5 مكان تفريحي در هند

مجري تور هاي گوانجو چين، تور كيش، تور مشهد، تور آنتاليا، تور گرجستان، تور تايلند و تور مالزي در بهترين هتل هاي جهان

5 مكان تفريحي در هند

۱۶ بازديد

تور هند

امروزه هند از بزرگترين و عجيب ترين كشورهاي جهان با فرهنگ هاي بسيار متنوع و مكان هاي زيبا مورد توجه بسياري از گردشگران قرار گرفته است . مكان هاي ديدني ، مناظر و چشم اندازهاي طبيعي و جاذبه هاي تاريخي و گردشگري موجب شده تا توريست ها و مسافران  تورهند با سليقه هاي متفاوت از سفر به هند لذت ببرند.

" آژانس گردشگري و مسافرتي زيما سفر پارس در تمام طول سال تور هند را براي علاقمندان سفر به اين كشور ارائه ميدهد "

بازديد از هند و مكان هاي ديدني و جاذبه هاي گردشگري آن خالي از لطف نيست .در اين مقاله به پنج مورد از آنها اشاره خواهيم كرد .

1. گوا مكاني زيبا با طبيعت ديدني

جواهري پرتغالي، كه به دليل پارتي‌هاي شبانه روزي خود معروف است. بدون شك گوا بايد در بين مكان‌هايي باشد كه حتما بايد از آنها ديدن كنيد. جوان و پر از انرژي! زندگي شبانه عالي، نوشيدني‌هاي متنوع، كلبه‌هاي ساحلي و قيمت‌هاي بسيار كم. گوا يكي از بهترين مقاصد تعطيلات در هندوستان مي‌باشد كه سفرتان را خاطره انگيز خواهد كرد.

بهترين زمان ديدن از آن:نوامبر تا فوريه.

تور هند

چگونگي رفتن به آنجا

  • مسافرت هوايي:فرودگاه بين المللي دابوليم بزرگترين فرودگاه گوا مي‌باشد. · از طريق قطار: ايستگاه قطار مادگائون و تيويم بزرگترين ايستگاه‌هاي گوا مي‌باشند.
  •  با ماشين:سواحلي مانند گاواتور، كالانگوت، آنجونا، كولوا و بناوليم، قلعه آگاودا، كليساي ما دئوس، باسيليكا، معبد بودگشوار، آبشارهاي دودساگار، كليساي سنت خاوير، ساحل گرند (براي ورزش‌هاي آبي)، و كلوب‌هايي مانند كافه ممبوس، LPK، SinQ و همچنين كلوب كوبانا.

2. مكلود گنج، بهشتي در ميان تپه‌ها

به تريوند سفر كنيد و از هواي آزاد تپه‌هاي آن لذت ببريد. كوهستان‌هاي جادويي مي‌توانند گردشگران را به سمت خود بكشانند تا از بهترين ويژگي‌هاي طبيعت مكلود گنج بهره ببرند، يعني يكي از زيباترين مكان‌هاي هندوستان. تريوند منظره‌هاي خيره كننده از رشته كوه‌هاي دالادار را در خود جاي داده است. با دوستان خود در زير ميليون‌ها ستاره كمپ بزنيد و از آن لذت ببريد. اينجا در ميان دوست داشتني‌ترين مقاصد گردشگري در هند قرار دارد، به هر دليلي كه ممكن است باشد. جاي تعجب نيست كه اينجا در ميان مكان‌هاي برتر گردشگري در هند قرار دارد.

بهترين زمان ديدن از آن:سپتامبر تا ژوئن.

تور هند

چگونگي رفتن به آنجا

  • مسافرت هوايي:فرودگاه گاگال نزديك‌ترين فرودگاه مي‌باشد (18 كيلومتر).
  • قطار:نزديك‌ترين ايستگاه قطار پاتانكوت مي‌باشد (89 كيلومتر).
  • ماشين:اتوبوس‌هاي زيادي بين مكلود گنج و شهرهاي مختلف هند مانند دهلي، چانديگارت، دارماشالله و غيره وجود دارند كه به صورت منظم حركت مي‌كنند. مسافرين مي‌توانند تا ايستگاه مكلود گنج با اتوبوس بروند و از آنجا تاكسي بگيرند.

جاذبه ها:قلعه كانگرا، معبد باگسونات، آبشارهاي باگسو، صومعه نامگيال، معابد دالايي لاما، استاديوم HPCA، مزارع چاي دره كانگرا و تريوند.

