سفر به هلند با تور اروپا

مجري تور هاي گوانجو چين، تور كيش، تور مشهد، تور آنتاليا، تور گرجستان، تور تايلند و تور مالزي در بهترين هتل هاي جهان

سفر به هلند با تور اروپا

۱۳ بازديد

سفر به هلند با تور اروپا

هنگام فكر كردن به هلند، بيشتر مردم به آمستردام با چراغ‌هاي قرمز و كافي شاپ‌هاي آن فكر مي‌كنند. (احتمالا لاله‌هاي هلندي هم به فكرشان خواهد رسيد) اما اين كشور چيزهاي بسيار بيشتري از اين سه چيز دارد. هلند كشوري پر ازجاذبه هاي تاريخي با خانه‌هاي آجري و سنگفرش‌هاي قديمي، كانال‌هاي متصل به هم، زمين‌هاي زراعي زيبا و وسيع، آسياب‌هاي بادي سنتي و حتي چند ساحل منحصر به فرد است. همچنين هلند از كشورهاي مورد علاقه گردشگران و توريست ها در دنيا مي‌باشد.
بيشتر مسافرين با تور اروپا به هلند مي‌آيند و تنها براي چند روز در آمستردام مي‌مانند، اما آنها مطمئنا بخش‌هاي بسيار زيادي از زيبايي‌هاي اين كشور را از دست مي‌دهند. از شهرها بيرون برويد و كشوري را خواهيد يافت كه هر ساله بسياري از گردشگران و مسافران را به سمت خودش مي‌كشاند. رفتن به سمت شمال (مخصوصا در آوريل و مه كه فصل شكفتن لاله‌هاي هلندي است) و همچنين بازديد از اوترخت را به شما پيشنهاد مي‌كنيم تا به دور از جمعيت زياد مردم از اين كشور لذت ببريد.

" آژانس گردشگري زيما سفر پارس ارائه كننده تور اروپا و تور بلژِيك، هلند با بهترين خدمات و كيفيت و تور ليدرها مي‌باشد "

 

12 پيشنهاد براي لذت بردن در هلند

 

سفر به هلند با تور اروپا

1. از شهر تاريخي هارلم (Haarlem) ديدن كنيد

در ميان خانه‌هاي قديمي و اعياني اين شهر قدم بزنيد و از خانه‌هاي اشرافي مردمي ديدن كنيد كه به ساختن اين شهر كمك كردند. با چند دقيقه دوچرخه سواري يا قطار مي‌توان از آمستردام به اين شهر رسيد. كار چندان زيادي نمي توانيد در اينجا انجام دهيد، اما مركز شهر يك بازار عالي دارد، كليساي مركزي منحصر به فرد و خارق العاده است و مي‌تواند جايگزيني خوب براي ازدحام بيش از حد آمستردام باشد.

2. روز پادشاه را جشن بگيريد

هر ساله در 27 آوريل (اگر 27 آوريل يكشنبه باشد، اين جشن در روز 26 آوريل خواهد بود)، هلندي‌ها عادت داشتند تولد ملكه جوليانا را جشن بگيرند. با اين وجود، در سال 2013 ملكه بئاتريكس تخت پادشاهاي را به پسر خود ويليام الكساندر تقديم كرد و روز ملكه به روز پادشاه تغيير پيدا كرد. در اين روز مي‌توان كنسرت‌هاي بسيار زياد، مكان‌هاي پوشيده از رنگ نارنجي (رنگ ملي هلند)، نوشيدن و جشن‌هايي را در كنار كانال‌ها پيدا كرد.

3. از ايدام (Edam) ديدن كنيد

سفر به هلند با تور اروپا

شهري عالي براي عكس گرفتن به همراه آسياب‌هاي بادي، زمين‌هاي زراعي و خانه‌هاي شگفت انگيز كه پنير معروف هلندي نام خود را از آن مي‌گيرد. اين شهر يكي از بهترين جاذبه هاي گردشگري كشور هلند براي گردشگران تور اروپا است. به اينجا بياييد تا غذا بخوريد و تا جايي كه مي‌توانيد هلندي باشيد.

4. به سمت كوكنهوف (Keukenhof) برويد

سفر به هلند با تور اروپا

كوكنهوف با 32 هكتار منظره داراي گل‌هاي متنوع، يكي از بزرگترين باغ‌هاي دنيا مي‌باشد، اين باغ از ماه مارس تا مه هر سال و در زمان شكفتن لاله‌ها باز مي‌باشد. زماني كه به هلند فكر مي‌كنيد، گل‌هاي آن به ذهنتان مي‌آيد و هيچ جايي مانند اينجا از اين حيث غني نيست.

