23 مكان ديدني در تور پوكت – بخش سوم

مجري تور هاي گوانجو چين، تور كيش، تور مشهد، تور آنتاليا، تور گرجستان، تور تايلند و تور مالزي در بهترين هتل هاي جهان

23 مكان ديدني در تور پوكت – بخش سوم

۱۲ بازديد

در ادامه مطالب قبلي زيما سفر پارس در اين مطلب هم به معرفي برخي ديگر از مناطق ديدني و طبيعت بكر جزيره پوكت مي‌پردازيم.
آژانس گردشگري و مسافرتي زيما سفر پارس مجري مستقيم تور پوكت با بهترين خدمات و كيفيت را براي علاقمندان سفر به پوكت ارائه مي‌دهد.

تور پوكت و مناظر ديدني و جذاب

13. جاده بانگلا

اگر دوست داريد به ميهماني و پارتي برويد، پس بايد جاده بانگلا در پاتونگ را انتخاب كنيد. اين احتمالا معروف ترين منطقه Red light در تور پوكت و تايلند است. در آنجا نه تنها مي توانيد از نمايش هاي زنانه و پينگ پونگ ديدن كنيد بلكه كافه هاي زيادي به همراه موسيقي زنده نيز وجود دارند مانند Hollywood و Illuzion كه تركيبي از نمايش و موزيك هستند.

مكان هاي ديدني پوكت

چگونه مي توانم به آنجا بروم؟

جاده بانگلا در مسير ساحل در پاتونگ واقع شده است. شروع آن در سوي ديگر خيابان از ايستگاه پليس است. شما نبايد اين خيابان را از دست بدهيد. در طول روز اين يك خيابان معمولي است كه اتومبيل ها از آن عبور مي كنند است، اما به هنگام برگزاري "پارتي" تا ساعت 3 صبح بر روي وسايل نقليه بسته مي شود.

14. بوكس موي تاي تايلندي

شايد شما مايل به تماشاي مبارزه موي تاي در تور پوكت باشيد. اين مبارزات محبوب ترين ورزش در تايلند است. اين كشور داراي مناطق مبارزه كوچك و بزرگي در نقاط مختلف است كه حتما در مدت اقامت‌تان دير يا زود با آنها روبرو خواهيد شد. خودروهاي زيادي با استفاده از بلندگوهاي نصب شده و گاهي خود مبارزان از دوستداران خود دعوت مي كنند تا به تماشاي مبارزات آنها بپردازند. گاهي اوقات اعلاميه ها و پوسترهايي جنگجويان در سراسر پاتونگ توزيع مي شود شما نمي توانيد آن را از دست بدهيد! اگر دوست داريد مبارزات را تماشا كنيد، من ورزشگاه Bangla Boxing را در پاتونگ به شما توصيه مي كنم. اين سالن در طبقه دوم واقع شده است و در حين مبارزه، فضاي بسيار خوبي در آن حاكم است. اين مبارزات معمولا از ساعت 9 شب تا نيمه هاي شب برگزار مي شوند. معمولا مبارزات زيادي در طول شب برگزار مي شود. قيمت بليط ها از 1700 بات شروع مي شود.

مكان هاي ديدني پوكت

چگونه مي توانم به آنجا بروم؟

استاديوم در جاده Ratautit در پاتونگ واقع شده است. اين همان خياباني است كه به ساحل كارون و كاتا منتهي مي شود. در سوي ديگر شما يك بازار شبانه در مقابل بازار مواد غذايي تازه Banzaan را خواهيد يافت.

15. بازار مواد غذايي تازه

در مقابل استاديوم Bangla Boxing بازار مواد غذايي تازه Banzaan در طول روز برقرار است. اين يك بازار است كه شما مي توانيد سبزيجات تازه، ماهي، ميگو، خرچنگ، قورباغه و غيره را خريداري كنيد. اگر در محل اقامت خود در آشپزخانه نداريد، مي توانيد به طبقه اول برويد و غذاي آماده طبخ شده تازه خريداري كنيد. شما مي توانيد در تور پوكت تعداد زيادي از رستوران ها را بيابيد كه غذاي خوشمزه را با قيمت هايي ارزان عرضه مي كنند. اين طبقه از ساعت 7 صبح تا 5 عصر باز است. در مقابل ساختمان همچنين يك بازار با غذاهاي مختلف و مغازه هاي كوچك وجود دارند كه كوكتل، لباس و شيك هاي خوشمزه عرضه مي كنند. شايد بتوانيد اقامت خود در اين منطقه را با تماشاي يك مبارزه موي تاي تايلندي در استاديوم بوكس تركيب كنيد.

مكان هاي ديدني پوكت

چگونه مي توانم به آنجا بروم؟

براي كسب اطلاعات در مورد مسيرهاي رانندگي لطفا به مسير ذكر شده در شماره 14 بوكس موي تاي نگاهي بيندازيد.

