راهنماي تور مالزي - قسمت اول

مجري تور هاي گوانجو چين، تور كيش، تور مشهد، تور آنتاليا، تور گرجستان، تور تايلند و تور مالزي در بهترين هتل هاي جهان

راهنماي تور مالزي - قسمت اول

۱۳ بازديد

راهنماي تور مالزي

راهنماي تور مالزي - قسمت اول

در اين مقاله مي خواهيم با  تور مالزي  بيشتر آشنا شويم و سفري به مالزي داشته باشيم. پس همراه زيما سفر پارس باشيد تا با تجربه جديدي در مالزي آشنا شويد.

مالزي يك مقصد سفر منحصر به فرد است كه تفاوت بسيار زيادي با كشورهاي همسايه خود دارد. مالزي به دليل دارا بودن جنگل هاي انبوه شهري كوالالامپور تا سواحل بي نظير جزاير پرهنتيان، كشوري زيبا و بي نظير مي باشد. روز را در يك قبيله سنتي يا در يك چايخانه در كوهستان كامرون شروع كنيد و يا در پارك هاي ملي بزرگ Gunung Mulu و Taman Negara پياده روي كنيد. در مسير ممكن است با حيوانات وحشي باور نكردني از جمله ببرها و اورگوناتان روبرو شويد، پس از حتما همراه تور باشيد و از سفر شخصي به اين مكان خودداري نماييد. حتماً به Borneo برويد و از جنگل آن ديدن كنيد و به درون Spidan شيرجه بزنيد چرا كه يكي از بهترين مكان هاي شيرجه در جهان است. مالزي داراي يك سري جاذبه هايي است كه به مسافران ارائه مي دهد و مناسب مسافراني است كه بلافاصله بعد از تايلند به مالزي سفر مي كنند. از اين كشور ديدن كنيد و از غذاي عالي هندي و ادويه هاي لذيذ آن استفاده كنيد و از غذا خوردن لذت ببريد.

بهترين كارهايي كه در تور مالزي مي توانيد ببينيد و انجام دهيد

گشت و گذار در كوالالامپور

از كوالالامپور ديدن كنيد - احتمالا شما حداقل چند شب را در پايتخت مالزي، كوالالامپور خواهيد گذراند. برج دوقلوهاي پتروناس جاذبه اي است كه بايد از آن ديدن كنيد و اگر از ارتفاع هراس نداشته باشيد، مي توانيد از پلي كه اين دو ساختمان را به هم متصل مي كند نيز عبور كنيد. آنها برج هايي عالي با ارتفاع 1500 فوت / 450 متر هستند! يك باغ وحش ديدني و پرطرفدار در كنار چند پارك نيز وجود دارند كه ارزش ديدن دارند.

غواصي و شنا در سواحل مالزي

شيرجه در جزاير پرهنتيان - اين جزاير به شدت براي غواصي در زير آب و شيرجه محبوب هستند به ويژه به دليل دارا بودن صخره هاي مرجاني و آب هاي شفاف در اطراف آنها كه زيستگاه طيف گسترده اي از مرجان ها، لاك پشت هاي دريايي، كوسه هاي كوچك و ماهي هاي مرجاني هستند. آنها هر ساله محبوب تر مي شوند و مكاني مناسب براي كسب آرامش پس از شركت در پارتي هاي ساحلي تايلند مي باشند.

كوهنوردي در تور مالزي

پياده روي در پارك ملي كينابالو - پارك ملي كينابالو در سال 2000 به عنوان اولين ميراث جهاني مالزي براي "ارزشهاي جهاني" تعيين شده است. شما قطعا به دنبال يك تجربه بسيار ويژه در بازديد خود از اين پارك ملي هستيد و اين پارك ملي شما را نااميد نخواهد كرد. Kota Kinabula بلندترين كوه مالزي و چهارمين كوه بلند در جنوب شرقي آسيا است. پياده روي در اين پارك بزرگ (حدود 1000 كيلومتر مربع!) فوق العاده است. هزينه ورودي براي بزرگسالان خارجي 15 رينگيت مالزي (واحد پول مالزي) است. مجوز كوهنوردي 200 رينگيت و بيمه (كه اجباري است) 7 رينگيت براي هر نفر مي باشد.

جاذبه هاي فرهنگي مالزي

لذت بردن از تنوع در روستاي فرهنگي ساراواك - اين موزه به طور زنده نمايش دهنده ميراث تمام گروه هاي نژادي در Sarawak - مالزي، چين و قبيله هاي سرخپوستان است كه در اينجا صدها سال در صلح و آرامش زندگي كرده اند. جدا از تجربه فرهنگي، تعدادي فعاليت هاي عجيب و غريب اما سرگرم كننده مانند بولينگ نارگيل، تيراندازي ضربه اي و آموزش هاي رقص سنتي وجود دارد. هزينه ورودي 50 رينگيت براي بزرگسالان و 25 رينگيت براي كودكان است كه شامل ناهار نيز مي شود.

حيات وحش مالزي

حيات وحش – مالزي داراي حيات وحش غني هم در زمين و هم در آبهاي اطراف آن است. برخي از حيوانات نادر و خطرناك موجود در دنيا را مي توان در آنجا يافت. اورانگوتان، ببرهاي مالزيايي، مارمولك و سوماتان راينو همه در اين كشور زندگي مي كنند و در تورهاي حيات وحش مي توانيد آنها را ببينيد. تورهاي روزانه كمتر از 500 رينگيت هزينه خواهند داشت، در حالي كه يك تور چند روزه بالغ بر 10،000 رينگيت خواهد بود.

كمي با مالزي و هزينه هاي تور مالزي آشنا شديم، همراه زيما سفر پارس باشيد تا در بخش بعدي راهنماي  تور مالزي  بيشتر با اين تور آشنا مي شويم.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.