15 دليل كه شما بايد از دبي ديدن كنيد(بخش اول)

مجري تور هاي گوانجو چين، تور كيش، تور مشهد، تور آنتاليا، تور گرجستان، تور تايلند و تور مالزي در بهترين هتل هاي جهان

15 دليل كه شما بايد از دبي ديدن كنيد(بخش اول)

۱۷ بازديد

تور دبي

دبي، باشكوه ترين و غني ترين شهر در امارات متحده عربي نه تنها يكي از محبوب ترين مقصد هاي سفر در آسيا است بلكه يكي از جذاب ترين مناطق گردشگري در سطح جهان مي باشد.

مطمئنا اين شهر جاي مناسبي براي مسافران به همراه كوله پشتي و افراد با بودجه هاي محدود نيست، اما دبي پيشنهادات و سرگرمي هاي متنوعي را ارائه مي دهد كه همه افراد مثل شما و من مي توانند در آن اوقات خوشي را تجربه كنند.

دلايل زيادي براي بازديد از دبي وجود دارد كه در زير 15 مورد از آنها را ليست كرده ايم.

1. دبي بهترين و لوكس ترين تعطيلات در جهان

اگرهنوز هم به دنبال مكاني لوكس براي گذراندن تعطيلات خود هستيد، پس بيشتر از اين فرصت را از دست ندهيد زيرا دبي مطمئنا تمام پيش نيازها را به عنوان يك مقصد لوكس دارا مي باشد. شما مي توانيد درتور دبي،سواحل بكر و تفريحگاه هاي مجلل آن كه انتظار شما را مي كشند، يك تجربه عالي و سرگرم كننده بدست آوريد.

شما ممكن است بخواهيد وارد هتل ساحلي جميرا Jumeirah شويد كه به خاطر معماري شگفت انگيز آن به شكل امواج دريا شناخته مي شود و همچنين داراي يك ساحل خصوصي به شكل هلال ماه است كه ارائه دهنده انواع ورزش هاي آبي براي علاقه مندان است.

اكثر گردشگران تور دبي  با هتل برج العرب Burj Al Arab آشنا هستند كه به شكل يك كشتي سنتي عربي است. اين هتل هر ساله به عنوان يكي از لوكس ترين هتل ها در جهان رتبه بندي مي شود. بنابراين نيازي نيست كه نگران كيفيت خدمات آن باشيد، فقط از چشم اندازهاي بي نظير آن و خدماتي كه هتل ارائه مي دهد لذت ببريد.

2. دبي بهترين مقصد براي گذراندن ماه عسل و دوران طلايي زندگي

ماه عسل خود را خاص و منحصر بفرد كنيد و لحظات فوق العاده خود را در كنار عشق خود در دبي سپري كنيد. اين شهر يك گزينه مناسب براي گذراندن ماه عسل است اگر شما به دنبال يك بهشت براي گذراندن اوقات با عزيزان خود هستيد، حتما با يكتور دبي  مي توانيد سفر خاطره انگيزي داشته باشيد.

هر روز صبح در يك اتاق لوكس در هتل بيدار شويد، از نسيم گرم دريا در حين خوردن صبحانه خود لذت ببريد و سپس به شنا در آب هاي فيروزه اي در كنار صخره هاي مرجاني برويد؛ خاطرات فوق العاده اي بسازيد كه براي هميشه در ذهن شما باقي بماند. ماه عسل يا سالگرد خود را در رستوران هاي شگفت انگيز دبي با غذاهاي خوشمزه و لذت بردن از غروب خورشيد جشن بگيريد.

3. دبي مكاني ايده آل براي گذراندن تعطيلات خانوادگي

اين شهر يك مكان عالي براي اقامت با كودكان است چرا كه طيف وسيعي از فعاليت ها و سرگرمي ها را ارائه مي دهد كه مي توانيد به همراه كودكان خود به انجام آنها بپردازيد. يكي از جاذبه هاي اصلي اين شهر اتوبوس هاي گردش شهري است كه به شما اين امكان را مي دهد يك روز كامل را به بازديد از بهترين مكان هاي دبي صرف كنيد.

راهنماي سفر اين اتوبوس ها به 12 زبان ارائه مي شود و براي اينكه براي كودكان نيز جذاب باشد با صداي 3 شخصيت كارتوني محبوب مانند: علي، آليس و غنتوت كه در كارتون هاي عربي ايفاي نقش مي كنند نيز مي توانيد اين راهنماي سفر را بشنويد.

شما همچنين مي توانيد كودكان خود را به منطقه حفاظت شده در پناهگاه حيات وحش راس الخور ببريد و انواع مختلف از گونه هاي حيواني را به آنها نشان دهيد. اين تالاب به خاطر فلامينگوهاي خود معروف است و همچنين پرندگان ديگر مانند حشرات جنگلي و ماهي هاي كوچك را دارا مي باشد.

4. سواحل بكر دبي براي لذت بردن از تعطيلات در كنار خورشيد و ماسه هاي ساحلي

بسياري از سواحل در امتداد جميرا تنها براي مهمانان هتل و كساني كه مايل به پرداخت هزينه ورودي به ساحل هستند، قابل دسترسي مي باشد، توجه داشته باشيد كه هزينه هاي ورودي به اين سواحل قطعا كم نيست!

با اين حال، تعدادي از سواحل عمومي وجود دارند كه در آن هيچ هزينه يا هزينه كمتري را بايد بپردازيد. نكته خوب در مورد پرداخت هزينه هاي كم در برخي از سواحل عمومي اين است كه اين مكان ها بسيار امن و مناسب خانواده هستند و برخي از آنها حتي محدود به استفاده زنان و كودكان مي باشند. اين سواحل همچنين تميز بوده و توسط نجات غريق هاي باتجربه محافظت مي شوند.

5. يكي از برجسته ترين آسمان خراش هاي جهان را در خود جاي داده است

برج الخليفه Burj Khalifa بزرگترين و بلندترين آسمان خراش در جهان يكي از مهمترين جاذبه هاي گردشگري در تور دبي  است كه هرگز نبايد آن را از دست بدهيد.

از چشم انداز فوق العاده آب هاي درخشان خليج فارس در كنار صحراي عربستان از بالاي اين برج لذت ببريد. يك عرشه در فضاي باز در طبقه 124 وجود دارد، اما نگران نباشيد، داراي حصاركشي ايمن است بنابراين شما مي توانيد در عرشه قدم زده و از منظره لذت ببريد.

براي پر كردن معده هاي خالي خود نيز مي توانيد به رستوران در طبقه 122 برويد. به عنوان يك نصيحت دوستانه، بليط خود را از قبل رزرو كنيد چرا كه صف هاي آن به شدت طولاني مي باشد.

در مقاله بعدي نيز همراه ما باشيد.

زيما سفر پارس ارايه دهنده بهترين  تور دبي مي باشد. با  تور ارزان دبي و تور لحظه آخري دبي زيما سفر پارس ميتوانيد از دبي ديدن كنيد.  

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.