تور گوانجو و آشنايي با شهر گل ها

مجري تور هاي گوانجو چين، تور كيش، تور مشهد، تور آنتاليا، تور گرجستان، تور تايلند و تور مالزي در بهترين هتل هاي جهان

تور گوانجو و آشنايي با شهر گل ها

۱۲ بازديد

تور گوانجو و آشنايي با شهر

در اين مقاله، سعي مي كنيم درباره شهر گل ها، گوانجو بيشتر اطلاعات به دست آوريم تا با شركت درتور گوانجو، بيشتر از اين شهر لذت ببريم

تجارت و امور مالي

گوانجو به طور سنتي مركز تجارت براي گوانگدونگ، گوانگشي و استان هاي مجاور در جنوب چين بود. محصولاتي مانند قند، ميوه، ابريشم، چوب، چاي و گياهان صادر شد، در حالي كه كالاهاي توليدي و تجهيزات صنعتي از طريق گوانجو به داخل كشور منتقل شدند. با اين حال، از دهه 1980، تعداد روزافزون كالاهاي توليدي و تجهيزات (از جمله مكانيك، برق و محصولات الكترونيكي) از طريق اين شهر به جهان صادر شده است. نمايشگاه سالانه واردات و صادرات چين كه در سال 1957 آغاز شد، به عنوان يك نهاد تجارت جهاني تبديل شده است.

مراكز خريد بزرگ و بازار هاي عمده فروشي كه در نواحي مركزي اين شهر تأسيس شده اند، شامل فروشگاه ها و فروشگاه هاي تخصصي مي باشد.

حمل و نقل

اتوبوس ها و دوچرخه ها يكي از مهمترين وسايل حمل و نقل درون شهر بودند. با اين حال، افزايش چشمگير در استفاده از اتومبيل و موتور سيكلت رخ داده و دوچرخه كمتر ديده مي شود.

مهمتر از همه، شهر يك شبكه گسترده مترو را ساخت كه چندين خط آنها در داخل شهر و ديگري در شهر Foshan در جنوب غربي گوانجو واقع شده است. سيستم در حال حاضر نقش مهمي در حمل و نقل عمومي روزانه ايفا مي كند.

زندگي فرهنگي

گوانجو يك شهر پر جنب و جوش است. بخش بزرگي از پارك ها، كه بسياري از آنها از سال 1949 ايجاد شده اند، كمك مي كنند تا شهر را به شكل ظاهري پر جنب و جوش و شهروندي با وسعت وسيعي از امكانات تفريحي فراهم آورند. نمايش گل رنگارنگ برگزار شده در جشنواره بهار ساليانه، يك فستيوال (گردهمايي) برجسته و بزرگ است.

اگرچه كانتوني ها برخي از جنبه هاي شيوه زندگي مدرن ساكنان هنگ كنگ را به اشتراك مي گذارند، آنها همچنين ريشه هاي تاريخي و فرهنگي خود را به همراه دارند. تعداد زيادي از مردم معمولا بازديد از موزه ها و آثار تاريخي زيادي را در شهر انجام مي دهند و توليداتYue  اپرا و Chao  اپرا و اجراي موسيقي به خوبي مورد توجه قرار گرفته است. گوانجو با نمايش هاي دست نشانده خود كه از عروسك هاي بزرگ با سر و گردن هاي چوبي حك شده است، شناخته مي شود.

كتابخانه دانشگاه سان ياتسن يكي از بزرگترين دارايي هاي چين است كه شامل مجموعه اي گسترده از آثار زبان بومي است. مكان هاي قابل توجه تاريخي شامل آرامگاه ژائو ماي، حاكم دوم ناني، ايالتي است كه در سلسله Xi (غربي) هان (206 BCE-25 CE) گنجانيده شده است؛ محوطه بازسازي هوانگپو (Whampoa) آكادمي نظامي؛ و محل اقامت سان يات سن. سالن يادبود هشتگانه Sun Yat-sen يك سالن ديدني با 3200 صندلي است و مجسمه برنز خورشيد در مقابل ورودي اصلي است.

سرزندگي مردم كانتوني به خاطر اشتياق آنها به غذا خوردن به چشم مي آيد. غذاهاي كانتوني در دنيا شناخته شده هستند، و صدها رستوران در اين شهر طيف وسيع و بي حد و مرزي را ارائه مي دهند. بسياري از محتويات تازه، از جمله غذاهاي دريايي كه به سرعت پخته مي شوند كه اغلب توسط سرخ كردن و هم زدن طبخ مي شوند.

امكانات تفريحي مدرن همچنين زندگي فرهنگي شهر را غني كرده است. امكانات ورزشي، از جمله استاديوم ها، استخرها، زمين هاي تنيس و مركز قايقراني، به تنوع فراغت در دسترس براي ساكنان شهر اضافه كرده است.

برج ظريف و بلند كانتون براي هر دو منظور پخش تلويزيوني و تفريحي ساخته شده است كه در سال 2010 در جنوب ساحل رودخانه مرواريد در منطقه Haizhu افتتاح شد. برج و آنتن ساخته شده با يك قاب بيروني مشبك، داراي ارتفاع كلي 1969 فوت (600 متر) مي باشند.

در ميان امكانات مربوط به بازديد كنندگان، رستوران ها و كافه ها، راه پله هايي است كه در اطراف هسته استوانه اي آن بيش از 30 طبقه قرار دارند و عرشه بازديد در فضاي باز در بالاي صفحه اصلي سازه در ارتفاع 1490 فوتي (454 متري) آن قرار دارد.

در اين مقاله با تور گوانجو بيشتر آشنا شديم. در مقالات بعدي سعي مي كنيم با جزئيات تور مالزي بيشتر آشنا شويم تا شناخت بهتري از تور گوانجو داشته باشيم.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.