راهنماي سفر و تور چين - قسمت اول

مجري تور هاي گوانجو چين، تور كيش، تور مشهد، تور آنتاليا، تور گرجستان، تور تايلند و تور مالزي در بهترين هتل هاي جهان

راهنماي سفر و تور چين - قسمت اول

۱۴ بازديد

راهنماي سفر و تور به چين - قسمت اول

راهنماي سفر و تور به چين 

يك راهنماي داخلي براي چين، از جمله زمان مناسب براي رفتن، جايي براي اقامت، بهترين اپراتورهاي تور چين ، اقلام موردنياز، توسط متخصص ما، ميشل جانا چان گردآوري شده است.

درخدمت شما هستيم با يك مقاله دو قسمتي براي تور چين . 

همراه ما باشيد و از مطالب زيما سفر پارس لذت ببريد.

چرا بايد به چين برويد؟

چين به دليل انرژي فوق العاده مردمان خود، جمعيت زياد و زبان چالش برانگيز آنها ممكن است يك مقصد خسته كننده براي بازديدكنندگان در ديدار اول باشد. شكايات مشتركي كه از گردشگران شنيده مي شود عبارتند از: "اينجا خيلي شلوغ است - همه در حال فشار دادن و تكان دادن يكديگر هستند"؛ "ما نميتوانيم آنها را درك كنيم"؛ و "ما بعد از آن سفر به چين، به تعطيلات ديگري نياز داشتيم".

بهترين توصيه اي كه مي توانم انجام دهم اجتناب از تلاش زياد براي جبران وقت تلف شده است. مسافران زيادي به ايالات متحده سفر مي كنند و از منهتن، Disneyworld، Grand Canyon و هاليوود، در يك سفر بازديد مي كنند اما چنين سفري در چين قابل تصور نيست. برنامه هاي معمول اغلب بازديدكنندگان معطوف به بازديد از شهر ممنوعه، ديوار بزرگ، ارتش سرخ ، پناهگاه هاي پاندا چنگدو و كروز Three Gorges و در نهايت شهر مدرن و فوق العاده شانگهاي مي شود.

بيست سال پيش، پيمودن چنين مسيري راحت تر بود. در آن روزگار، توريست هاي كمي وجود داشتند. اما اكنون به نظر مي رسد مردم در سراسر كشور در حال حركت و مشتاق به كشف زيبايي هاي سرزمين مادري خود هستند. بازديدكنندگان بين المللي در صف هاي طولاني براي بازديد از جاذبه هاي توريستي قرار مي گيرند. اما چاره اي جز بازديد از چشم اندازهاي اين كشور نيست چرا كه چين يك مقصد جالب توجه است. اين كشور همچنين براي هر كسي است كه اميدوار است بيشتر در مورد آينده اي كه جهان در قرن حاضر در حال حركت به سمت آن است ياد بگيرد، يك مقصد مناسب به حساب مي آيد.

بعضي ها به چين سفر مي كنند تا به بررسي آسمان خراش ها، طرح هاي معماري نوآورانه و تلاش هاي هنري كشور بپردازند. آنها بايد به مركز مالي و تجاري شانگهاي، و همچنين روستاي المپيك پكن و منطقه هنر معاصر پايتخت، كه در يك كارخانه سلاح هاي هسته اي قرار دارند و تحت عنوان 798 شناخته مي شود، سر بزنند.

ديگران مشتاق خواهند بود تا بيشتر درباره تمدن 5000 ساله چين ياد بگيرند. بهترين نمايش در اين خصوص از طريق موزه ها و آثار تاريخي كشور امكان پذير است كه شامل اولين رزمندگان ارتش سرخ امپراتور در شيان تا شهر ممنوعه پكن است كه به عنوان قصر امپراتوري از سلسله مينگ تا انتهاي سلسله چينگ خدمت مي كرد. با اين حال، آگاه باشيد كه اين جاذبه ها را بايد ببينيد، از جمله كاخ تابستاني پكن و بخش هايي از ديوار بزرگ نزديك به پايتخت (به ويژه Badaling)، اغلب شلوغ ترين جاذبه هاي توريستي هستند.

براي ماجراجويي، سايت هاي كمتر شناخته شده - و خلوت - مانند غارهاي بودايي در Dunhuang، پايتخت هاي سابق لوئيانگ و Kaifeng و صحراي بزرگ Taklamakan در شمال غرب وجود دارند. برخي از موزه هاي استثنايي چين شامل موزه تاريخ Shaanxi، موزه Xi'an و موزه Han Yangling (هر سه در نزديكي Xi'an) و همچنين موزه استان ژجيانگ هستند.

كساني كه به دنبال درك چشم انداز زندگي روزمره در چين مي باشند، بايد زمان سفر را به گونه اي برنامه ريزي كنند كه به آرامي از شهرها عبور كنند و از پارك هاي عمومي، چايخانه هاي سنتي يا معابد ديدن كنند. اين به طور طبيعي به شما اجازه مي دهد تا علاوه بر استراحت و لذت بردن از تعطيلات خود، بيشتر با سبك زندگي مردم در چين آشنا شويد.

يكي ديگر از گزينه ها اين است كه مسافرت هاي خود را به جاي استفاده از پروازهاي داخلي با قطار انجام دهيد، با اين هدف كه بيشتر با اقوام محلي و طرز فكر آنها آشنا شويد و با نگاه كردن به خارج از پنجره، از مناظر طبيعي موجود لذت ببريد. اين موارد باعث مي شوند يك سفر خاطره انگيز از همه جهات داشته باشيد كه در تمام طول عمر خود به ياد خواهيد داشت.

زيما سفر پارس ارائه دهندهتور چينبا كيفيت مناسب مي باشد. از تور هاي ما ديدن فرماييد.

 

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.