آب و هواي مالزي - قسمت سوم

مجري تور هاي گوانجو چين، تور كيش، تور مشهد، تور آنتاليا، تور گرجستان، تور تايلند و تور مالزي در بهترين هتل هاي جهان

آب و هواي مالزي - قسمت سوم

۱۷ بازديد

آب و هواي مالزي - قسمت سوم

آب و هوا در تور مالزي - قسمت سوم

در مقاله آب و هوا در تور مالزي تا ماه سپتامبر پيشروبي كرديم. 

از ماه هاي مناسب آفتاب گرفتن و سواحل مالزي گفتيم. همچنين بهترين فصل براي غواصي در آب هاي آرام را بررسي كرديم. زمان تور شما با توجه به سليقه شما مي تواند تاثير بسياري در كيفيت تور داشته باشد.

به ادامه مطلب رجوع مي نماييم و به سراغ ماه هاي اكتبر، نوامبرو دسامبر مي رويم.

اكتبر و جشنواره زيباي بادبادك ها در تور مالزي

با اينكه اكثر فعاليت ها در سواحل غربي براي در امان ماندن از باران در فضاي بسته برگزار مي شود، در ساراواك بادبادك ها پرواز مي كنند. جشنواره بين المللي بادبادك ها در بورنئو بادبادك هايي با شكل، رنگ و اندازه هاي مختلف را به نمايش مي گذارد و شما حتي مي توانيد ياد بگيريد كه چگونه يك بادبادك درست كنيد كه براي مسافرين  تور مالزي  بسيار جذاب و خاطره انگيز مي باشد.

دوستداران پرنده همچنين از جشنواره پرنده در بورنئو لذت خواهند برد، جشني پرشور از موجوداتي كه پر دارند و پرواز مي كنند. قدم زدن و حرف زدن با پرندگان (نه به معناي واقعي كلمه) بخش ديگري از اين مراسم است، و شما مي توانيد در مسابقه پرنده شركت كنيد كه بسيار هيجان انگيز است كه بايد در عرض 24 ساعت بايد بيشترين گونه پرندگان را شناسايي و نام گذاري كنيد. 

بارش: 22 روز

درجه حرارت: 81 درجه فارنهايت (27 درجه سانتيگراد)

نوامبر

با عرض پوزش از علاقه مندان به شنا در زير آب، اين ماه زماني است كه سواحل شرقي بسته مي شود. بازديد كنندگان عزيز تور مالزي  ترجيح مي دهند در اين زمان به پنانگ و لانگ كاوي سفر كنند، زماني كه بارش با شدت كمي ادامه دارد، اما هنوز هوا به قدري خنك است كه بتوانيد با يك كلاه در فضاي باز قدم بزنيد.

شعر و نثر رمانتيك در جشنواره ادبي جورج تاون برگزار مي شود، جشنواره اي ساليانه از تمام مسائل مربوط به ادبيات كه اغلب با داستان هاي اساطيري و افسانه اي همراه مي شود.

بارش: 25 روز

درجه حرارت: 81 درجه فارنهايت (27 درجه سانتيگراد)

دسامبر و تعطيلات سال جديد

در اين ماه سواحل غربي روزهاي آفتابي و طولاني را تجربه مي كند و آماده تعطيلات سال جديد مي شود. صباح و ساراواك همچنان براي بازديدكنندگان مكاني ايده آل هستند اما شرايط سواحل شرقي كمي متقاوت است. اين مقطع از سال آرام ترين زمان براي مناطق Kelantan و Terengguan است كه بسيار مناسب  تور مالزي  است.

اگر اهل ماجراجويي هستيد، حتما به چالش جنگل هاي باراني RFC سر بزنيد كه باران فقط بخشي از هيجان مربوط به آن است. مرداب هاي گل آلود، زمين هاي ناهموار و حشرات وحشي بخشي از اين ماجراجويي هستند كه به شما كمك مي كنند با چالش هاي زندگي بيشتر روبرو شويد.

بارش: 20 روز

درجه حرارت: 81 درجه فارنهايت (27 درجه سانتيگراد)

چه زماني به مالزي سفر نكنيد

اگر فقط ميخواهيد در سواحل شرقي به شنا در زير آب بپردازيد، بين ماه هاي اكتبر تا ماه مارس به اين منطقه سفر نكنيد. در بقيه موارد، تمام ماه هاي ديگر زمان مناسبي براي سفر شما خواهند بود.

زيما سفر پارس مجري  تور مالزي  با كيفيت مطلوب و مناسب.

كافيست با تماس با شماره تلفن 02174634 با كارشناسان مجرب ما تماس بگيريد و از مشاوره رايگان  تور مالزي  بهرمند شويد.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.