بهترين هتل هاي فرهنگي در گوانجو چين

مجري تور هاي گوانجو چين، تور كيش، تور مشهد، تور آنتاليا، تور گرجستان، تور تايلند و تور مالزي در بهترين هتل هاي جهان

بهترين هتل هاي فرهنگي در گوانجو چين

۱۵ بازديد

بهترين هتل هاي فرهنگي در گوانجو چين

بهترين هتل هاي فرهنگي در تور گوانجو

گوانجو، مانند شهرهاي پرجمعيت پكن و شانگهاي، به عنوان يك كلان شهر نوشكفته، پر از اقامتگاه براي مسافرين است و از دير باز مسافرين  تور گوانجو را در خود جاي داده اند، از هتل آپارتمان ها در محله هاي مركز شهر گرفته تا و هتل بوتيك هاي مجلل با دكوراسيون هاي قاره اي و به هتل هاي بزرگ با اهميت تاريخي. در اين راهنماي سفر فرهنگي، ۱۰ مورد از بهترين هتل هاي  گوانجو  را معرفي مي كنيم كه توريست ها و مسافران  تور گوانجو مي توانند از آن ها استفاده نمايند.

هتل ايكان (Aiqun) گوانجو

هتل ايكان، يك هتل سه ستاره واقع در منطقه Yuexiu است كه در سال ۱۹۳۷ افتتاح و به عنوان «قهرمان هتل هاي شمال چين» نامگذاري شده است. اين هتل ۱۵ ساله، بنيان گذار يك عصر جديد در معماري چين بود، چرا كه ايكان اولين ساختماني در چين بود كه به تقليد از آسمان خراش هاي مدرن دهه ي ۱۹۳۰ در نيويورك، با بتن و چارچوب فولادي ساخته شده بود. طراح ايكان از ساختمان وول ورث (Woolworth)، نخستين آسمان خراش نيويورك الهام گرفته بود. طراحي ايكان به سبك نئوگوتيك است كه با ويژگي هاي باغباني علمي باغ هاي در جنوب فايو ريجز (Five Ridges) تركيب شده است كه بسيار مورد توجه مسافران  تور گوانجو است.

هتل گوانگ دونگ ويكتوري در گوانجو

هتل نئوكلاسيك گوانگ دونگ ويكتوري، پنهان در منطقه تاريخي و شناخته شده ي جزيره شَمين، جد تاريخي هتل ويكتوريا بود كه در اوايل قرن بيستم توسط بريتانيايي ها ساخته شده است. فضاي داخلي كه سبك معماري كلاسيك اروپاي غربي خود را حفظ كرده حسي هنري را القا مي كند در حالي كه فضاي بيرون توسط درختان كهن احاطه شده است. محيط روحاني اطراف، باعث شهرت اين هتل به عنوان سرزمين زيبايي هاي جادويي شده است. هر ۲۹۶ اتاق هتل ويكتوري سبك هاي مختلفي، از جمله چيني، ژاپني و فرانسوي اما در عين حال زيبا و مدرن دارند.

هتل و اسپاي سان يينگ گوانجو

هتل و اسپاي سان يينگ در يك منطقه ي ديدني در  گوانجو  به نام زِنگ چِنگ واقع شده و ويژگي مهم آن يك چشمه آبگرم جوان سازي و اسپا است؛ محل اقامت، استراحتگاه ساحلي، غذاخوري و آبگرم همگي در يك مكان. سان يينگ با ماسحت ۲۲۰٫۰۰۰ متر مربعي، در ميان كوه ها و آبشارها احاطه و عملا با طبيعت ادغام شده است و از مهمانان خود را در دل طبيعت پذيرايي مي كند. اين هتل با معماري باشكوهش بيش از ۷۰ چشمه ي آبگرم سربسته و مجزا و همچنين استخرهاي اسپا در فضاي باز دارد.

هتل گاردن

هتل گاردن، يك هتل پنج ستاره لوكس در منطقه اداري و تجاري شلوغ  گوانجو است كه تركيب منحصربه فردي از فرهنگ و هنر معاصر گوانجو را به نمايش مي گذارد. اين هتل نخستين و تنها هتل در گوانجو است كه جازه ي پنج ستاره پلاتيني را به خود اختصاص داده و به عنوان مقر اصلي شانزدهمين بازي آسيايي انتخاب شده است. اتاق هاي لوكس مجلل هتل با مبلمان لوكس و امكانات مدرن و چيده شده اند. هتل گاردن با هدف حمايت از يك اقامتگاه طبيعي و راحت اما در عين حال مدرن، در تلاش است به راحت ترين و مجلل ترين شكل ممكن مهمان نوازي كند. ويژگي برجسته ي هتل گاردن، يعني مجسمه طلاي باشكوه و ظريف مارشال ليو در لابي هتل، در همان لحظه ي ورود همه توجه ها را به خود جلب مي كند.

