آنچه قبل از سفر به بالي بايد بدانيد (بخش اول)

مجري تور هاي گوانجو چين، تور كيش، تور مشهد، تور آنتاليا، تور گرجستان، تور تايلند و تور مالزي در بهترين هتل هاي جهان

آنچه قبل از سفر به بالي بايد بدانيد (بخش اول)

۱۲ بازديد

تور بالي

نكات ضروري به هنگام سفر به بالي

از مسيريابي در بين جمعيت زياد گرفته تا اتخاذ تصميمات هوشمندانه، چند نكته وجود دارد كه باعث مي شود بهترين بهره برداري را از سفر به بالي داشته باشيد.

انتظار جمعيت زياد و شلوغي را داشته باشيد

به عنوان يكي از توريستي ترين جزيره هاي موجود بر روي كره زمين، بالي يك بهشت بكر و دست نخورده نيست. هر چند كه گذشتن از مناطق جنوبي بالي و اوباد، كار دشواري است ولي افرادي كه به دنبال آرامش و سكوت هستند مي توانند مناطق بسيار مناسبي را در فراسوي اين مراكز توريستي بيابند.

نكته: به سمت كوه هاي مركزي، يا سواحل شمالي و غربي بالي برويد.

محل اقامت خود را با دقت انتخاب كنيد

انتخاب محل اقامت تصميمي بسيار مهم به هنگام سفر به بالي است چرا كه احتمالا هواي گرم و ترافيك شديد شما را مجبور خواهد كرد كه فقط در حوالي هتل يا مهمانسراي محل اقامت خود به گردش بپردازيد تا اينكه زمان زيادي را در تاكسي صرف كرده يا مسافت هاي طولاني را پياده طي كنيد.

اگر شما به دنبال R & R واقعي هستيد، كوتا احتمالا گزينه مناسبي براي شما نيست. اگر تمايل زيادي به خريد كردن و خوردن غذاهاي خوشمزه در تور بالي  را داريد به نظر مي رسد گذراندن يك هفته در Nusa Lembongan شما را ارضا خواهد كرد.

نگران "بزرگي شكم" خود در بالي نباشيد

استفاده از رژيم هاي شديد غذايي براي دور ماندن از مسموميت هاي غذايي به هنگام سفر به بالي ديگر نياز نيست. در گذشته، سالاد، تكه هاي ميوه، تكه هاي يخ و بيشتر گوشت ها در ليست مواد پرخطر بودند، اما استانداردهاي بهداشت قابل توجهي در سراسر جزيره بهبود يافته است، و امروزه بسياري از آشپزخانه ها محصولات ارگانيك با كيفيت خوب ارائه مي دهند.

در بالي هميشه مي توانيد شاه ميگو پيدا كنيد. با اجتناب كردن از نوشيدن عرق و ليكور كه نوعي از مشروبات محلي هستند و مصرف مواد غذايي خياباني كه با درجه بالايي از احتياط تهيه مي شوند، نگراني خود در خصوص بزرگ شدن شكم خود را در كنار ساحل فراموش خواهيد كرد.

لباس مناسب محل را بپوشيد

در تور بالي  نه فقط در سواحل بلكه در بسياري از كافي شاپ هاي با كيفيت بالا، رستوران ها و كلوب هاي شبانه، يك قانون مشخص براي انتخاب لباس وجود دارد. اگر از آنها مطلع نيستيد، براي جلوگيري از نگراني هاي عدم پذيرش، از آنها در اين خصوص سوال كنيد.

به آداب و رسوم مذهبي احترام بگذاريد

دين يك قاعده ريشه دار در بالي است. وقتي يك خيابان براي يك مراسم عزاداري مسدود شده است با شلوارك وارد آن نشويد يا به هنگام دادن كرايه انتظار داشته باشيد كه راننده شما درخواست بركت و رحمت كند، اين ها همه بخشي از سحر و جادوي اين جزيره هستند.

اگر تاريخ سفر و تور بالي  شما باعث مي شود به Nyepi برويد در حاليكه همه جاذبه ها در بالي است (حتي فرودگاه)، متناسب با آن برنامه ريزي كنيد. هميشه حد متعادلي از پوشش را داشته باشيد (پوشش شانه ها و زانو) و در هنگام بازديد از معابد و اماكن مقدس خود را به طور مناسبي آماده كنيد.

براي ديدن انواع مختلفي از برچسب هاي قيمت آماده شويد

ممكن است شما بخواهيد كه با صرف هزينه هاي اندك از بالي ديدن كنيد، در اين صورت بايد در مهمانخانه ها اقامت كنيد، در warungs غذا بخوريد و از بازارهاي محلي خريد كنيد.

اما شما به راحتي مي توانيد در سفر به بالي از نوشيدني، غذا، آبگرم هاي درماني و كرايه اتاق در هتل هاي با كيفيت با بهترين هزينه استفاده كنيد، چرا كه قيمت هاي اين موارد مشابه استراليا، بريتانيا و آمريكا مي باشد. همچنين ميتوانيد از تخفيفات آنلاين و پيشنهادات ويژه تور بالي  از آژانس هاي گردشگري استفاده كنيد.

با ما همراه باشيد تا در مقاله بعدي ديگر نكات سفر به بالي را براي شما بيان كنيم.

زيما سفر پارس ارايه دهنده بهترين تور بالي ميباشد. تور ارزان بالي  و تور لحظه آخري بالي  را از زيما سفر پارس بخواهيد.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.