در آنتاليا كجا اقامت كنيد

مجري تور هاي گوانجو چين، تور كيش، تور مشهد، تور آنتاليا، تور گرجستان، تور تايلند و تور مالزي در بهترين هتل هاي جهان

در آنتاليا كجا اقامت كنيد

۱۳ بازديد

در آنتاليا كجا اقامت كنيد

در تور آنتاليا كجا اقامت كنيد؟

تماشاي مناظر منحصر به فرد سواحل سنگي خيره كننده كه با آبهاي روشن آبي درياي مديترانه در هم مي آميزد، هر كسي را به  آنتاليا  جذب مي كند. خوشبختانه اين شهر به خوبي مجهز است تا به خيل عظيم گردشگران را كه هرساله در جستجوي خورشيد، ساحل و آرامش به اين شهر مي آيند رسيدگي كند.

زيما سفر پارس در اين مقاله اشاره اي دارد به هتل ها و مكان هايي كه در آن اقامت مناسبي مي توانيد داشته باشيد و از  تور آنتاليا  خود لذت ببريد. همراه زيما باشيد و از اين مقاله استفاده نماييد.

در طول سواحل زيباي مديترانه اي به طول بيش از ۶۰۰ كيلومتر، هتل هاي زيادي براي اقامت گردشگران وجود دارد. گرچه اكثر هتل ها در آنتاليا يا منطقه قديمي كاله ايچي يا در شهر ساحلي لارا واقع هستند، اما گزينه هاي فراواني براي رفع نيازهاي اقامتي شما وجود دارد. از يك هتل شيك و مدرن در منطقه قديمي گرفته تا يك استراحتگاه دريايي پنج ستاره،  آنتاليا سليقه شما را برآورده خواهد كرد.

كاله ايچي (Kaleici)

شهر قديمي  آنتاليا  با خيابان هاي پيچ در پيچ، كوچه هاي سنگي و خانه هاي با معماري عثماني، غني از كاراكتر است. اكثر هتل هاي شهر در اينجا قرار گرفته اند و پياده مي توان از تمام جاذبه هاي گردشگري اصلي منطقه قديمي ديدن كرد. بعيد نيست هتلي كوچك پيدا كنيد كه از يك بناي تاريخي قديمي بازسازي شده تغيير كاربري داده باشد. اين مي تواند تور خاطره انگيزي براي شما به ارمغان بياورد.

لارا (Lara)

لارا منطقه اي در آنتاليا است كه هتل هاي پنج تا هفت ستاره آن را به سلطه ي خود درآورده اند. لارا در شرق شهر و نسبتا نزديك به فرودگاه آنتاليا است، و محلي ايده آل براي گذراندن تعطيلات محسوب مي شود. شن هاي سفيد نرم و آب هاي آبي روشن اين منطقه را احاطه كرده و بهترين مكان براي فرار از دود و دم شهري است و قطعا آرامش در سفر يكي از مهمترين مواردي است كه به آن نياز خواهيد داشت. پيشنهاد مي كنيم حتما  در اين منطقه هتل بگيريد و از آن لذت ببريد.

كمر (Kemer)

شهر روستايي كمر، در ۴۳ كيلومتري آنتاليا و در حومه كوه هاي توروس قرار دارد. اطراف كمر را كوهستان هاي باشكوه، جنگل هاي آرام، زمين هاي سبز و خطوط ساحلي پرزرق وبرق احاطه كرده است و همين باعث شده كمر مكاني مناسب براي آرامش گرفتن باشد. در نزديكي كمر، شهر باستاني ليسيلن (Lycian) قرار دارد كه قطعا توجه و تحسين شما را از گذشته ي تاريخي شگفت انگيز اين منطقه برمي انگيزاند.

كاس (Kas)

در فاصله ي سه ساعتي از غرب آنتاليا، شهر كاس قرار گرفته است؛ يك شهر كوچك ماهيگيري بكر كه بهترين صحنه هاي غواصي در سطح جهان را دارد. ماموريت هتل هاي اين منطقه، فراهم كردن آسايش براي مسافراني است كه مي خواهند در سواحل سفيد شني زير نور خورشيد دراز بكشند و تني به آب هاي كريستالي بزنند.

آلانيا (Alanya)

شهر ساحلي آناليا در فاصله ي دو ساعتي از شرق آنتاليا قرار گرفته است و به دليل آب و هواي گرم، سواحل شني نرم، ورزشي هاي متعدد آبي و رستوران هاي خوب، مقصد مورد علاقه مردم محلي و خارجي ها تبديل شده است. آلانيا با طراحي بروز شهري مكان مناسبيست براي گذراندن تور و اوقات تعطيلي. 

بلك (Belek)

بلك با بيش از ۴۵ هتل لوكس كه در ۲۲ كيلومتر از سواحل شني گسترده اند، اساسا براي تعطيلات ساخته شده است. در بلك مي توانيد فراغت خود را با انواع فعاليت هاي متنوع پر كنيد از جمله تنيس، مراكز بهداشتي و تناسب اندام، شنا و آفتاب گرفتن، اسپاهاي تفريحي و البته گلف آنهم در سطح جهاني با زمين هاي با كيفيت بالا.

اميدواريم اين مقاله از سري مقاله هاي تور آنتاليا براي شما مناسب بوده باشد.

همراه زيما سفر پارس باشيد تا از مقاله هاي بعدي استفاده نماييد.

زيما سفر پارس ارائه كننده تور آنتاليا ، تور آنتاليا لحظه آخري و تور آنتاليا ارزان. در صفحه تور آنتاليا مي توانيد با انواع اين تور ها آشنا شويد و با مشاوره تلفني با زيما سفر پارس، تور مناسب خود را انتخاب نماييد و از اين شهر زيبا ديدن نماييد.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.