16 دليل براي سفر به هند

مجري تور هاي گوانجو چين، تور كيش، تور مشهد، تور آنتاليا، تور گرجستان، تور تايلند و تور مالزي در بهترين هتل هاي جهان

16 دليل براي سفر به هند

۱۳ بازديد

تور هند

آيا براي تعطيلات خود برنامه اي داريد. آيا به دنبال يك سفر ديدني و خاص براي خود هستيد. ما به شما  تور هند را پيشنهاد مي كنيم. مطمئن باشيد از سفر به هند لذت خواهيد برد و سفري عالي و خاطره انگيز خواهيد داشت.

16 دليل براي اينكه هند بايد مقصد بعدي تعطيلات شما باشد

1. غذا

شايد هيچ كشور ديگري نتواند چنين طيف وسيعي از غذاها را ارائه دهد. چيزي به اسم غذاي هندي وجود ندارد؛ از كرالا تا Kolkatathere طيف گسترده اي از غذاهاي سلف سرويسي هستند كه بايد آنها را امتحان كنيد، فراتر از آن‌ها غذاهاي پرطرفداري نيز وجود دارد مانند چيكن تيكا ماسالا، روگان جوش، كوفته مالايي و نان كره تاندوري كه اغلب آنها را مي توانيد در انگلستان راحت تر از هند پيدا كنيد.

2. معروف ترين ساختمان جهان

تور هند

طبق نظر، گيل چارلتون، كارشناس هند در تلگراف تراول:"تاج محل شناخته شده ترين ساختمان در جهان و مسلما يكي از زيباترين هاست" كه در راهنماي سفر به هند خود آن را نوشته است. "معماري آن عالي است وسالانه هفت ميليون بازديد كننده و گردشگر تور هند از آن ديدن مي كنند."

3. جنون دهلي

پايتخت هند ابر شهر دهلي است كه ضربان و تحريك را به يك اندازه در بازديدكنندگان ايجاد مي كند. اما اگر در اين كلان شهر پر سر و صدا اقامت داشته باشيد به آرامي روي ديگر آن را خواهيد ديد كه هيچ وقت از آن انتظار نداشته ايد؛ از پارك هاي پر برگ آن در كنار كلاس هاي يوگاي صبحگاهي ديدن كنيد، در كتابفروشي هاي قديمي آن غرق شويد، از معابد هندوي آن ديدن كنيد، به صداي اكوشده مناجات افراد در مساجد قديمي گوش فرادهيد، در شلوغي هاي بازار مشغول خريد شويد، به يك باشگاه كمدي برويد و در يك نمايش باليوود شركت كنيد.

4. مراسم مرزي واگا

از سال 1959، در مرز بين هند و پاكستان، نگهبانان مرزي از هر دو كشور يك مراسم مرزي عجيب و غريب را برگزار مي كنند كه طبق گفته جك پالفري در تلگراف تراول، تداعي كننده " وقار و ظرافت رقص باله و هنرهاي نمايشي و خشونت كشتي حرفه اي است." انتظار فرياد و هيجان زيادي را از جمعيتي كه هر روزه به تماشاي اين رويداد مي پردازند داشته باشيد.

5. شما مي توانيد در يك قصر اقامت يابيد

تور هند

مسافرين تور هند مي‌توانند همچون يك پادشاه مغول در يكي از كاخ هاي سابق هند اقامت كنند، كه بسياري از آنها در حال حاضر به هتل هاي اشرافي تبديل شده اند. گزينه هاي بسياري براي انتخاب وجود دارد و كارهاي الهام بخش بيشتري را در تور هند پيدا خواهيد كرد.

6. حيات وحش باور نكردني است

تجربه هندي روديارد كيپلينگ با گردش در حيات وحش و سفر سياحتي به يكي از چند پارك ملي كشور همراه است كه بازديد كنندگان و مسافرين تور هند مي توانند به تماشاي همه چيز از ببرها و فيل گرفته تا كرگدن و عقاب و شاهين قرمز بپردازند. پارك هاي شگفت انگيز ديگر شامل Ranthambore، Pench، Kanha و Bandhavgarh مي شوند.

7. هنر هندي بازسازي شده است

طبق گفته ويرايشگر هنري تلگراف الستر اسمارت، اين لحظات هيجان انگيزي براي هنر هندي است كه چيزي شبيه به رنسانس را تجربه مي كند و در بمبئي با خلاقيت نيز همراه شده است.

8. مسافرت هاي راه آهن در هند فوق العاده است

هيچ چيز قابل مقايسه با سفرهاي درون شهري هند با قطار نيست، اين تجربه به يك اندازه باعث تعجب، نگراني و نشاط شما مي شود. راه آهن دارجلينگ هيماليا، يك ميراث جهاني يونسكو است كه در خيابان هاي باريك دارجلينگ قرار دارد و سفر با آن بسيار عالي است.