16. آبشار كاتو

آبشارهاي زيادي در پوكت مانند آبشار بنگ پا يا آبشار تونساي در شمال جزيره وجود دارند. يكي از مشهورترين آنها آبشار كاتو است كه توصيه مي كنم در تور پوكت حتما از آن بازديد كنيد. اين آبشار شامل سه بخش است. بخش اول كه به راحتي قابل دستيابي است يك استخر بزرگ مي باشد. در اينجا شما مي توانيد در آب خنك كمي استراحت كنيد كه يك تغيير دماي خوشايند در گرماي پوكت مي باشد. قطعا آبشارها در فصول باراني بسيار زيباتر هستند چرا كه آب هاي بيشتري دارند.

چگونه مي توانم به آنجا بروم؟

كاتو در شرق پاتونگ و در مسير شهر پوكت واقع شده است. اگر از پاتونگ به اين منطقه مي آييد، شما بايد از تپه اول بالا بياييد و با توجه به تابلوهاي راهنما به سمت كاتو و ايستگاه گاز (Caltex) رانندگي كنيد و سپس فقط بايد به سمت چپ و بازار كاتو برويد. پس از بازار به Soi Nam Tok Kathu (خيابان آبشار) خواهيد رسيد. رستوران ها و مغازه هاي زيادي وجود دارند، اما شگفت انگيزترين آنها Cable Ski و Palazzo مي باشد. يك رستوران با نمايش هاي زنده كه شبيه يك چادر سيرك است. در انتهاي خيابان شما آبشار را خواهيد ديد.

17. تماشاي هواپيماها در ساحل Mai Khao

در شمال غربي پوكت، ساحل ماي خاوو واقع شده است كه همچنين به عنوان فرودگاه ساحلي شناخته مي شود و طولاني ترين ساحل جزيره است. اين يك ساحل شني به طول حدود 11 كيلومتر است كه بازديدكنندگان كمتري در تور پوكت از آن ديدن مي كنند. با اين حال، نكته خاص در مورد اين ساحل اين است كه شما مي توانيد هواپيماهايي كه از فرودگاه بين المللي پوكت بلند مي شوند يا فرود مي آيند را تماشا كنيد. آنها دقيقا از بالاي ساحل به فرودگاه نزديك مي شوند. اگر مي خواهيد چنين منظره اي را ببينيد اين ساحل يك تجربه شگفت انگيز خواهد بود.

چگونه مي توانم به آنجا بروم؟

براي رسيدن به ساحل، بايد در امتداد بزرگراه 402 در جهت شمال به سمت فرودگاه رانندگي كنيد. اين يك راه طولاني است و گاهي اوقات وقتي كه در آنجا مهمان نيستيد، نمي توانيد از طريق مسير رفت و آمد به منطقه مسكوني ساحل برويد. شما مي توانيد به منطقه روستايي Turtle برويد كه مسير منتهي به آن به خوبي علامت گذاري شده است. درون اين منطقه روستايي به دنبال تابلوهاي راهنما به سمت منطقه تفريحي Mai Khao Dream Resort باشيد. با دنبال كردن علائم راهنما نه تنها به اين منطقه تفريحي بلكه به ساحل نيز خواهيد رسيد.

18. ساحل Nui در باشگاه اعضاي خليج Nui

مكان هاي ديدني پوكت

اين خليج يكي ديگر از مناطق رازآلود تايلند است، اما متاسفانه كمي گران است. خليج Nui يك خليج خصوصي با يك باشگاه ساحلي براي اقامت گردشگران تور پوكت است. هزينه ورودي 300 بات به ازاي هر نفر است. اين مناطق مسكوني داراي چتر، كفپوش ساحلي، حوله، يك نوشيدني و سونا در محل هستند. اين ساحل كوچك تنها 120 متر طول دارد و بازديد كنندگان زيادي از آن ديدن نمي كنند شايد به دليل گران بودن هزينه ورودي باشد! شن هاي ساحل كمي سفت است، اما آب آن كاملا شفاف و عالي است. در اينجا شما مي توانيد چند ساعت آرام و ساكت را در كنار اقيانوس صرف كنيد. علاوه بر اين، خليج هر شب منظره فوق العاده اي از غروب خورشيد را ارائه مي دهد.

چگونه مي توانم به آنجا بروم؟

مسير اين ساحل مشابه شماره 12 به سمت چشم انداز كارون است. اما شما بايد به مسير خود ادامه دهيد تا يك مسير شني به همراه يك تابلو بزرگ در سمت راست خود ببينيد. شما بايد از طريق اين مسير خاكي از تپه پايين برويد! مراقب باشيد در روزهاي باراني ممكن است اين جاده به شدت لغزنده باشد و حتي در يك روز عادي نيز بايد با احتياط رانندگي كنيد.

" براي دريافت اطلاعات تور پوكت ارزان و تور پوكت لحظه آخري اكنون با شماره 02174634 با مشاوران ما در زيما سفر پارس تماس بگيريد "

براي خواندن قسمت اول و دوم اين مقاله روي لينك زير كليك كنيد.

23 مكان ديدني در تور پوكت – بخش اول

23 مكان ديدني در تور پوكت – بخش دوم

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.