15 دليل كه شما بايد از دبي ديدن كنيد(بخش دوم)

مجري تور هاي گوانجو چين، تور كيش، تور مشهد، تور آنتاليا، تور گرجستان، تور تايلند و تور مالزي در بهترين هتل هاي جهان

15 دليل كه شما بايد از دبي ديدن كنيد(بخش دوم)

۱۷ بازديد

تور دبي

در ادامه مقاله قبل در اين جا هم براي شما از سفر به دبي و دلايل اينكه چرا بايد از دبي ديدن كنيد را بيان ميكنيم تا باتور دبيحتما از اين شهر ديدني بازديد كنيد.

6. دبي بهشت علاقه مندان به خريد كردن است

دبي همچنين داراي بزرگترين مركز خريد در جهان است كه معروف ترين مركز خريد آن تحت عنوان دبي مال داراي مساحت 12 ميليون فوت مربع است.

شما مي توانيد اقلام مختلف از برندهاي Armani، Cartier، Chanel را در بسياري از مغازه ها در اين مركز خريد پيدا كنيد. هر چقدر مي خواهيد خريد كنيد و سپس از آكواريوم و باغ وحش زير آب درون كه درون دبي مال واقع شده است، ديدن كنيد.

به عنوان يك گزينه ديگر، ممكن است بخواهيد به خريد كردن در Mercato Mall بپردازيد كه در آن شما مي توانيد منظره ها و احساسات يك روستاي ايتاليايي دوره رنسانس را تجربه كنيد.

از خرده فروشان بين المللي مانند لورا اشلي و جك ويلز خريد كنيد و در رستوران هاي آن از غذاهاي خوشمزه لذت ببريد. مراكز خريد ديگري نيز با معماري هاي منحصر بفرد وجود دارند كه گردشگران تور دبي  مي توانند به خريد كردن و لذت بردن بپردازند تا زمانيكه كارت هاي نقدي و اعتباري شان خالي شود!

7. بازديد از بهترين بازار هاي سنتي دبي

"Souk" يا "souq" برگرفته شده از يك كلمه عربي است كه به معني بازار مي باشد. بديهي است، در بازار شما مي توانيد بسياري از اقلام را بيابيد. در تور دبي  همچنين برخي از اين بازارهاي سنتي به فروش عطر، پارچه و حتي ماهي اختصاص دارند.

با اين حال، يكي از مكان هايي كه در دبي حتما بايد ببيند كه محبوب ترين بازار در شهر است بازار طلاي Deira مي باشد. مردم از سراسر جهان اين بازار را مي شناسند. دبي يك كشور غني است و همچنين تحت عنوان شهر طلا شناخته مي شود. نه تنها طلا بلكه الماس، زغال سنگ، ياقوت و ديگر سنگ هاي قيمتي و جواهرات با قيمتي ارزان تر در مقايسه با ساير كشورهاي غربي به فروش مي رسند.

8. دوره تاريخي و خيره كننده دبي

هميشه توصيه مي شود بازديد از دبي را با كرايه يك Abra آغاز كنيد كه يك روش حمل و نقل آبي محلي و سنتي است كه در بين منطقه بور و ديرا اجرا مي شود. Abra سريع ترين و ارزان ترين روش سفر بين دو نقطه را ارائه مي دهد.

كروزهاي گران قيمت را فراموش كنيد چرا كه اين تنها راه بازديد از دبي سنتي است. با اين حال، اگر شما تمايلي به كرايه آبرا نداريد، شما مي توانيد از تله كابين هايي كه در ارتفاع 30 متري از سطح زمين به صورت معلق قرار دارند استفاده كنيد و فقط در يك ساعت مي توانيد فاصله 2.3 كيلومتري را طي كنيد.

9. بازديد از مكان هاي تاريخي و ميراثي دبي

در دبي با پاي پياده به بازديد از اماكن فرهنگي و ميراثي برويد تا بتوانيد در مورد اين اماكن اطلاعات بيشتري كسب كنيد. بازديد خود را از موزه دبي واقع در قلعه الفهيدي آغاز كنيد تا روند تغيير دبي را از يك روستاي كوچك ماهيگيري به يك كلان شهر فوق العاده درك كنيد.

از موزه، خروجي به سمت خيابان الفهيدي را انتخاب كنيد و از ديوان و دفتر حاكم عبور كرده و به سمت مسجد بزرگ چند گنبدي برويد كه در آن شما يك منطقه پر جنب و جوش سرشار از مغازه هاي كوچك را خواهيد يافت.

در انتهاي خيابان بازار سوك دبي واقع شده است. معروف ترين مكان توريستي كه در مسير پياده روي خود حتما بايد از آن ديدن كنيد، خانه شيخ سعيد آل مكتوم پادشاه پيشين سلسله حكومت آل مكتوم در دبي مي باشد.

10. بهترين فرصت براي تحقيق و توسعه فرهنگي

شايد شما از تفاوت در سنت ها و فرهنگ هاي شهروندان دبي تعجب كنيد. اكثريت شهروندان دبي پيرو دين اسلام هستند و به منظور به اشتراك گذاري اطلاعات اسلامي با گردشگران، سازمان گردشگري دبي با راه اندازي مركز شيخ محمد ايده درك فرهنگي را مطرح كرد. اين مركز به شما كمك خواهد كرد سنت و مذهب اسلام را بيشتر درك كنيد و همچنين از گردشگران تور دبي  دعوت مي كند در تورهاي كلاس عربي، ميراثي و تور راهنمايي مساجد شركت كنند.

زيما سفر پارس ارايه كنند  تور دبي  مي باشد. تور ارزان دبي  و تور لحظه آخري دبي  را فقط از زيما سفر پارس تهيه كنيد.

با ما در مقاله بعدي همراه باشيد و مقاله قبل زيما سفر پارس را بخوانيد.

15 دليل كه شما بايد از دبي ديدن كنيد(بخش اول)

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.