3. سريناگار، الماس كاشمر

روحيات خود را در پايتخت شگفت انگيز كاشمر تازه كنيد. اگر در دهه دوم زندگي خود مي‌باشيد، وقت آن است كه كاشمر را به فهرست مكان‌هايي اضافه كنيد كه مي‌خواهيد از آنها ديدن كنيد. اگر بهشتي بر روي زمين وجود داشته باشد، قطعا اينجاست! قبل از اينكه همه آن دست برود، از زيبايي‌هاي شگفت انگيز آن ديدن كنيد. همچنين چه زماني مي‌تواند بهتر باشد تا از اين بهشت سيل زده ديدن كنيد؟!

بهترين زمان ديدن از آن:آوريل تا اكتبر.

تور هند

چگونگي رسيدن به آن

  • مسافرت هوايي:سريناگار داراي فرودگاه اختصاصي خود مي‌باشد.
  • قطار:ايستگاه قطار سريناگار در دست ساخت است. تا آن زمان، مسافرين مي‌توانند تا اودامپور با قطار بروند (229 كيلومتر).
  • ماشين:مگر اينكه از شهرهاي جامو و كاشمر ديدن كنيد، در غير اين صورت جاده‌ها چندان براي مسافرت به اينجا مطلوب نيستند.

جاذبه ها:درياچه دال (قايق سواري و گذراندن شب در آنها)، باغ نشاط، باغ شاليمار، معبد زين العابدين، مجسد حضرتبال و تپه شانكاراچاريا.

4. آندامان، تفريحگاه ساحلي هند

از غروب‌هاي سحرآميز گرفته تا هيجان غواصي، آندامن همه آنها را در خود جاي داده است. از آب مي‌ترسيد؟ هيچ وقت شنا نكرده‌ايد؟ شايد زمان آن باشد كه اين ترس را از خود دور كنيد و به درون دريا شيرجه بزنيد و بر ترس از آب و عمق غلبه كنيد. اين را باور كنيد كه منظره‌هاي زير آب شما را شگفت زده خواهند كرد و شما را وادار خواهد كرد كه بيشتر به اينجا بياييد. همچنين اين مكان يكي از محبوب‌ترين مقاصد براي دوستداران محيط‌هاي آبي مي‌باشد كه احساسي وصف ناپذير را به ارمغان خواهد آورد.

بهترين زمان ديدن از آن:نوامبر تا نيمه‌هاي مه.

تور هند

چگونگي رفتن به آنجا

  • مسافرت هوايي:فرودگاه وير سواركار در بندر بلير بزرگترين فرودگاه اين مجمع الجزاير است.
  • راه دريايي:كشتي‌هاي زيادي مسافت ميان بندر بلير و شهرهاي چناي، كلكته و ويساكاپاتنام را طي مي‌كنند.

جاذبه ها:يادبود ملي كالي پاني، ساحل راداناگار، تاسيسات ورزش‌هاي آبي راجيو گاندي در بندر بلير، پارك آبي ملي ماهاتما گاندي، چيديا تاپو و ورزش‌هاي آبي مانند غواصي، شنا با دستگاه هواكش و پاراسيلينگ.

5. له‌لداخ، بهشت دوچرخه سواران

توانايي‌هاي خود را در مناظر بي نظير له‌لداخ آزمايش كنيد. له‌لداخ بدون شك در فهرست مكان‌هاي مورد علاقه همه ماجراجويان در هند قرار دارد. در حالي كه سفر خود را در اين مكان شگفت انگيز در هند شروع مي‌كنيد، در جاده‌هاي پر پيچ و خم دوچرخه سواري كنيد، در وسط ناكجا آباد گم شويد، در خانه مردم محلي بخوابيد و مستقل بودن را ياد بگيريد.

بهترين زمان ديدن از آن:آوريل تا نيمه‌هاي ماه مه و نيمه‌هاي سپتامبر تا نيمه‌هاي اكتبر.

تور هند

چگونگي دسترسي به آن

  • مسافرت هوايي:فرودگاه كوشوك باكولا در له‌لداخ اين شهر را به نقاط ديگر هند متصل مي‌كند.
  • قطار:ايستگاه قطار جامو تاوي (در 700 كيلومتري له‌لداخ) نزديكترين ايستگاه قطار مي‌باشد. گردشگران مي‌توانند از اينجا با تاكسي يا اتوبوس  به له‌لداخ بروند.
  • ماشين:جالب‌ترين راه مسافرت به له‌لداخ از طريق ماشين مي‌باشد. مسافرين مي‌توانند با استفاده از دوچرخه يا جيپ به له‌لداخ بروند. دوچرخه سواري از دهلي، چانديگارت و مانالي مي‌تواند بسيار شگفت انگيز باشد.

"  تور هند ارزان و  تور هند لحظه آخري زيما سفر پارس فرصتي مناسب براي سفر به اين كشور است "
" براي دريافت اطلاعات بيشتر با شماره 02174634 با ما تماس بگيريد "

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.