تفريحگاه گردشگري Chimelong تور گوانجو

مجري تور هاي گوانجو چين، تور كيش، تور مشهد، تور آنتاليا، تور گرجستان، تور تايلند و تور مالزي در بهترين هتل هاي جهان

تفريحگاه گردشگري Chimelong تور گوانجو

۱۴ بازديد

تفريحگاه گردشگري Chimelong تور گوانجو

تفريحگاه گردشگري Chimelong گوانگژو در منطقه Panyu واقع شده است. اين يك منطقه توريستي در كلاس جهاني است كه هميشه شادي را براي شما به ارمغان مي آورد. مناطق تفريحي آن عمدتا از بهشت Chimelong، سافاري پارك Xiangjiang، پارك آبي، سيرك بين المللي، Crocopark، و مركز گلف تشكيل شده است. همه آنها پر از هيجان و شگفت انگيز هستند كه منتظر ورود شما مي باشند.

بهشت Chimelong

با تقريبا 60 جاذبه مختلف، بهشت Chimelong واقعا شايسته نام خود مي باشد و باافتخار يك پارك تفريحي مي باشد كه گران ترين و بهترين وسايل بازي را در چين در خود جاي داده است. بسياري از وسايل، مانند ترن غلتكي ده حلقه اي، رتبه اول در آسيا و دوم در جهان را دارد، نيم لوله موتور سيكلت سواري نيز احساسات و هيجان شما را بر مي انگيد و برايتان شادي به ارمغان مي آورد. به علاوه، اين منطقه به ​​بازديد كنندگان خود انواع اجراها مانند حقه هاي سحر و جادو، آهنگ ها و رقص ها، نمايش آكروباتيك و مسابقات ماشين فانتزي را ارائه مي كند. سوپر تئاتر بين المللي و تئاتر پيشرفته 4 بعدي IWERK  تجربه جديدي از تماشاي فيلم را به شما ارائه مي دهد. 

سافاري پارك Xiangjiang

سافاري پارك Xiangjiang يك حيات وحش ملي است كه استانداردهاي بين المللي را تامين مي كند. اين بزرگترين پارك حيوانات وحشي در آسيا و خانه بيش از 500 گونه و 20000 حيوان نادر از جمله 10 پانداهاي غول پيكر، 50 كوالا، مورچه خوار هندوراس، اسب آبي كوتوله، كرگدن سياه و سفيد، ببر سفيد و شير سفيد است. تنها سه قلو پاندا به دنيا آمده در جهان كه در تاريخ 29 ژوئيه 2014 متولد شده اند، در اين پارك نگهداري مي شوند. بازديدكنندگان مجاز هستند كه در داخل منطقه با اتومبيل خود تردد كرده و از نزديك از حيوانات وحشي ديدن كنند كه بهترين روش براي بازديد از حيوانات در چين است. شما مي توانيد به حيوانات غذا داده و با آنها عكس بگيريد. حيوانات بسيار وحشي مانند ببرها، خرس ها و شيرها هم اكنون ياد گرفته اند كه عملكرد مناسبي با شما داشته باشند.

پارك آبي Chimelong

پارك آبي Chimelong بزرگترين پارك آبي در آسيا است و بيشترين سازه هاي آكواريومي در جهان را دارد. تمامي روند طراحي آن توسط يك شركت سازه هاي آبي معتبر در جهان و با كيفيت بالا انجام شده است به طوريكه بسياري از آنها برنده جايزه هاي بين المللي شده اند. به عنوان مثال، در "تورنادو" بازديد كنندگان در يك سازه به شكل شبدر چهار برگ قرار مي گيرند كه درون يك مخروط به شكل بوق بالا و پايين مي روند. بازديدكنندگان اين حس را خواهند داشت كه درون يك گردباد گير افتاده اند. Boomerango خانواده، با سرعت فراوانش، از اعضاي خانواده و دوستان شما دعوت مي كند كه آن را امتحان كنند. علاوه بر اين، سيستم تصفيه آب پيشرفته و كمك هاي اوليه حرفه اي تضمين كننده امنيت و سلامت بازديدكنندگان در كنار ايجاد فضايي مفرح مي باشد.

