12 دليل براي سفر به بالي – بخش دوم

مجري تور هاي گوانجو چين، تور كيش، تور مشهد، تور آنتاليا، تور گرجستان، تور تايلند و تور مالزي در بهترين هتل هاي جهان

12 دليل براي سفر به بالي – بخش دوم

۱۵ بازديد

تور بالي

در ادامه مطلب قبلي زيما سفر پارس در اين مطلب هم براي شما از سفر به بالي خواهيم گفت تا بتوانيد با يك تور بالي سفري لذت بخش را تجربه كنيد.

دلايل سفر به بالي

5. مزارع برنج

تور بالي

يكي از جاذبه هاي مورد علاقه مسافران تور بالي  مزارع برنج هستند. دليل آن را دقيقا نمي توانم برايتان بيان كنم، اما زماني كه زمين هاي برنج را مي بينيد، آرامش خاصي كسب مي كنيد، آنها جادويي هستند. آنها معمولا در يك بلندي قرار دارند و داراي چشم انداز فوق العاده اي هستند و در اطراف اغلب درختان موز و درختان نخل آنها را احاطه كرده اند. در مزارع برنج بالي قدم بزنيد و از جادوي آرامش بخش آن لذت ببريد!

6. ويلا هاي خصوصي مقرون به صرفه

تور بالي

اين ويلاهاي شگفت انگيز كه در سراسر جزيره بالي پراكنده شده اند گزينه هايي ايده آل براي مسافرت هاي گروهي هستند. اگر به دنبال اقامت در مكاني شگفت انگيز هستيد كه مقرون به صرفه نيز مي باشد، با تور بالي ارزان و تور بالي لحظه آخري آژانس گردشگري زيما سفر پارس به اين جزيره زيبا سفر كنيد. ارزش پول نقد در جزيره به قدري بالاست كه مي توانيد يكي از اين ويلاهاي MTV اجاره كنيد. آيا شگفت انگيز نيست اگر به شما بگويم كه مي توانيد يك ميهماني خصوصي در مجتمع ويلاي باور نكردني و مستقل خود همراه با استخر شنا و آشپزخانه خصوصي برگزار كنيد؟ اين چيزي نيست كه در سفر به بالي دور از ذهن به نظر برسد. يك نمونه از آن مجتمع ويلايي آبي كارما است!

7. جزاير گيلي

توربالي

بالي ممكن است به نظر يك منطقه ساحلي عجيب و غريب باشد اما هميشه اينگونه نيست. اگر به بالي سفر مي كنيد كه فقط از سواحل آن ديدن كنيد، من فكر مي كنم شما در مسير اشتباهي هستيد و اين حقيقتي است كه باعث مي شود بسياري از افرادي كه به اين جزيره سفر مي كنند نااميد شوند. اگرچه مكان هاي شگفت انگيزي براي بازديد در تور بالي وجود دارند كه داراي سواحل شني و ماسه اي سفيد هستند، اما آنها را در مكان هايي مانند كوتا، سمينايك و سانور انتظار نداشته باشيد. بهترين سواحل مانند جزاير گيلي را مي توانيد در مناطق توريستي در شمال و غرب و يا فقط در ساحل معروف كوهنوردي پيدا كنيد.

8. ماجراجويي با اسكوتر

من مي دانم بسياري از مردم در حال حاضر علاقه اي به سوار شدن به اسكوتر ندارند، اما حتما آنها را امتحان كنيد. حداقل يك بار اين كار را انجام دهيد! در تور بالي يك اسكوتر اجاره كنيد و به حومه جزيره بالي برويد، به اين ترتيب مي توانيد در مسيري حركت كنيد كه ترافيك كمتري در آن وجود دارد! اين يكي از آن كارهايي است كه در بالي نبايد از دست بدهيد! سوارشدن به اسكوتر به شما اين امكان را مي دهد تا به تنهايي جاذبه هاي بالي را كشف كنيد. شما مي توانيد به مكان هايي برويد كه توريست هاي ديگر نمي توانند از آنها ديدن كنند.

9. غروب خورشيد

تور بالي

سواحل معروف شهرهاي جنوبي مثل يولوووتو و جيمباران و كوتا، سمينياك و كانگو در جنوب غربي همه داراي مناظر فوق العاده اي از غروب خورشيد در فراسوي اقيانوس هستند! براي گذراندن اوقات خوش خود مي توانيد به كلوب هاي ساحلي برويد و يا فقط نوشيدني هاي خود را بخريد و در ساحل استراحت كنيد. خورشيد در اينجا فوق العاده است و بهترين چيز در مورد آنها اين است كه رايگان مي باشد!

