با جاذبه هاي طبيعي آنتاليا آشنا شويد

مجري تور هاي گوانجو چين، تور كيش، تور مشهد، تور آنتاليا، تور گرجستان، تور تايلند و تور مالزي در بهترين هتل هاي جهان

با جاذبه هاي طبيعي آنتاليا آشنا شويد

۱۲ بازديد

با جاذبه هاي طبيعي آنتاليا آشنا شويد

جاذبه هاي طبيعي آنتاليا عنوان مقاله امروز آژانس مسافرتي و گردشگري زيما سفر پارس است. جالب است بدانيد كه آنتاليا تنها مختص تفريحات هتلي، ساحلي و خريد نيست؛ و جاذبه هاي طبيعي آنتاليا هم مي‌تواند بخشي بسيار جذاب از سفر شما با تور آنتاليا باشد. در اين نوشته 6 مورد از جاذبه هاي طبيعي آنتاليا را به شما معرفي مي‌كنيم. مطمئنيم اگر اهل سفرهاي خاص‌تر و هيجان‌انگيز باشيد؛ ديدن اين جاذبه هاي طبيعي برنامه سفر آنتاليا را براي شما جذاب‌تر مي‌كند.

جاذبه هاي طبيعي آنتاليا

جاذبه هاي طبيعي آنتاليا فرصتي عالي براي توريست‌هاي خارجي فراهم مي‌كند. آنتاليا داراي مجموعه‌اي متنوع از پارك‌هاي ملي،دره‌ها و آبشارها است؛ كه تجربيات منحصر به فردي را براي تعطيلات شما ارائه مي‌دهد. پس اين زيبايي‌هاي طبيعي آنتاليا را از دست ندهيد.

 

پارك ملي كوپرولو كانيون آنتاليا  (KOPRULU CANYON)

 

تور آنتاليا

پارك ملي كوپرولو كانيون آنتاليا را مي‌توان گوشه‌اي از بهشت روي زمين دانست. اين پارك محبوب‌ترين منطقه براي رفتينگ (به معناي قايق سواري در رودخانه‌هاي خروشان) در تركيه است. همچنين اين پارك براي پياده‌روي و لذت بردن از زيبايي مناظر شگفت‌انگيز يك طبيعت مديترانه‌اي بسيار مناسب است.

 

پارك ملي ترميسوس  (TERMESSOS NATIONAL PARK)

 

تور آنتاليا

پارك ملي ترميسوس در كوه‌پايه‌هاي توروس و در شمال غربي آنتاليا واقع شده است. اين پارك ملي در فاصله 34 كيلومتري مركز آنتاليا قرار دارد. پس رسيدن به آن زمان زيادي را از شما نمي‌گيرد. اين پارك را به نام گولوك داغي نيز مي‌شناسند؛ و جالب است بدانيد كه علاوه بر جاذبه طبيعي بالايي كه دارد؛ منطقه اي باستاني نيز هست. در واقع ترميسوس شهري باستاني است كه در حماسه ايلياد اثر هومر، از آن ياد شده است؛ و هنوز هم بقاياي اين شهر باستاني را مي‌توان در اين منطقه مشاهده كرد.

پارك ملي و غار آلتينبسيك  (Altinbesik Cave)

 

تور آنتاليا

 

پارك ملي و غار آلتينبسيك يكي از زيباترين پارك‌ها و غارهاي تركيه است. توپوگرافي اين منطقه شامل مجموعه‌اي از جنگل‌هاي كاج است كه چشم‌اندازي زيبا به آن مي‌دهد. همچنين غار Altinbesik اصلي‌ترين جاذبه طبيعي اين پارك است كه 2500 طول دارد و عميق‌ترين نقطه آن بيش از 110 متر از ورودي غار پايين‌تر است.

آبشارهاي آنتاليا

از ديگر جاذبه هاي طبيعي آنتاليا آبشارهاي ديدني و جذاب آن است كه شهرتي جهاني دارد.

 

آبشار يوكانسو  (Alara Ucansu Waterfall)

 

تور آنتاليا

 

آبشار يوكانسو يكي از رازهاي پنهاني منطقه مديترانه است. آبشار در شهر سريك استان آنتاليا واقع شده است. اگر مسيرتان خورد و به اين آبشار زيبا سر زديد، آن را بدون شنا كردن در آب‌هاي سردش ترك نكنيد. پياده‌روي و سافاري در ميان انبوه درختان كاج و صندل نيز، ديگر تفريح طبيعت دوستان در اين منطقه است.

آبشار كورشونلو  (KURSUNLU WATERFALL)

 

تور آنتاليا

آبشار كورشونلو يك مكان منحصر به فرد است؛ كه در آن يك آبشار 18 متري به همراه هفت استخر طبيعي، در محيطي سرسبز قرار گرفته است. اين آبشار در يك دره و در 24 كيلومتري آنتاليا قرار دارد. اين منطقه براي تفريحات خانوادگي و پيك‌نيك‌هاي يك روزه بسيار مناسب است؛ چراكه امكانات رفاهي مختلفي براي گردشگران در آن فراهم شده است.

آبشار ماناوگات  (MANAVGAT WATERFALL)

 

تور آنتاليا

 

آبشار ماناوگات يكي از شناخته‌شده‌ترين آبشارهاي آنتاليا است. گردش با قايق بر روي رودخانه ماناوگات، شنا در آب‌هاي آن و لذت بردن از مناظر طبيعي، همه آن چيزي است كه شما از جاذبه هاي طبيعي آنتاليا انتظار داريد. اين آبشار و رودخانه كه در نهايت با درياچه ماناوگات تكميل مي‌شود؛ پذيراي تفريحات متعدد ديگري از جمله تورهاي رفتينگ نيز است.

در نهايت دو آبشار ديگر با نام‌هاي دودن (DUDEN WATERFALL) و اوكارسو (UCARSU WATERFALL) تكميل‌كننده جاذبه هاي طبعيي آنتاليا هستند.

منبع : تور آنتاليا

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.