9. سفرهاي كروز در آب هاي كرالا

تور هند

آب هاي پيچ و خم رودخانه كرالا شامل كانال ها و درياچه هايي مي شود كه نزديك به 50 مايل طول دارد و در نزديكي يكي از مزارع برنج قديمي قرار دارد كه قبلا كه براي حمل دانه هاي غلات مورد استفاده قرار مي گرفت اما در سال هاي اخير به منطقه اي گردشگري براي كشتي هاي كروز تبديل شده است.

10. بازديد از واراناسي

جيل چارلتون مي نويسد: "واراناسي براي افراد باتجربه، يك هند واقعي است." " كوچه هاي باريك آن مي تواند باعث نگراني افرادي كه ترس از فضاهاي بسته دارد شود، حتي براي مسافراني كه به صورت فصلي سفر مي كنند: عزاداران، اجساد نزديكان خود را در محفظه هايي براي انتقال به تراس هاي آتش در بالاي رودخانه حمل مي كنند؛ مردان و زائران مقدس در آبهاي كثيف بالادست رودخانه به استحمام مي پردازند و با ستاره شناسان صحبت مي كنند و سپس از پله هايي براي رسيدن به مناطق پاييني گنگ، پايين مي آيند "براي افراد با ناراحتي قلبي توصيه نمي شود، اما يك منظره كاملا چشمگير است.

11. يك مثلث طلايي وجود دارد

تور هند

شهرهاي دهلي، آگرا و جيپور به دليل شكوه و عظمت فرهنگي خود تحت عنوان مثلث طلايي شناخته مي شوند، كه تاج محل و پارك ملي Ranthambore را در خود جاي داده است. اين شهرها پايه توريستي كلاسيك شمال هند را تشكيل مي دهند.

12. پياده روي در هيماليا

اگرچه جذاب ترين نقطه رشته كوه هيماليا، قله اورست، صدها كيلومتر دورتر از هند، در مرز بين نپال و چين قرار دارد، اما بخش هايي از اين رشته كوه كه در هند واقع شده است داراي بسياري از مناظر جالب توجه است كه مكاني مناسب براي پياده روي را ايجاد مي كنند.

13. كمي تحت تاثير فرهنگ فرانسوي است

تور هند

حداقل منطقه Pondicherry است، مستعمره سابق فرانسه است كه بين سال هاي 1672 تا 1954 در آن حكومت مي كرد. "آنها ميراثي به جا گذاشته اند كه به طرز تعجب آوري تاثير آنها را نشان مي دهد." ، ميك براون از تلگراف تراول. " تفرجگاه وسيع – Rue de la Marine- كه هم مرز با خليج بنگال است داراي نشانه هايي از Deauville يا Biarritz است. علايم راهنمايي و رانندگي در خيابان ها مشابه نمونه هاي فرانسوي است. اين تنها مكان در هند است كه پليس ها لباس هاي قرمز بر تن دارند. "

14. جزاير هاولك

گوا را فراموش كنيد: از كه در آن شما درختان نخل، شن و ماسه طلايي و آب فيروزه اي را خواهيد ديد، و به جزاير هاولك برويد. در حالت شناور در خليج بنگال، اين مجمع الجزاير گرمسيري شايد بهترين مكان براي غواصي در تور هند را ارائه مي دهد و به معناي واقعي كلمه بهشت روي زمين است.

15. به تماشاي بازي كريكت بپردازيد

تور هند

كريكت يك دغدغه ملي در هند است؛ كه در پارك هاي خاكي و حتي در استاديوم هاي بزرگ برگزار مي شود، اين بازي با شور و هيجان زيادي در سراسر كشور برگزار مي شود. زمين هاي كريكت بسيار عالي زيادي در بسياري از شهرهاي اصلي هند وجود دارند، اما براي بازديد از يك ورزشگاه خاص به ورزشگاه HPCA در Dharamshala برويد، كه محل زندگي دالايي لاما در زمان تبعيد بوده است. اين زمين احتمالا يكي از بهترين زمين ها در هند است كه توسط رشته كوه هاي برفي احاطه شده است.

16. يك فنجان چاي عالي cuppa امتحان كنيد

اكثر چاي مصرفي در بريتانيا از هند مي آيد، بنابراين شما در طول سفر خود به اين شبه قاره چاي هاي باكيفيت زيادي را خواهيد يافت. مانند چشم اندازهاي فوق العاده ديگر در اين كشور، مزارع چاي در مناطقي مانند دارجلينگ و آسام مناظر فوق العاده اي را ارائه مي دهند كه داراي آب و هواي خنك و هتل هاي عجيب و جالب براي مسافرين تور هند است. براي دريافت تور هند ارزان و تور هند لحظه آخري با كارشناسان ما در آژانس گردشگري زيما سفر پارس با شماره 02174634 تماس بگيريد.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.