هتل وايت سوآن گوانجو

هتل وايت سوآن در سال ۱۹۸۳ افتتاح و اولين مجتمع پنج ستاره چين است كه توسط يك شركت مشترك چيني و خارجي تاسيس شده است. ساختمان اين هتل به درياچه ي زيباي وايت سوآن، يكي از زيباترين نقاط شهر گوانجو است و بسيار جذاب براي   تور گوانجو   مي باشد، ديد دارد. هنگامي كه هتل وايت سوآن در سال ۱۹۰۰ در حال ساخت بود، تمامي تجهيزات، مبلمان و امكانات آن از خارج از كشور به چين منتقل شد. هتل وايت سوآن علاوه بر اهميت تاريخي اش، اعتبار خود را از ۱۵۰ مورد پذيرش روساي جمهور و اعضاي خانوده هاي سلطنتي بيش از ۴۰ كشور جهان كسب كرده و در معرفي چين در عرصه ي جهاني پيشگام بوده است.

هتل چيملانگ گوانجو

هتل چيملانگ گوانجو به عنوان بزرگترين پيست زيست محيطي چين، يك هتل پارك مانند پنج ستاره تفريحي است كه ۱۵۰۰ اتاق سازگار با محيط زيست، پنج پارك و نه غذاخوري اعلاء دارد. نقطه ي برجسته اين هتل لوكس، جزيره حيوانات نادر مانند فلامينگو و ببر برفي است كه درست در مركز هتل واقع شده است و مهمانان اين هتل مي توانند در كنار گونه هاي در معرض انقراض غذا صرف كنند.

هتل فاميلي آتلانتيس گوانجو

هتل فاميلي آتلانتيس گوانجو با تم كارتوني، براي خانواده هايي كه با فرزند خود به  تور گوانجو  مي آيند طراحي شده است. در آتلانتيس مي توانيد اتاق هايي با تم هاي شاهزاده خانم هاي ديزني، مرد عنكبوتي و ماشين هاي پيكسار، بسته به انتخاب فرزندان تان انتخاب كنيد. اين هتل يك زمين بازي فوق العاده بزرگ ۷۰۰۰ متر مربعي و يك زمين بازي سربسته ۱۳۰۰ متر مربعي دارد كه مي توانيد به همراه خانواده تان در آن وقت بگذرانيد. در فاصله ۱۰ دقيقه اي مجاورت پارك سافاري چيملانگ نيز يك باغ وحش قرار دارد.

W گوانجو

W گوانجو هتلي است كه فروشگاه هاي لوكس و برند بين المللي و رستوران هاي لوكس در سطح جهاني را در خود جاي داده است. معماري خارجي شيك W كاملا با فضاي داخلي شيك و در عين حال پر انرژي هتل هماهنگ است. در ورودي، يك آبشار LED به بلنداي ۱۹ متري با شكوه قرار دارد. در مركز اسپاي هتل خودتان را از تنش دنياي شلوغ بيرون رها كنيد. عطر معطر با رايحه هاي ميوه، استرس و نگراني را از ذهن شما دور مي كند.

اقامتگاه اسپرينگ ديل گوانجو

اگر به دنبال جايي هستيد كه حس خانه را به شما بدهد، اقامتگاه اسپرينگ ديل گوانجو دقيقا همان جايي است كه به دنبالش هستيد. اين اقامتگاه در مركز كسب و كار مركز شهر واقع است و دسترسي آسان به ايستگاه هاي راه آهن خواهيد داشت. واحدهاي مدرنيزه اين اقامتگاه يك اتاق نشيمن، يك اتاق ناهارخوري، يك آشپزخانه مجهز و اتاق خواب هاي بزرگ دارد. تجربه آشپزي همراه با خانواده و دوستان در آشپزخانه ي مجهز آپارتمان هاي اسپرينگ ديل، لذتي فراموش نشدني است.

با تشكر از همراهي شما در اين مقاله از سري مقاله هاي  تور گوانجو

آژانس مسافرتي زيما سفر پارس مجري  تور گوانجو  ، تور لحظه آخري گوانجو و تور گوانجو ارزان با مشاوره رايگان حتي در روز هاي تعطيل در خدمت شماست.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.