ.

اين شهر جادويي است و هرگز نمي‌توانيد تنها با يكبار، كل شهر را ببينيد. سال‌ها طول مي‌كشد كه همه چيز را ببينيد، اما طي چند روز هم مي‌توانيد احساس خوبي از اين شهر بگيريد.

4. شهرگردي كنيد

شهرهاي شگفت‌انگيز زيادي در اروپا وجود دارد كه مي‌توان آنها را در فهرست 100 شهر برتر دنيا پيدا كرد؛ اما شهرهايي مانند لندن، ادينبورگ، آمستردام، برلين، بارسلون، ليسبون، پراگ، تالين، فلورانس و استكهلم محبوب‌ترين شهرهاي اروپايي هستند.

در تور اروپا به شهرگردي بپردازيد، با فرهنگ‌هاي مختلف آشنا شويد و از تاريخ سرشار اين شهرها لذت ببريد!

5. آلپ را فراموش نكنيد

كوه‌هاي آلپ، يكي از نفس‌گيرترين مناظر جهان را دارند، فرقي هم نمي‌كند زمستان و براي اسكي به اين كوهستان برويد يا تابستان و براي پياده‌روي! ايتاليا، فرانسه يا سوئيس هم فرقي نمي‌كند، آلپ از هر سه كشور زيباست! آلپ يكي از بزرگترين جاذبه‌هاي طبيعي در  تور اروپا است.

كارهاي ديگري كه بايد در سفر به اروپا انجام دهيد

  1. به آمستردام برويد
  2. در بارسلونا بچرخيد
  3. برلين را ببينيد
  4. در اُكتُبر فِست نوشيدني بنوشيد
  5. لندن را تجربه كنيد
  6. در اسكانديناوي بگرديد
  7. مسحور زيبايي‌هاي پراگ شويد
  8. شام در فرنچ ري‌وِريا را فراموش نكنيد
  9. از فعاليت‌ در فضاي باز در در اينترلاكن لذت ببريد
  10. رم را كندوكاو كنيد
  11. در اطراف سينك تِره قدم بزنيد
  12. از كراكوف ديدن كنيد
  13. حتما از بوداپست ديدن كنيد
  14. كورنوال را بگرديد
  15. در كامينو پياده‌روي كنيد
  16. در لا توماتينا به سر و صورت هم گوجه‌فرنگي پرت كنيد
  17. در روماني دراكولا پيدا كنيد
  18. ايسلند را بگرديد

هزينه‌هاي معمول در سفر به اروپا

توجه: براي اطلاع از جزئيات هزينه‌ هر كشور بايد به راهنماي اختصاصي آن كشور مراجعه كنيد. در زير به برخي از هزينه‌هاي عمومي در سفر به اروپا  اشاره مي‌كنيم.

اقامت در اروپا

اگر به دنبال محلي براي اقامت در اروپا هستيد كه با بودجه شما همخواني داشته باشد، شانس با شما يار است! هزينه‌هاي اقامت متفاوت است، اما با كمك اين راهنما مي‌توانيد محل مناسب براي اقامت با قيمت مناسب را پيدا كنيد.

هزينه اتاق‌هاي مشترك در هاستل‌ها بين شبي 18-40 يور، بسته به اندازه اتاق و محبوبيت هاستل است. مثلا يك اتاق 6 تخته در برلين 15 يورو است، در حالي كه اقامت در چنين اتاق مشابهي در پاريس حدود 32 يورو هزينه خواهد داشت.

هزينه اقامت در پاريس گران‌تر و هزينه اقامت در آتن ارزان‌تر خواهد بود. هزينه محل چادر زدن در اردوگاه‌ها به ازاي هر نفر شبي 9 تا 15 يورو است. در اروپاي شرقي، هزينه هاستل، بسته به اندازه اتاق و محبوبيت هاستل، بين شبي 6 تا 15 يورو است.

هرچه بيشتر به سمت شرق برويد، ارزان‌تر نيز مي‌شود. اكثر هاستل‌ها ملافه رايگان، واي‌فاي رايگان و صبحانه‌ي رايگان نيز ارائه مي‌دهند، اما بهتر است براي اطلاع از امكانات هر هاستل به وبسايت آن هاستل مراجعه كنيد.

قيمت اتاق‌هاي 2 تخته در هتل‌هاي 2 ستاره شبي 27 يورو است. از امكانات رفاهي اين هتل‌ها مي توان صبحانه رايگان، دستشويي و حمام خصوصي و واي‌فاي نام برد. همچنين در سراسر اروپا Airbnb نيز هست. قيمت اتاق‌هاي مشترك حدود شبي 10 يورو، و كل خانه (از جمله آپارتمان‌هاي استوديويي) حدود 24 يورو است.

براي كسب اطلاعات بيشتر در زمينه هزينه هاي سفر به اروپا در مقاله بعدي نيز همراه ما باشيد.

 با   تور اروپا  زيما سفر پارس ميتوانيد سفري خاطره انگيز از اروپا را تجربه كنيد.تور ارزان اروپا و تور لحظه آخري اروپا را از زيما سفر پارس بخواهيد. 

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.