10. غذاي سالم

تور بالي

اين جزيره به خاطر غذاهاي سالم و باورنكردني خود شناخته شده است و اين يكي از چيزهايي است كه واقعا مسافران به دنبال آن هستند. مكان هاي زيادي براي كاوش وجود دارد كه مي توانيد وعده هاي غذايي سالم و خوشمزه اي در آن پيدا كنيد و بهترين چيز در مورد آنها اين است كه بسيار مقرون به صرفه هستند. دو فصل در اين جزيره وجود دارد: فصل انبه و فصل آووكادو. آب ميوه هاي تازه فقط 2 دلار قيمت دارند و يك كاسه ميوه بزرگ با دانه هاي چيا، نعناع و كاكائو، توت گجايي و موز قيمتي كمتر از 3 دلار خواهد داشت.

11. محيط الهام بخش

تور بالي

اگر از اين جزيره ديدن كنيد متوجه خواهيد شد كه منظور از يك مكان جادويي چيست. توصيف آن سخت است، اما افرادي كه ملاقات خواهيد كرد اكثرا صميمي و مهربان هستند. به نوعي سرگرم شدن با گردشگران تور بالي باعث اتحاد بيشتر آنها شده است. اگر شما به يوگا، غذاي سالم و يا سفرهاي ماجراجويي علاقه داريد، به راحتي مي توانيد با افراد معمولي ارتباط برقرار كنيد و آنها به شما كمك خواهند كرد كه چه كاري در بالي انجام دهيد و از چه مكان هايي ديدن كنيد. مسافران تور بالي در اين جزيره الهام بخش يكديگر هستند. همين امر در مورد جامعه عظيم عشايري نيز صادق است كه در فضاهاي مختلف با هم همكاري مي كنند و دوستي را در هنگام كار در يك محيط الهام بخش ايجاد مي كنند. در طول مدت اقامت خود در بالي آنلاين بمانيد! فقط با پرداخت هزينه اي اندك مي توانيد يك بسته اينترنت نامحدود خريداري كنيد.

12. مردم محلي دوست داشتني

آخرين مورد اين است كه مردم بالي بسيار صميمي و دوست داشتني هستند. اكثريت قريب به اتفاق مردم بالي بسيار صميمي و دوستانه هستند. آنها خيلي زيبا و صادق هستند كه باعث مي شود شما كمي در مورد شخصيت خودتان فكر كنيد. مردم محلي اينجا عمدتا صميمانه خوشحال هستند و شما را به فكر در مورد زندگي شخصي خودتان فرو مي برد. مردم بالي دليل ديگري براي سفر به بالي هستند!

آيا متقاعد شديد كه به بالي سفر كنيد؟

بيشتر افراد از قسمت هاي شمال غربي و به طور كلي شرق اين جزيره هرگز ديدين نكرده اند. جاذبه هاي زيادي در بالي وجود دارند و هر چه بيشتر از مناطق توريستي فاصله بگيريد مكان هاي بكرتري را مشاهده خواهيد كرد! به شما قول مي دهم اين يك ماجراجويي شگفت انگيز خواهد بود! يكي ديگر از كارهاي شگفت انگيز ديگري كه بايد در بالي انجام دهيد، غواصي در زير آب و شيرجه است. اگر شما به غواصي و شيرجه علاقه داريد، در تور بالي آن را امتحان كنيد.

بالي بيش از يك جزيره است و همچنين مي تواند يك پايگاه عالي براي سفرهاي باور نكردني به جزاير اطراف خود باشد. مطمئن هستم يك ماجراجويي در مناطق شمالي بالي با يك موتورسيكلت و يا صعود به كوه رينجاني، قطعا شما را از انتخاب تور بالي نااميد نخواهد كرد. اما ممكن است بهترين نكته هنگام سفر به بالي، بازديد از Nusa Penida باشد. تور بالي آژانس گردشگري زيما سفر پارس بسيار مقرون به صرفه است به طوريكه شما شگفت زده خواهيد شد! نظر خود را در مورد مطالب ما بنويسيد و اگر اين مطلب را دوست داشتيد، آن را در شبكه هاي اجتماعي به اشتراك بگذاريد.

مقاله قبل را در مورد دلايل سفر به بالي بخوانيد.

12 دليل براي سفر به بالي – بخش اول

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.