5. از ميان پارك ملي هوگ ولو (Hoge Veluwe) دوچرخه سواري كنيد

پارك ملي هوگ ولو بزرگترين پارك حفاظت شده در هلند مي‌باشد. اينجا نه تنها خانه موج سواران، گوزن وحشي و حيوانات ديگر مي‌باشد، همچنين موزه كرولر مولر و گنجينه هنري هلن كرولر مولر را در خود جاي داده است.
گردشگراني كه با تور اروپا  به اين منطقه مي آيند مي‌توانند از چندين منطقه مشخص شده دوچرخه‌هاي سفيدي را اجاره كنند و از مناظر و طبيعت زيباي اين درياي سبز لذت ببرند.

6. به ماستريخت (Maastricht) بازگرديد

سفر به هلند با تور اروپا

اين شهر يكي از جنوبي‌ترين شهرهاي هلند مي‌باشد و به داشتن تنها كوه كشور هلند معروف است. البته اين كوه بيشتر شبيه يك تپه به نظر مي‌رسد و بالا رفتن از آن چندان سخت نيست. اما اين شهر كه بسيار كم از آن ديدن مي‌شود جايي عالي براي ديدن سبك زندگي هلندي مي‌باشد كه به دور از شلوغي ديگر جاهاي هلند است.

7. دوچرخه سواري كنيد

به عنوان يكي از محبوب ترين فعاليت‌هاي اين كشور، مطمئنا بدون دوچرخه سواري با بقيه اين كشور احساس ناهماهنگي خواهيد كرد. در اين كشور بيش از 2000 كيلومتر مسير دوچرخه سواري وجود دارد. پارك ملي هوگ ولو يك مكان بسيار عالي براي دوچرخه سواري است، اما تقريبا كل كشور داراي منظره‌هاي منحصر به فردي مي‌باشد.

8. از دلفت (Delft) ديدن كنيد

سفر به هلند با تور اروپا

اين شهر كوچك بسيار زيبا مي‌باشد و مقصدي عالي براي مسافرت‌هاي يك روزه است. چندين منظره جالب توجه در اين شهر وجود دارند كه از جمله آنها مي‌توان به موزه پرينسهولف، نيو كرك، د زون زوندن و البته به صنعت سفالگري آن اشاره كرد. دلفت در ميان شهرهاي لاهه و رتردام قرار دارد.

9. از موزه ونگوگ ديدن كنيد

سفر به هلند با تور اروپا

اين موزه از سال 1973 باز بوده و نزديك به 500 اثر از نقاش معروف وينسنت ونگوگ به اضافه چندين اثر از معاصرين و دوستان وي را در خود جاي داده است. اين نمايشگاه چرخه زندگي ونگوگ، گوگن، مونه و تولوز لوترك را بازگو مي‌كند و همچنين پيشرفت و توسعه كارهاي آنان را نشان مي‌دهد. اين موزه هر روزه از ساعت 9 صبح تا 5 بعد از ظهر باز مي‌باشد و در روزهاي تعطيل حتي تا ساعت 10 شب نيز باز مي‌ماند.

10. از "ونيز شمال" ديدن كنيد

سفر به هلند با تور اروپا

منطقه خيت هورن مكاني خارق العاده مي‌باشد كه كانال‌هايي شگفت انگيز دارد. هيچ ماشيني نمي‌تواند وارد شهر شود و به همين دليل مي‌تواند جايي آرام به دور از هر گونه شلوغي شهرهاي بزرگ‌تر هلند باشد. در تور اروپا قايق كوچكي كرايه كنيد و از كلبه‌هاي زيباي آن ديدن كنيد.

11. شيوه زندگي را در مكان‌هاي تاريخي هلند ببينيد

سفر به هلند با تور اروپا

در موزه فضاي آزاد هلند، موزه تماپارك آركئون و منطقه تاريخي زانس سخانس مي‌توانيد شيوه زندگي را در چند سال گذشته ببينيد. همچنين مي‌توانيد هلند تاريخي را با استفاده از آسياب‌هاي بادي، خانه‌ها، مزارع و مغازه‌هاي باستاني تجربه كنيد.

12. تورهاي دوچرخه سواري چند روزه را امتحان كنيد

اگر به دنبال دوچرخه سواري هستيد حتما هلند را امتحان كنيد. اما شايد چند ساعت يا يك روز كافي نباشد. در هلند شركت‌هاي دوچرخه سازي بسياري وجود دارند و مي‌توانيد از ميان محصولات آنها بهترين گزينه را براي ديدن مناطق مختلف اين كشور انتخاب كنيد. چه به صورت انفرادي يا به همراه يك ميزبان، هميشه مي‌توانيد يك تور دوچرخه سواري عالي در اين كشور پيدا كنيد.

" با تور ارزان اروپا و تور اروپا لحظه آخري زيما سفر پارس فرصت بازديد از هلند و جاذبه هاي گردشگري آن را از دست ندهيد "

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.