دلايل سفر و استفاده از تور گرجستان - قسمت دوم

مجري تور هاي گوانجو چين، تور كيش، تور مشهد، تور آنتاليا، تور گرجستان، تور تايلند و تور مالزي در بهترين هتل هاي جهان

دلايل سفر و استفاده از تور گرجستان - قسمت دوم

۱۴ بازديد

دلايل سفر و استفاده از تور گرجستان - قسمت دوم

14 دليل عمده براي سفر به گرجستان در حال حاضر! - قسمت دوم

سلام و درود خدمت همراهان آژانس مسافرتي و گردشگري زيما سفر پارس ، با سري مقالهتور گرجستاندرمورد دلايل تور به گرجستان صحبت مي كنيم.

14 دليل عمده برايتور گرجستانقسمت دوم را با هم بررسي مي كنيم.

محل اقامت لوكس خود را در  تور گرجستان از طريق لينك آخر صفحه رزرو كنيد.

مهمان نوازي

همانطور كه گفتم، گرجي ها بسيار مهمان نواز هستند. در اولين سفر به اين كشور، از پذيرايي گروه هاي مختلف مردم محلي تحت تاثير قرار گرفتم. اگر به اندازه كافي خوش شانس باشيد كه به يك خانه گرجستاني راه يابيد، مهم نيست كه چقدر فروتن يا ثروتمند هستيد، مثل يك پادشاه با شما رفتار خواهد شد. در روستاهاي كوچكتر، مردم حتي ممكن است از شما به طور شخصي مراقبت كنند، چرا كه خود را مسئول تامين رفاه شما مي دانند.

آب و هوا

بله، آب و هوا. در تابستان، تفليس پايتخت دمايي تا 35 درجه سانتيگراد را تجربه خواهد كرد. در بازديدهاي زمستاني، من به ندرت دمايي كمتر از 5 درجه سانتيگراد را تجربه كرده ام. اما خوب است كه به ياد داشته باشيم كه در بسياري از نقاط كشور، به ويژه در كوه ها، بارش برف را خواهيد ديد. گودووري، در نزديكي كازابگي، جاي خوبي براي اسكي و اسنوبورد، با يك زيرساخت عظيم است. ديگر مقاصد براي اسكي شامل باكورياني و مستيا است.

چشم انداز رستوراني

با داشتن چنين منبعي غني از غذاهاي مختلف، امري شگفت انگيز نيست كه در شهرهاي گرجستان چشم اندازي عالي از رستوران ها را مشاهده كنيد. تفليس داراي رستوران هاي زيادي است كه داراي غذاهاي گرجستان و بين المللي مي باشند. من توصيه ميكنم بيشتر از غذاي محلي لذت ببريد، چون شما مي توانيد هر چيز ديگري را در مكان هاي ديگر كه به آن سفر مي كنيد داشته باشيد.

فقط بهتر است بدانيد، اگر از لينك هاي موجود در وبلاگ براي رزرو هر مورد براي سفر خود استفاده كنيد، من كميسيون اندكي دريافت خواهم كرد. شما پولي اضافه نمي پردازيد، اما با اين كار به وبلاگ كمك خواهيد كرد – بابت آن از شما تشكر مي كنم!

خيابان چاردين، در تفليس، رستوران ها و كافي شاپ هاي خوبي دارد. رستوران هاي تيفليسو (44 خيابان چاردين) را براي صرف غذاهاي معتبر گرجي يا رستوران علاء الدين براي غذاهاي عربي و بين المللي، همراه با قليان، انتخاب كنيد. بسياري از نقاط نيز داراي دكوراسيون بسيار متنوع هستند، از مدرن تا سنتي، از هنري تا خاطره انگيز.

آبگرم

تفليس در اطراف آبهاي گرم سولفوريك بنا شده است. منطقه اي به نام آبانوتوباني داراي تعداد زيادي از حمام هاي عمومي و خصوصي است كه در آن شما مي توانيد يك ماساژ و لايه برداري در استخر پر از آب سولفور داشته باشيد – باور عمومي بر اين است كه اين كار براي پوست مناسب است و همچنين براي درمان آسم و روماتيسم، داراي مزايايي مي باشد.

شهر بورجومي، كه در مجاورت معروف ترين آب معدني كشور قرار گرفته است، در زمان امپراتوري روسيه به عنوان مكان شفابخش شناخته شده بود، كه به لطف خواص درماني آب آن بوده است. امروزه، شهر همچنين داراي هتل هاي خوب و مدرن به همراه آبگرم مي باشد از قبيل: Rixos Borjomi كه اخيرا افتتاح شده است.

 

به پايان مقاله دوم "تور گرجستان" رسيديم

در قسمت هاي بعد همراه ما باشيد و از "تور گرجستان" ما ديدن فرماييد.

آژانس مسافرتي و گردشگري زيما سفر پارس ارائه كننده "تور گرجستان" ، تور لحظه آخري گرجستان و تور ارزان گرجستان .

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.