راهنماي سفر و تور گرجستان - قسمت سوم

مجري تور هاي گوانجو چين، تور كيش، تور مشهد، تور آنتاليا، تور گرجستان، تور تايلند و تور مالزي در بهترين هتل هاي جهان

راهنماي سفر و تور گرجستان - قسمت سوم

۱۳ بازديد

راهنماي سفر و تور گرجستان - قسمت سوم

راهنماي سفر و تور گرجستان - قسمت سوم

با مقاله سوم راهنماي سفر و  تور گرجستان در خدمت شما عزيزان هستيم. در اين مقاله به بررسي مسائلي در تور گرجستان مي پردازيم كه دانستن آن ها بسيار مفيد است. مطالبي ازملاحظات غذايي در  تور گرجستان  ، اقامتگاه ها در  تور گرجستان ، حمل و نقل در  تور گرجستان و مشكلات احتمالي در  تور گرجستان مورد بررسي قرار مي گيرند با اين اميد كه مطالب آژانس مسافرتي و گردشگري زيما سفر پارس مناسب شما باشد.

همراه ما باشيد تا بيشتر با مسائل  تور گرجستان بيشتر آشنا شويد.

ملاحظات غذايي در تور گرجستان

گرجي ها شديدا به غذاهاي ملي خود افتخار مي كنند و همچنين در روسيه و ساير كشورها نيز پرطرفدار هستند. آنها مي توانند قيمت هاي متفاوتي داشته باشند. رستوران هاي زيبا غذاهاي فانتزي زيادي دارند، اما همچنين بسياري از رستوران ها به صورت فست فود در خيابان ها به مشتريان سرويس مي دهند. خوردن انواع غذا در تور گرجستان يكي از متنوع ترين تفريح هاي تور گرجستان است.

غذا اغلب بر اساس نان و پنير سرو مي شوند، همچنين سالاد تازه و گوشت نيز بسيار رايج هستند. غذا و نوشيدني بخش جدايي ناپذيري از سفر به گرجستان است - از جشنواره هاي غذايي لذت خواهيد برد!

گياهخواران مي توانند غذاهايي متناسب با رژيم خود پيدا كنند، اما سلياك و وگان ها به سختي مي توانند غذايي را در گرجستان بيابند چرا كه نان و پنير پايه بسياري از غذاها مي باشد. اين بهترين راهنماي غذايي است كه من تا به حال ديده ام كه همچنين نام غذاها را به زبان گرجي نيز نشان مي دهد.

اقامتگاه ها در تور گرجستان

پيدا كردن محل اقامت بسيار آسان است. اين كشور از مسائل مربوط به اواسط دهه 2000 رهايي يافته است و با تمركز گرجستان بر مهمان نوازي مي توانيد انتظار اقامتي راحت با قيمتي معقول داشته باشيد.

من از AirBnB براي اقامت خود در تفليس استفاده كردم كه فوق العاده بود. من در نزديكي يك شهر قديمي بودم كه همه چيز خيلي راحت و دنج بود. شما همچنين مي توانيد گزينه هاي مقرون به صرفه اي در Agoda را پيدا كنيد – آيا شما مي خواهيد در نزديكي مركز شهر، شهر قديمي، يا رودخانه باشيد؟

 

اقامتگاه در تور گرجستان

حمل و نقل در تور گرجستان

رانندگي در گرجستان در مقايسه با جهان خيلي ايمن نيست. تور گرجستان  با حمل و نقل عمومي راحت تر است. كمربند ايمني خود را ببنديد، اين كشور داراي يكي از بالاترين ميزان تصادفات در منطقه است. بين برخي از شهرها قطارها و راه آهن وجود دارد اما ميني بوس (marshrutka) تقريبا همه شهرهاي بزرگ در گرجستان را به يكديگر و همچنين شهرهاي گرجستان را به همسايگان خود متصل مي كند. همچنين، اگر قصد كرايه خودرو داشته باشيد، قيمت هاي معقولي در دسترس خواهند بود به ويژه اگر يك گروه بوده و هزينه ها را تقسيم كنيد. براي اطلاعات بيشتر، Seat61 راهنماي دقيقي از منطقه را ارائه مي دهد. 

مشكلات احتمالي پيش رو در تور گرجستان 

گرجستان يكي از امن ترين كشورهاي اروپايي است (به جز دو منطقه اشغال شده آن توسط روسيه). فساد در حال حاضر بسيار كم بوده و به راحتي مي توانيد به مناطق مختلف آن سفر كنيد و اين براي توريست هاي تور گرجستان  بسيار خوشحال كننده است. ناراحتي هاي مرتبط با تغيير ارتفاع يك مشكل رايج است: هنگام صعود در مناطق كوهستاني مراقب اين موضوع بوده و احتياط كنيد.

زيما سفر پارس مجري  تور گرجستان  ،  تور لحظه آخري گرجستان  و  تور ارزان گرجستان  با ارائه خدمات با كيفيت در تمام سال.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.