سيرك بين المللي Chimelong

سيرك بين المللي، بزرگترين محل برگزاري سيرك حرفه اي در جهان است. از زمان باز شدن آن در سال 2000، به طور مداوم در حال اجراي سيرك در كلاس جهاني براي تماشاگران مي باشد. برنامه جديد "  Forest Code" با اتخاذ تركيبي از نورپردازي هاي ويژه و مناظر متحرك، يك احساس زنده از "شما سه نفر هستيد" را با موفقيت ايجاد كرده است. يكي از نقاط درخشان ليست برنامه هاي جديد آكروباتيك "تعادل با يك دست" است. يك دختر در جنگل و در حالت سر و ته بر روي يك دست خود ايستاده است و كل وزن بدن خود را تحمل مي كند و با ملودي هاي مختلف به رقص مي پردازد. همه پرندگان زيباي مانند طاووس، كبوترها و طوطي هاي سفيد در حال راه رفتن يا پرواز در اطراف شما خواهند بود. گاهي اوقات كبوترهاي سفيد بر روي شانه دختران مي نشينند كه نشانه هماهنگي زندگي انسان با پرندگان است. آيا تا به حال ديده ايد عملكرد حيوانات گوشتخوار را در كنار انواع گياهخوار ديده ايد؟ در اينجا آموزش دهندگان حيوانات تلاش زيادي براي آموزش اجراي نمايش به ببرها و اسب ها در كنار يكديگر كرده اند. چشم هاي شما قطعا از ديدن اين عجايب فوق العاده حيرت زده باز خواهد ماند.

پارك پرندگان Chimelong

پارك پرندگان Chimelong با اضافه شدن پارك كروكوديل سابق به بزرگترين پارك پرنده در سراسر كشور تبديل شده است. بيش از 100 گونه از پرندگان نادر در اينجا سكونت دارند، از جمله پليكان، قوها، فلامينگو و قرقاول طلايي هستند كه تنها در چين يافت مي شوند. هر سال پرندگان نوزاد تازه متولد شده جمعيت پرندگان را بيش از 1500 مي رساند. بازديدكنندگان ميتوانند از نمايش هاي منحصر بفرد در اين پارك لذت ببرند، كه به طور كامل ظرافت پرندگان را نشان مي دهد. در همين حال، آنها مي توانند به پرندگان در مكان هاي تعيين شده غذا بدهند و از نزديك با آنها در تعامل باشند. علاوه بر پرندگان، خانه هايي براي تمساح ها، خزندگان، دوزيستان و حيوانات شبگرد وجود دارد.

مركز گلف Chimelong

مركز گلف در حال حاضر بزرگترين مركز تمرين گلف در جهان است. اين مركز مساحت بيش از 12 كيلومتر مربع را پوشش مي دهد. بيش از 100 استاندارد بين المللي را دارا بوده و يك منطقه فوق العاده وسيع، خصوصي، فصلي و 0.3 هكتار از فضاي سبز فوق العاده بزرگ را پوشش مي دهد كه مي تواند براي بسياري از مردم براي تمرين مهارت هاي گلف خود مناسب باشد. علاوه بر اين، بيش از 50 فضاي آموزش حرفه اي براي مبتديان براي درك مهارت هاي اوليه طراحي شده است. اين مركز يك مربي حرفه اي از هنگ كنگ را به منظور بهبود مهارت هاي بازي طرفداران گلف براي آموزش دعوت مي كند.

علاوه بر اين، مركز تفريحي و توريستي Chimelong گوانگژو داراي سه رستوران متناسب با ذائقه شما مي باشد. آنها در هتل Chimelong، هتل Fanyu Xiangjiang و رستوران Xiangjiang واقع شده اند. از آنها ديدن كنيد و خودتان چيزهاي بيشتري را كشف كنيد، چرا كه با اين كار لذت بيشتري در مقايسه با صرفا گوش دادن به توصيفات ما، خواهيد برد.

به صفحه  تور چين بياييد و از تور گوانجو آژانس مسافرتي و گردشگري زيما سفر پارس ديدن فرماييد.

آفر ها و تخفيف ها را از كارشناسان مجرب ما با تماس با 02174634 جويا شويد.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.